2020-07-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Det tror jeg er ganske vanlig. Med en lang historie sammen, barn, venner osv, så er det mange som prøver å få det til å funke igjen. Men så hender det at man blir innhentet av fortiden. Spesielt når kong alkohol er med.
Det kan hända hon inte varit så lätt att leva med. Kan läsa att hon har varit snäll och trevlig med dom flesta som har mött henne. Men innanför husets fyra väggar gömmer sig den sanna historien som ingen utomstående fått insyn i. På grund av att, utåt ska allt se så rosen rött ut.
Citera
2020-07-09, 00:27
Medlem
Citat:
Det tror jeg er ganske vanlig. Med en lang historie sammen, barn, venner osv, så er det mange som prøver å få det til å funke igjen. Men så hender det at man blir innhentet av fortiden. Spesielt når kong alkohol er med.

At du tror slike destruktive forhold er "ganske vanlig", er ikke noe bevis på at hun har vært utro, eller at det ligger en utroskapsaffære til grunn for ektepakten.

TH har jo selv sagt at det var ekteskapsproblemer, at han fikk panikk, og var redd for å bli kastet ut av huset. At det var årsaken til at ektepakten av 1993 ble skrevet.

Ekteskapsproblemer er ikke synonymt med utroskap.
Citera
2020-07-09, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
10 mill for å blåse liv i kidnappingen igjen, 10 mill for å finne AEH og 0 for å finne gjerningsmannen. TH og gjerningsmannen tenker likt...

AEH är inte funnen än så det är något som inte är rätt
Citera
2020-07-09, 00:28
Medlem
Citat:
Det kan jo være fristende for en som allerede sitter inne å vite at man kan få en startkapital på 10 mill når han kommer ut fra fengselet en gang
Eller en som nylig er kommet ut som har hatt flere år på å forberede seg, som er kjent for å være ekstremt god til å planlegge, og som har ambisjoner om å bli dataprogrammerer. Har sikkert lært noe om det i fengsel og?
Men der det ikke passer at David Toska står bak, er at han ikke virker å ha “kaldblodig morder” i profilen sin.
Jeg har ikke avskrevet at TH er bakmann.
Senast redigerad av Gubbanoa 2020-07-09 kl. 01:22.
Citera
2020-07-09, 00:33
Medlem
Slettsnokens avatar
Det brenner virkelig under beina nå, eller skal vi si: Tampen brenner?
Citera
2020-07-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Husk at bildekvaliteten på opptakene fra Futurum er betydelig redusert og detaljer gjengis ikke korrekt.

Med tanke på hvem som holder til der er det state of the art kameraovervåkning.
Citera
2020-07-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
Det kan hända hon inte varit så lätt att leva med. Kan läsa att hon har varit snäll och trevlig med dom flesta som har mött henne. Men innanför husets fyra väggar gömmer sig den sanna historien som ingen utomstående fått insyn i. På grund av att, utåt ska allt se så rosen rött ut.

Men många män är precis likadana. Kontrollbehov, svarsjuka
Citera
2020-07-09, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Eller en som nylig er kommet ut som har hatt flere år på å forberede seg, som er kjent for å være ekstremt god til å planlegge, og som har ambisjoner om å bli dataprogrammerer. Har sikkert lært noe om det i fengsel og?
Men der det ikke passer at Toska står bak, er at han ikke virker å ha “kaldblodig morder” i profilen sin.
Jeg har ikke avskrevet at TH er bakmann.

TH ville väl bli av med sin fru ....
Citera
2020-07-09, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Men många män är precis likadana. Kontrollbehov, svarsjuka
Tror det är lätt att lägga över mycket på gubben nu som gumman är borta. Man synar han i sömmarna, men man får lite insikt i hur hon varit mot honom. Nu försvarar jag inte han på något sätt, utan prövar bara vara en smula objektiv.
Det kan vara ett motiv att han ledsnat på hennes tjat och gnäll om ditt och datt. Fram till bägaren runnit över. Så satt planerna i värk, att fått det att se ut som en kidnappning.
Citera
2020-07-09, 00:58
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
TH har jo selv sagt at det var ekteskapsproblemer, at han fikk panikk, og var redd for å bli kastet ut av huset. At det var årsaken til at ektepakten av 1993 ble skrevet.

Jeg tenker det kanskje var vel så mye på grunn av Lillehammer-investeringene.
Han risikerte mye, og trengte kanskje litt ekstra likviditet som "backup".

At han nå i ettertid sier han fikk panikk og var redd for å bli kastet ut, høres mer
ut som om han prøver å gjøre seg til et potensielt offer. Om det i tillegg er for å
forsøksvis gi et "formildende" inntrykk av egen person for å svekke mistanke, kan
jeg ikke svare på. Men det virker litt påfallende, for å være ærlig. Det er jo ganske
åpenbart at økonomisk sett har han sittet i førersetet hele veien.

Med den ektepakten fremstår han jo mer som en føydalherre enn en ektemann.
Senast redigerad av Svartediket 2020-07-09 kl. 01:02.
Citera
2020-07-09, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jeg tenker det kanskje var vel så mye på grunn av Lillehammer-investeringene.
Han risikerte mye, og trengte kanskje litt ekstra likviditet som "backup".

At han nå i ettertid sier han fikk panikk og var redd for å bli kastet ut, høres mer
ut som om han prøver å gjøre seg til et potensielt offer. Om det i tillegg er for å
forsøksvis gi et "formildende" inntrykk av egen person for å svekke mistanke, kan
jeg ikke svare på. Men det virker litt påfallende, for å være ærlig. Det er jo ganske
åpenbart at økonomisk sett har han sittet i førersetet hele veien.
Kan han vara Machiavellisk? - Användningen av svek, list och bedrägeri i kampen om politisk och ekonomisk makt.

Citat:
En kombination av de tre egenskaperna psykopati, narcissism och machiavellism, som alla har drag av det som i psykiatrin kallas personlighetsstörning i främst följande varianter:

psykopati: i form av antisocial personlighetsstörning,

narcissism: i form av narcissistisk personlighetsstörning,

machiavellism: i form av ett cyniskt och manipulativt beteende.

Det kan hos många med de här personlighetsdragen finnas även ett inslag av borderline personlighetsstörning.

I samtliga fall är det vanligen fråga om så kallad preklinisk eller subklinisk personlighetsstörning i betydelsen "inte fullt utvecklad", i ICD-11 räknad som personality difficulty.

Denna kombination av egenskaper finns hos personer som har höga tankar om sig själva (så kallad grandiositet), hyser förakt för andra, lätt blir utagerande, misstror och misstänker kollegor och medarbetare, sätter sig över lag och moral, är känslokalla, impulsiva och skenbart handlingskraftiga.
Senast redigerad av pettsko72 2020-07-09 kl. 01:13.
Citera
2020-07-09, 01:09
Medlem
Jeg ser flere skriver at hettemannen ser stappa ut.
Det tror jeg er fordi han har et ekstra lag under for å fange opp DNA så ikke det legges igjen på åsted.

Det er flere eksempler på dette, legger ved et her

Citat:
På kroppen hadde han nylon fra topp til tå og teip i skjøtene mellom klesplaggene.

https://www.tv2.no/a/10527183/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in