2020-07-06, 16:25
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tack Bambi! Jag tror personligen jag väntar till YT-rättegången släpper den.
Ja, jag får se hur jag gör.
Det borde ju komma snart där med.
Citera
2020-07-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Ett seriöst medium hade troligtvis inte tagit betalt och tid..ja det har ju gått lång tid redan så..vi sitter ju på maps och letar platser som verkar intressanta så..
Mediumet aida användes förr och hjälpte polisen

Ganska säker på om medium hade kunnat prata med dom döda så hade mediumet kunnat hitta begravda skatter som folk dött och lämnat efter sig. Därmed är det ett faktum att det knappast finns någon medium som hittat sådana fynd och därmed är medium bluff
Citera
2020-07-06, 22:47
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddan73
Även platsen vid lastbilarnas tillhåll är Genomsökt, vid valdermarbergsvägen.

Bra jobbat 👍
Har du några nya ställen att kika på ?
Citera
2020-07-06, 23:59
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
De seriösa mediumsom finns tar bara emot förfrågan från familj.
Tycker som du att det inte skadar att försöka med allt.
Tror inte det hade kostat något heller

Ja det kanske går att vara seriös i sina vanföreställningar eller bluffmakerier.
Citera
2020-07-07, 02:42
Medlem
Har teorin om att under dom x antal gånger han åkte hem under arbetstid var för att hämta kroppsdelar, som han gjorde sig av med i olika brukares soprum.. Jag själv jobbar inom hemtjänst och man har ju tillgång till ett stort antal olika soprum under ett arbetspass.
Citera
2020-07-07, 10:37
Medlem
Freddan73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Bra jobbat 👍
Har du några nya ställen att kika på ?

Nej tyvärr.
Citera
2020-07-07, 10:56
Medlem
imcereals avatar
Citat:
I övermorgon släpps rättegången på rättegångspodden, gratis första månaden att registrera sig.
Troligtvis kommer det på youtube rättegången Kanal längre fram, där brukar allt från rättegångar vara med dessutom.

Hej! Rättegången rörande Wilma släpps inte i morgon på Rättegångspodden då rättegången inte ens är klar och inga ljudupptagningar går att begära ut än.

Det stämmer dock att en ny säsong av Rättegångspodden lanseras imorgon och att fallet om Wilma planeras in som ett av säsongens flera olika fall. (Sorry för OT!)
Citera
2020-07-07, 12:47
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imcereal
Hej! Rättegången rörande Wilma släpps inte i morgon på Rättegångspodden då rättegången inte ens är klar och inga ljudupptagningar går att begära ut än.

Det stämmer dock att en ny säsong av Rättegångspodden lanseras imorgon och att fallet om Wilma planeras in som ett av säsongens flera olika fall. (Sorry för OT!)

Längtar ihjäl mig! Du är så bra Nils <3
Citera
2020-07-07, 17:40
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imcereal

Jaha absolut inget OT i det 😊
Tack för tillrättaläggande 👍
Citera
2020-07-07, 17:48
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skribent-1
Och den gången kunde "mediet" inte hjälpa till ett skvatt, heller. Har aldrig hänt och kommer aldrig att hända.

Det händer faktiskt ibland även om det inte är så ofta.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VRQ2QV/medium-hittade-torso-fran-dod-kvinna
Citera
2020-07-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det händer faktiskt ibland även om det inte är så ofta.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VRQ2QV/medium-hittade-torso-fran-dod-kvinna

En blind höna kan också hitta ett korn. Att det som hittades var något helt annat än det som söktes säger väl det mesta om kommunikation med andevärden...
Citera
2020-07-08, 07:02
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matteus712
Sant. Blir fan inte klok på detta :-/

I ett Klansamhälle behöver inte alla i släkten veta vad som sker. Man har olika roller helt enkelt.

Om man nu ansåg att Wilmas beteende skadade deras anseende var det nog inga större problem att hitta folk som ville ”hjälpa till”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in