2020-07-03, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Jag håller med, att göra det smartaste (portionera ut i olika brukares sophus eller dumpa i vatten med sänken) håller lägre sannolikhet. Vår vän T har uppenbarligen en låg intellektuell kapacitet.
En grovt styckad kropp torde bli två kolli; armar+ben samt torso. Möjligen återanvände han samma väska om likdelarna var paketerade i plast/folie vilket ger två korta resor till exempelvis området kring Valdemarsbergsvägen.
Ompackningstid 5-10 minuter, utplacering 15-20 minuter?
Ja, nånting sånt. Det är rätt så logiskt att anta att han använde samma metodik för alla kroppsdelar. Om han använder väska till en kroppsdel då är mycket sannolikt att han använder sig av väska för andra kroppsdelar.
Om han använde en bil då skulle han lastat allt på en gång utan att spendera tid på styckningen. Han var tvungen att packa de i en väska därför blir han tvungen till att stycka kroppen.
Citera
2020-07-03, 16:33
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Det ser faktiskt inte genomsökt ut där. T ex brukar soppåsar ligga tydligt uppslitna, öppnade, där som grupperna gått fram. Det är en vassrugge där, som inte är mer nedtrampad än de få steg jag försökt gå in i den. Det såg förstås annorlunda ut i november.

Det finns även några brunnar där de slänger skräp , undra om sparrisen kunnat få upp något lock ?
Citera
2020-07-03, 16:44
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Det ser faktiskt inte genomsökt ut där. T ex brukar soppåsar ligga tydligt uppslitna, öppnade, där som grupperna gått fram. Det är en vassrugge där, som inte är mer nedtrampad än de få steg jag försökt gå in i den. Det såg förstås annorlunda ut i november.

Men om det inte är sökt på en sådan udda plats, om det nu stämmer att hans arbetsbil stannade där i 12 min enligt gps så borde det falla under tjänstefel och avsked ?

Hela det området borde vara sökt flera gånger även vattnen ?
Citera
2020-07-03, 17:02
Medlem
Han växer mer o mer för varje dag som går o kroppsdelarna inte hittas. Samt att han skrivit att det aldrig kommer lösas, det är löst så till vida att han är skyldig som synden, men övertygad om att hela w inte hittas.
Citera
2020-07-03, 18:13
Medlem
Matteus712s avatar
Ja det kan ju va värt att leta men jag är ganska övertygad om att kusinerna plockade med sig liket på måndagen. Han har ju sagt att han kan få folk att försvinna. Varken första eller sista gången denna klan gör något sådant här.
Det ryktades om ett slakthus i Göteborg för någon månad sen... Huvudet sparades antagligen därför att det inte kan malas ner.
Hoppas att han pratar i fängelset så alla eventuella medskyldiga åker dit.
Citera
2020-07-03, 21:12
Medlem
Novotars avatar
Gatubrunnar?
Citera
2020-07-03, 21:16
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matteus712
Ja det kan ju va värt att leta men jag är ganska övertygad om att kusinerna plockade med sig liket på måndagen. Han har ju sagt att han kan få folk att försvinna. Varken första eller sista gången denna klan gör något sådant här.
Det ryktades om ett slakthus i Göteborg för någon månad sen... Huvudet sparades antagligen därför att det inte kan malas ner.
Tror inte dom gjort det. Enl pappan satt dom och drack te åt nötter och pappan hade satt sig mitt på golvet och frågat ”Vad har du gjort m Wilma”?
Han har varit övertygad sedan dess att ”Han har gjort det”!!
Citera
2020-07-03, 21:54
Medlem
Matteus712s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Tror inte dom gjort det. Enl pappan satt dom och drack te åt nötter och pappan hade satt sig mitt på golvet och frågat ”Vad har du gjort m Wilma”?
Han har varit övertygad sedan dess att ”Han har gjort det”!!
Sant. Blir fan inte klok på detta :-/
Citera
2020-07-03, 22:12
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Sant. Blir fan inte klok på detta :-/
Det är oavsett mkt svårt att leta o finna. T vet att det är mer e mindre lönlöst ” your never going to find anything” småleende.
Vilket ger 100% erkännande, eller hur. Tror sök inte ger ngt tyvärr. Bilpress, uppbränd/sophantering, gödselbrunn/brunn på övergiven gård. Har ngn klan hjälpt till kan hennes kvarlevor befinna sig - var som helst - i Sverige.
Citera
2020-07-03, 22:14
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gtxx81
Han växer mer o mer för varje dag som går o kroppsdelarna inte hittas. Samt att han skrivit att det aldrig kommer lösas, det är löst så till vida att han är skyldig som synden, men övertygad om att hela w inte hittas.
Därmed är han skyldig utan tvivel!
Citera
2020-07-03, 22:41
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Gatubrunnar?

ja, jag såg att det fanns några där han stannat bilen där de slänger skräp
Citera
2020-07-03, 22:55
Medlem
Citat:

Tja.. Släkten sahindal..
Klan Sh.. du kan ju söka mera om dessa på flashback så får du en liten hint..

Alla är oskyldiga och bra folk enligt de själva..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in