2020-08-01, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Alltid kult att se hur ni jnsar fr in Trump i detta historiska perspektiv. Vad menar du har ndrats sedan 2016? Vad skulle vara annorlunda om ngon annan president hade tilltrtt?

Ni r ganska bra p att rada upp mantran, smre p att beskriva realiteten eller verkliga scenarior.

Det beror vl p vilken person som var president. Tror du inte?
2020-08-01, 16:29
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det beror vl p vilken person som var president. Tror du inte?

Nej. Om man tror det r man faktiskt ganska dum i huvudet. Man behver inte ens bli konspiratorisk fr att frst att det inte r presidenten som bestmmer.
2020-08-01, 16:33
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Jag tror att de flesta hller med om att internationellt samarbete r att fredra mot islationism.
Speciellt fr ett mindre land som Sverige dr nstan all export gr till lnder inom tullunionen.

Fr USA r det mer gynsammt att vara med i WTO drfr att de vinner typ 80% av alla fall.
Fr USA r det gynsammt att vara med i NATO drfr att det hller landets militrindustriella komplex sysselsatt.
De lskar presidenter som Bush,Obama,Reagan,Clinton drfr att de alltid varit positiva till lngsiktigt srskilda satsningar p projekt ssom stealth bomber, U2 spy plane, Star wars, Mars Rover osv.

Trump och hans Cronies sger sig vara fr Space Force, men hela deras budget uteblev och allt gick till skattesnkningar.

Drfr verger Boeing - Raytheon - McDonnel Douglas, Bombardier med mera,nu donald trump och satsar alla sina pengar p att f Joe Biden vald. Och tillsammans med Wall street ser de ut att lyckas.
Donald Trump r verkligen slut.

Det finns ingen realistisk chans i vrlden att han fr ihop 270 elektorrster. Michigan r borta. pennsylvania r borta. Biden r Tied i Texas
Den som tycker att jag har fel fr grna tala om varfr samt ge mig ett scenario dr Donald Trump lyckas bli vald

Inga fler kommentarer som " sdr sa ni i valet 2016 " fr det r inget argument som gr att tillmpa idag. D varje val r unikt s vill jag fokusera p hr och nu samt donald trumps katastrofala opinionsunderskningssiffror hr och nu
Du lter precis som idiotierna frn Fake news media haha! Michigan r borta, Pennsylvania r borta!

Jag frstr att du som Demokrat vill att Trump ska frlora precis som de andra Trumphatande vnsterdrarna hr inne.
2020-08-01, 16:36
Medlem
Citat:
Alltid kult att se hur ni jnsar fr in Trump i detta historiska perspektiv. Vad menar du har ndrats sedan 2016? Vad skulle vara annorlunda om ngon annan president hade tilltrtt?

Ni r ganska bra p att rada upp mantran, smre p att beskriva realiteten eller verkliga scenarior.

Citat:
Nej. Om man tror det r man faktiskt ganska dum i huvudet. Man behver inte ens bli konspiratorisk fr att frst att det inte r presidenten som bestmmer.

S det finns inget som en president kan bestmma?

Justin Trudeau har haft utmrkta presskonferenser dr han samordnar arbetet fr att minska smittan och hjlpa folk p alla mjliga stt. S han kan ju klara av att gra ngot som r enormt positivt fr sitt land. Men jag frstr nu att du och andra sympatisrer tycker att Trump gr ett bra jobb fr att inte gr ngot fr han kan inte.

Till och med den gaggige Biden kan nog bestmma ett och annat. Men jag frstr att det inte r ett krav fr dig fr att vara en bra president. Fr dig r det att g omkring som en levande skyltdocka och live diktator som r bra. Jesses allts.
2020-08-01, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Du lter precis som idiotierna frn Fake news media haha! Michigan r borta, Pennsylvania r borta!

Jag frstr att du som Demokrat vill att Trump ska frlora precis som de andra Trumphatande vnsterdrarna hr inne.

