2020-07-08, 03:17
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Skulle inte vart samma konkusion av en man. Lägg ner o bara inse hon tänder på barn. Dom har tom bevis på det skett innan dom var tillsammans.

Hon förgrep sig på barnen innan de blev ett par? Det har jag helt missat. I vilket förhör framkommer det och varför är hon inte åtalad för det/de övergreppen?
Citera
2020-07-08, 03:17
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Precis ett riktigt lätt byte, han kunde göra vad han ville med henne! Men man undrar ju hur fan kunde detta börja, när gick det så jävla snett, o hur kunde hon inte "vakna" till!? Antagligen har han planerat hennes öde långt innan dem blev tsm, när de umgicks på sina "par träffar" med sina ex. Då har han fått upp intresset och fattat att denna kommer bli ett lätt offer, henne måste han fånga!

Det är nog så. En plan som planerats innan, CL som med trasig uppväxt och utan förebilder hamnade i CAs händer, hon ville behaga men visste inte och försökte med vad hon lärt sig liksom, tragisk. Samhället som inte fångat upp och hjälpt till i tid.
Citera
2020-07-08, 03:21
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Precis ett riktigt lätt byte, han kunde göra vad han ville med henne! Men man undrar ju hur fan kunde detta börja, när gick det så jävla snett, o hur kunde hon inte "vakna" till!? Antagligen har han planerat hennes öde långt innan dem blev tsm, när de umgicks på sina "par träffar" med sina ex. Då har han fått upp intresset och fattat att denna kommer bli ett lätt offer, henne måste han fånga!

Eftersom hon saknar moral, empati och är totalt gränslös fanns det inget för henne att vakna upp till. Det gör hon möjligen delvis nu när det drabbar henne riktigt hårt.
Citera
2020-07-08, 03:22
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Hörru din pedofilkramare. Läs fupen och inse din närstående är en fucking pedofil. Vad ska jag bevisa? Läs fupen din horunge.

Vilket språk du använder, varför inte diskutera normalt? CL och CA är komplicerad historia. Men vi måste se det ur CLs verklighet då CA varit extremt drivande.
Senast redigerad av argaangelica 2020-07-08 kl. 03:24.
Citera
2020-07-08, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Deras mål är ju att få fram så mycket information som möjligt. De visste att han varit drivande och såg väl det som en väg in. Visade sig ju också att de fick henne att börja prata. Hennes bortförklaringar kunde de ju sen slå hål på. De pressande ju henne också en del i början när de tvingade henne att titta/lyssna på filmerna (var ju så hon spydde) och det fick henne inte att prata. De hade inte fått henne att prata genom att vara ännu tuffare.

Aha ska du oxå förmildra henne nu. Lägg ner förfan.
Citera
2020-07-08, 03:23
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Hörru din pedofilkramare. Läs fupen och inse din närstående är en fucking pedofil. Vad ska jag bevisa? Läs fupen din horunge.

Bara att ignorera den där. Är nog att betrakta som ett troll. Verkar genomgående helt oförmögen att kvinnor som annat än offer när det kommer till fall som det här.
Citera
2020-07-08, 03:27
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Aha ska du oxå förmildra henne nu. Lägg ner förfan.

Nej? Var gör jag det? Utredarna lyckades ju få henne att prata och fick fram information de kunde motbevisa innan rättegången. Åklagaren har det ju avsevärt lättare nu och alla hennes bortförklaringar med klippta filmer och dildos har de redan under förundersökningen kunnat motbevisa så det är inget hennes försvar kan använda sig av i rättegången med någon framgång. Dessutom gör hennes, nu av experter, bevisade lögner henne mindre trovärdig vilket även kan få rätten att bli tveksam till hennes påstående om att hon var hotad. Tror åklagaren är mer än nöjd.
Citera
2020-07-08, 03:29
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Eh ok? Du kallar mig troll? Kommer komentera skiten nu. För att du sa så.

Han kallade argaangelica för troll!

Citat:
Nej? Var gör jag det? Utredarna lyckades ju få henne att prata och fick fram information de kunde motbevisa innan rättegången. Åklagaren har det ju avsevärt lättare nu och alla hennes bortförklaringar med klippta filmer och dildos har de redan under förundersökningen kunnat motbevisa så det är inget hennes försvar kan använda sig av i rättegången med någon framgång. Dessutom gör hennes, nu av experter, bevisade lögner henne mindre trovärdig vilket även kan få rätten att bli tveksam till hennes påstående om att hon var hotad. Tror åklagaren är mer än nöjd.

Hoppas det blir en riktig åklagare nu bara och inte en tam som knappt vågar yrka på något hårdare straff.
Citera
2020-07-08, 03:32
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Han kallade argaangelica för troll!

Hoppas det blir en riktig åklagare nu bara och inte en tam som knappt vågar yrka på något hårdare straff.

Ja. Men med tanke på det vidriga materialet som kommer spelas upp i rätten måste ju nästan även den mest feminist och PK-skadade åklagaren yrka på strängaste möjliga straff.
Citera
2020-07-08, 03:34
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ja. Men med tanke på det vidriga materialet som kommer spelas upp i rätten måste ju nästan även den mest feminist och PK-skadade åklagaren yrka på strängaste möjliga straff.

Hoppas kan man ju alltid! men av vad jag erfarat från våra åklagare... så är att det just de att de inte vågar yrka på de strängaste straffen.
Citera
2020-07-08, 03:39
Medlem
Citat:
Nej hon levde ut sina sexuella lustar med denna o älskade honom o bah jag knullar mina barn för dig!!! HELT FRIVILLIGT! UTAN EN PISTOL MOT HUVUDET. Hon skrattade till och med!!

Fyfan dödsstraff!!!

Fast hade det var på hennes egen begäran så hade hon ju haft mer driv och egen "instinkt" och följt sin lust men det gör hon ju inte, det är ju hans lust och tillfredställande det handlar om då det är han som beordar och ger instruktioner. Hon levererar.
Hon gör det frivilligt. För hon är ett kräk.
Egoistisk och empatilös. Hon bryr sig inte ett dugg om sina barn men hennes största prioritet är att behaga honom.
Hon är kapabel att göra allt för att han ska va nöjd.

Hon skrev ju "kan jag få sköta om mig?" Han svarar att barnet ska vara bredvid o sen efter den videon fortsätter han kräva ytterligare material "gör den hård o rid av " o hon gör då detta på barnet.
Han ville ju absolut involvera barnen i allt material. Verkligen pedofil.
Citera
2020-07-08, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Fast hade det var på hennes egen begäran så hade hon ju haft mer driv och egen "instinkt" och följt sin lust men det gör hon ju inte, det är ju hans lust och tillfredställande det handlar om då det är han som beordar och ger instruktioner. Hon levererar.
Hon gör det frivilligt. För hon är ett kräk.
Egoistisk och empatilös. Hon bryr sig inte ett dugg om sina barn men hennes största prioritet är att behaga honom.
Hon är kapabel att göra allt för att han ska va nöjd.

Hon skrev ju "kan jag få sköta om mig?" Han svarar att barnet ska vara bredvid o sen efter den videon fortsätter han kräva ytterligare material "gör den hård o rid av " o hon gör då detta på barnet.
Han ville ju absolut involvera barnen i allt material. Verkligen pedofil.

Ja hon är pedofil. Tänder på barn. Och har dessutom begått brott gällande incest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in