Hon är tvivelsutan mytoman. Det hon påstår är alltså lögn. Behöver egentligen inte säga så mkt mer, men rasism i Sverige fungerar inte på det sättet hon påstår, och att polisers vokabulär tangerar filmdialog händer inte. Poliser kan knappt prata. De är lågt intellektuellt stående genus och antirasistutbildade varelser som vegeterar runt därute utan var i sig tankar eller något annat av större värde. De kan helt enkelt inte uttrycka sig som hon påstår. Jag arkiverar härmed allt hon påstår eller tidigare påstått under filen mytomani. Hennes förtroendekapital på alla nivåer är spolierat. Det finns bara ett offer här - sanningen.
Ingen av de svarta i Sverige som jag känner har någonsin blivit utsatta för rasism. Jag har svarta familjemedlemmar. Svensken är den minst rasistiska människan.
Jag vågar påstå att dessa skrönor som Betlehem fabulerar ihop har ett syfte - att skapa rasism och konflikter. Vad är syftet med att skapa konflikter? Det är en sedvanlig kulturmarxistisk taktik som döljer bolsjevikens egna handlingar. Marxism handlar om att ställa grupper mot varandra och finns ingen konflikt skapas den genom den media som de äger. Den skapas också genom finansiering av extremistgrupper i västvärlden, beväpna kriminella i och skapa oroshärdar i världen och finansiera krig och skapa flyktingströmmar.
Varför sätts offerkoftan på på den mikronivå som Betlehem vegeterar i? Det kan handla om att arrangera relevans till sig själv och hennes mediakarriär. Minns den där handbollsspelaren Linnéa Claesson som avslöjades som ren mytoman. Allt hon har författat är lögn. Det handlade om klick och likes. Hon tjänade alltså sitt levebröd genom att hitta på historier där hon blivit utsatt.
Det pågår också en kampanj för att smutsa ner Sveriges rykte och jämställa oss med slavhandlarna.
https://www.expressen.se/kronikorer/lars-lindstrom/sa-har-piskade-sverige-sina-svarta-slavar-blodiga-i-flera-decennier/
I denna ledare påstår Lars Lindström en mängd olika saker om Svensk roll i den transatlantiska slavhandeln som inte finns några belägg för. 6 inhyrda svenskägda transporter har identifierats av upp till 70000 transporter. Det är sanningen. Det kan finnas fler men det är det forskarna kommit fram till. När man läser vidare i journalistens skröna visar det sig att han baserar sina uppgifter på en nyskriven roman. En roman är inte sanning, en roman är fabuleringskonst.
På olika nivåer bearbetas svenskarna för att ta på sig en sorts skuld. Världens fredligaste folk skall med lögner tvingas ner på knä. Lars Lindström vill att vi skall be om ursäkt för något som det inte finns belägg för. I Afrika är dock inga ursäkter aktuella. 90% av de som slogs i bojor, fick sina byar nedbrända, blev våldtagna och mördade ifall de inte höll tempot till den judiska slavstationen där de sedan såldes, blev förslavade av andra afrikaner. Resten vara araber.