2020-07-07, 19:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Att arbetslösheten har gått ner
Har inte sagt om nya jobb, snälla sluta att lägga ord i min mun.
Men det är roligt att se dig försöka.
Det betyder inga nya jobb, då de bara återgår till jobbet.
Dina semantiklekar fungerar inte, intressant du kallar det lägga orden i munnen och när du är så vag om det bara är att de återgår till sitt arbete.
Det är mycket talande.

Man ställer sig dock fortfarande frågan varför trumpen över get sitt folk och sina medborgare i den största krisen i modern tid med COVID-19 och att folk inte har inkomster.
trumpen är en mycket svag president, så svag han inte ens kan stå upp bakom folket och medborgarna när de är i nöd.
2020-07-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Så du menar att det är skillnad på att ha kunskapen hur man undviker corona mellan de som har jobb och de som är arbetslösa?

Du vet ju att antalet smittade ökar i 40 stater och du menar alltså att det beror på att arbetslösa saknar kunskaper?

Nej dom som kommer tillbaka till arbete har nog kunskap.
2020-07-07, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det betyder inga nya jobb, då de bara återgår till jobbet.
Dina semantiklekar fungerar inte, intressant du kallar det lägga orden i munnen och när du är så vag om det bara är att de återgår till sitt arbete.
Det är mycket talande.

Man ställer sig dock fortfarande frågan varför trumpen över get sitt folk och sina medborgare i den största krisen i modern tid med COVID-19 och att folk inte har inkomster.
trumpen är en mycket svag president, så svag han inte ens kan stå upp bakom folket och medborgarna när de är i nöd.

Jag har sagt flera gånger nu, har inte sagt att det är nya jobba. Det är bara du som säger det. Dina semantiklekar

Ställer den frågan till Biden istället. Han gömmer sig i sin källare.
2020-07-07, 19:53
Medlem
Citat:
Nej dom som kommer tillbaka till arbete har nog kunskap.

Det var det dummaste du har skrivit hittills måste jag säga. Finns ingenting som tyder på att tillräckligt många i USA har kunskap om hur man skyddar sig själv och andra och lever enligt det. Antalet smittade ökar i 40 stater och de har en president som inte bryr sig om dem. Vare sig att de blir sjuka, dör eller är arbetslösa. Han vill däremot ha fina siffror så att han blir återvald men det är något annat. Och därför pratar han inte ens om problemen för att han tror att han viruset och följderna kan ignoreras iväg. Hans siffror ser inte bra ut. Biden väntar ut honom. Smart av honom. Särskilt om han är dement och kommer att göra bort sig.
2020-07-07, 19:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag har sagt flera gånger nu, har inte sagt att det är nya jobba. Det är bara du som säger det. Dina semantiklekar

Ställer den frågan till Biden istället. Han gömmer sig i sin källare.
De återgår bara till sina arbeten en mindre del av dom också, och nu så ökar smittan okontrollerat och sjukhusen Texas fylls till bredden även efter man utökat platserna.
Och din vaghet antyder att det är nya jobb.

Och vart är presidenten kan man undra?
Inte adresserar den största krisen i modern historia den saken är helt uppenbar.
Och hur ska alla dessa arbetslösa leva på?
Mer bidrag ser vi inte.
2020-07-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det var det dummaste du har skrivit hittills måste jag säga.

Okej du få tycka det
2020-07-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
De återgår bara till sina arbeten en mindre del av dom också, och nu så ökar smittan okontrollerat och sjukhusen Texas fylls till bredden även efter man utökat platserna.
Och din vaghet antyder att det är nya jobb.

Och vart är presidenten kan man undra?
Inte adresserar den största krisen i modern historia den saken är helt uppenbar.
Och hur ska alla dessa arbetslösa leva på?
Mer bidrag ser vi inte.

Eftersom du inte vill läsa så gör jag detsamma.

Konstigt at Biden inte har nån plan för att bekämpa Corona, utan han bara gömmer i sin källare.
Knappast ett säkert val för USA.
2020-07-07, 20:14
Medlem
Citat:

Ställ en frågan till Biden istället. Han gömmer sig i sin källare.
Nu kan ju Biden ligga hur lågt han vill,han är ju inte president och den som allmänheten nu förtvivlat hoppas skall agera president i USA:s värsta kris genom tiderna ww2 undantaget.
Biden gömmer sig ju inte heller, han visar väljarna ansvar och mognad genom sin försiktighet och bidar dessutom sin tid, en politisk slipad räv helt enkelt. Och väljarna verkar ju de facto uppskatta Bidens frivilla isolering för att inte riskera att bli sjuk och sprida smittan vidare samt även då hans få men kvalitativa framträdande, han ökar ju trots allt sitt försprång över Trump i väl nästan varenda delstat vad jag förstår.

Men allt kan förändras så ta ut segern i förskott skall demokrateran inte göra hur ljust det än ser ut för stunden.
2020-07-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Nu kan ju Biden ligga hur lågt han vill,han är ju inte president och den som allmänheten nu förtvivlat hoppas skall agera president i USA:s värsta kris genom tiderna ww2 undantaget.
Biden gömmer sig ju inte heller, han visar väljarna ansvar och mognad genom sin försiktighet och bidar dessutom sin tid, en politisk slipad räv helt enkelt. Och väljarna verkar ju de facto uppskatta Bidens frivilla isolering för att inte riskera att bli sjuk och sprida smittan vidare samt även då hans få men kvalitativa framträdande, han ökar ju trots allt sitt försprång över Trump i väl nästan varenda delstat vad jag förstår.

Men allt kan förändras så ta ut segern i förskott skall demokrateran inte göra hur ljust det än ser ut för stunden.

Inte om man är en kandidat..
Visar ansvar och mognad för han gömmer sig? Nej

Precis, allt kan förändras innan valet!
2020-07-07, 20:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Eftersom du inte vill läsa så gör jag detsamma.

Konstigt at Biden inte har nån plan för att bekämpa Corona, utan han bara gömmer i sin källare.
Knappast ett säkert val för USA.
Läsa betyder också att man ser du är vag och att du ger en antydan det är nya jobb.
Det är INGA nya jobb, så vi har det förtydligat rejält.

Biden har en plan, men väljer man inte titta så ser man inget.
Planen är den många har, socialdistansering(vilket inte trumpen gillar), mask(vilket inte trumpen gillar).
Så säga Biden inte har en plan, så är man rätt fel ute, så fel att man kan ana en kraftig agenda att undvika se Biden har en plan.
En annan plan är att hjälpa de delstater som vill ha hjälp, osv...osv...osv..., men stänger man ögonen som trumpen gjort i frågan, så står man där med inget.
2020-07-07, 20:55
Medlem
Citat:
Inte om man är en kandidat..
Visar ansvar och mognad för han gömmer sig? Nej

Precis, allt kan förändras innan valet!

Som kandidat gör man precis som man vill. Biden har all rätt att sköta sin kampanj hur han vill. Sen får folk säga sitt.

Att Trump är en osyndlig president är en annan sak. Han har svurit en ed att leda landet.
2020-07-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Precis, och ändå vann han hela valet.

Då kan du bara föreställa dig landsliden som kommer nu.
Men han är ju alltså inte ens i närheten favorit hos svarta eller latinos, vilket var det jag kommenterade på.
Och att han hade det lilla stödet 2016 säger ju inget om hur det går denna gång, bara att det var kasst då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in