Vad r det som talar fr att trump ska vinna valet menar du?
Vilka swing states kommer han att ta ?
2020-08-01, 16:39
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
S det finns inget som en president kan bestmma?

Justin Trudeau har haft utmrkta presskonferenser dr han samordnar arbetet fr att minska smittan och hjlpa folk p alla mjliga stt. S han kan ju klara av att gra ngot som r enormt positivt fr sitt land. Men jag frstr nu att du och andra sympatisrer tycker att Trump gr ett bra jobb fr att inte gr ngot fr han kan inte.

Till och med den gaggige Biden kan nog bestmma ett och annat. Men jag frstr att det inte r ett krav fr dig fr att vara en bra president. Fr dig r det att g omkring som en levande skyltdocka och live diktator som r bra. Jesses allts.
Haha ja Trudeu r s duktig och pratar s fint men har vart en total katastrof fr Kanada och hans approval-siffror tyder p detta.

Men ni vnstervljare drivs bara av orange man bad och kommer aldrig ge presidenten cred fr ngot han gr!
2020-08-01, 16:42
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Vad r det som talar fr att trump ska vinna valet menar du?
Vilka swing states kommer han att ta ?
Vilka swingstates kommer Biden att ta? Svara du p detta.

Ja ekonomin innan corona, muren byggs, arbetslsheten var innan Corona p rekordniver, lag och ordning etc... r du fr vnsterbliven fr att frst att folket inte vill ha vnsterfascister p gatorna som frstr hela stder och vill defunda polisen?
2020-08-01, 16:42
Bannlyst
Citat:

Hller du med om att Senatens majoritetsledare har strre inflytande p amerikansk politik n vad presidenten gr?
2020-08-01, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Vilka swingstates kommer Biden att ta? Svara du p detta.

Ja ekonomin innan corona, muren byggs, arbetslsheten var innan Corona p rekordniver, lag och ordning etc... r du fr vnsterbliven fr att frst att folket inte vill ha vnsterfascister p gatorna som frstr hela stder och vill defunda polisen?

Du verkar sker p att Donald Trump ska vinna detta val,s jag stller dig frgan p nytt, Vilka delstater kommer han besegra Joe Biden i och varfr.

Vill du lsa min sikt s scrolla bak i trden,dr det finns flera inlgg om de swing states som jag tror gr till Biden
2020-08-01, 16:47
Bannlyst
Detta stt att argumentera r vldigt orligt och svagt.
Du som tillhr verklighetens folk kan vl brja debattera om verkligheten istllet fr att bunta ihop meningsmotstndare och tillskriva dem epitet.

Citat:

2020-08-01, 16:55
Bannlyst
JUL 29-30, 2020
Emerson College stora LV-underskning visar att Biden korsat 50% trskeln. Medan Trumps siffror ser ljusare ut. Troligtvis tack vare postrstning och att fler vljare kommer delta i detta historiska Superval.

Biden53%
Trump47%

En tredjedel av senaten ska vljas om
Hela underhuset ska vljas om
15 Guvernrer ska vljas om

Nytt
Demokraterna ser ut att vinna senatracet i Montana. R- Steve Daines ser ut att frlora stort
https://www.270towin.com/2020-senate-election/

Trumpkampanjen har slutat kpa annonser i Michigan och Biden kar sina siffror dr till en ledning p 15%
Felmarginalen r under 2% d detta r en live-tillfrgning och inte en automatisk rsttjnst som ringer upp folk och ber dem trycka 1-2 p telefonen.
2020-08-01, 16:57
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Du verkar sker p att Donald Trump ska vinna detta val,s jag stller dig frgan p nytt, Vilka delstater kommer han besegra Joe Biden i och varfr.

Vill du lsa min sikt s scrolla bak i trden,dr det finns flera inlgg om de swing states som jag tror gr till Biden
Men vad du spammar idag. Frmodligen NC, Florida, Pennsylvania, Wisconsin, Ohio och sedan kanske Michigan och Minnesota.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in