Citat:
Ursprungligen postat av
MAKHASHANAH
Ja, jag är fortfarande väldigt nöjd med att få ha haft kvar min frihet. Jag skriver ju även i det inlägget du citerar att jag tror det kommer gå åt helvete för Sverige ändå.
"min frihet"... Allt handlar verkligen om dig
Citat:
Nej. Jag skriver att jag hatar Löfven och att det är skönt att han håller käft. Kan du inte läsa?
Förnekar du vad du skriver nu tom, vad är det för galanta saker Löfven gjort? Att han inte ifrågasätter tegnells ord som du följer?
Citat:
Löfven skött sig galant hittills
Citat:
Ja. Det var ett fakta och en åsikt. Vart vill du komma?
Hua vilken fråga av dig när 5400 har avlidit.

Ja var vill jag komma att du är en egoist som endast bryr dig om dig själv och din ekonomi.
Citat:
Nej. Jag skriver hur många jag tror kommer dö, utan att lägga någon värdering i det. Sen skriver jag att det inte bara är pensionärer. Du är helt hysteriskt dum.
JA! Det är det är det som är poängen - du tänker ju bara på dig själv du bryr dig ej om det avlider 5400 eller 16000. Du lägger ingen "värdering" i det, vilken humanist du är.
Citat:
Fan där fick du mig. När jag erkände detta.
.
Du skulle behöva träffa någon i en riskgrupp eller kanske vårdbiträden, sköterskor, läkare, kanske anhörig som förlorat någon eller som ligger hemma sjuk, det kanske kunde bryta din förnekelse.