2020-07-06, 00:49
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddan73
Platsen mittemot T på kullen med militär luckan är nu genomsökt utan några fynd.
Bra eller vad man nu ska säga. 🤨
Citera
2020-07-06, 00:53
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Avstickarna med bommar är extra intressanta, Marina Johansson hittades på en sån väg. En vän till mig som jobbar som utredare på polisen sa en gång till mig, ”brottslingarna tror att de är säkra inne på vägar med bommar”

Så ni som letar, bli inte skrämda av en vägbom
”Skrämd” av en bom - vad menar du? Om man inte kan köra in så handlar det isf om att gömma kroppen 20 meter innanför.
Citera
2020-07-06, 01:00
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
”Skrämd” av en bom - vad menar du? Om man inte kan köra in så handlar det isf om att gömma kroppen 20 meter innanför.

Om någon skriver "ni som letar" syftar vederbörande med största sannolikhet efter de som letar efter kroppen. Inte den som gömde kroppen till att börja med. De som letar är ju inte bara poliser utan civila och dessa kan tycka att de måste respektera en eventuell bom.
Citera
2020-07-06, 06:13
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
De seriösa medium som finns tar bara emot förfrågan från familj.
Tycker som du att det inte skadar att försöka med allt.
Tror inte det hade kostat något heller
Vad är definitionen på ett "seriöst medium"?
Citera
2020-07-06, 06:27
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Vad är definitionen på ett "seriöst medium"?
Tror man inte på att det finns så är ju iofs inget seriöst men jag har själv upplevt en del..
Citera
2020-07-06, 06:46
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll

Ja, att man inte ska tänka att här e en låst bom.” Det är ingen idé att leta där då”, är inte säkert den var låst för ett halvår sen
Citera
2020-07-06, 11:11
Medlem
Freddan73s avatar
Även platsen vid lastbilarnas tillhåll är Genomsökt, vid valdermarbergsvägen.
Citera
2020-07-06, 12:07
Medlem
Citat:

Bra jobbat, såg att ni sökt på fler ställen!
Citera
2020-07-06, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halteper
Där dom hör hemma.

Om det hade fungerat hade vi kunnat sagt upp hela kriminalen, och spanare och slutat träna hundar för eftersök. Vare sig Missing People eller FIKK hade haft något att göra. Kan vi inte ta in några såna som kan läsa av och styra energier också som kan "kortsluta" förbrytarna. Behövs inga vapen. Och på det astrologer som kan tala om vem som mördar vem nästa vecka?
Hellre än att prata om eller kontakta "medier" tror jag det vore mer utsiktsfullt ifall söktrupperna begav sig till div. Öde Fjäll, runt om Ua!! Vargfjellet, Kynnefjell....samt Kroppe fjell. Sökena återstår!
Citera
2020-07-06, 14:01
Medlem
Matteus712s avatar
Citat:
Bra jobbat!
Citera
2020-07-06, 15:06
Medlem
Bambambis avatar
I övermorgon släpps rättegången på rättegångspodden, gratis första månaden att registrera sig.
Troligtvis kommer det på youtube rättegången Kanal längre fram, där brukar allt från rättegångar vara med dessutom.
Citera
2020-07-06, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
I övermorgon släpps rättegången på rättegångspodden, gratis första månaden att registrera sig.
Troligtvis kommer det på youtube rättegången Kanal längre fram, där brukar allt från rättegångar vara med dessutom.
Tack Bambi! Jag tror personligen jag väntar till YT-rättegången släpper den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in