2020-03-31, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Spekuleras i podden: "Lögnarnas tempel", om att Ebba var otrogen mot sin man och gjorde slut för att bli ihop med en man vid namn Martin Kits. 1 h:52 min in i podden. Kan det stämma?
https://poddtoppen.se/podcast/149864...-i-ebbas-busch
Är helt säker på att jag fick upp hennes exmake på Tinder. Så han verkar ju i alla fall vara ute i svängen.
Citera
2020-03-31, 17:51
Medlem
Ngn som vet om hon fortfarande är ledig och vart ska man gå?
Citera
2020-03-31, 20:12
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrandiLove
Ngn som vet om hon fortfarande är ledig och vart ska man gå?

Riksdagshuset, förslagsvis.
Citera
2020-07-06, 12:40
Medlem
lolboll32s avatar
Nu när Moa (från Della Q) bekräftat att Markoolio regelbundet bankat på Ebba så undrar man ju givetvis vart mer hon varit? Har vi mer skvaller kring detta?
Citera
2020-07-06, 17:01
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolboll32
Nu när Moa (från Della Q) bekräftat att Markoolio regelbundet bankat på Ebba så undrar man ju givetvis vart mer hon varit? Har vi mer skvaller kring detta?

Var sades det? Är de nån podd Della Q eller?
Citera
2020-07-06, 19:19
Medlem
lolboll32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Var sades det? Är de nån podd Della Q eller?

Sades i "Gott snack med Fredrik Söderholm" avsnitt 134. Ja det är en podcast.

Hintades också om det i Tankesmedjan i P3 men där nämndes aldrig Ebba vid namn.
Citera
2020-07-06, 21:12
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:

😂😂😂Vilket skitsnack! Och vem fan är Moa?
Citera
2020-07-07, 11:19
Medlem
lolboll32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
😂😂😂Vilket skitsnack! Och vem fan är Moa?

Hörrödu, jag var ju vänlig nog att skriva varifrån hon var känd ifrån ditt efterblivna mongo. Vad vill du mer veta?!

Jag bedömer nog sanningshalten som ganska trovärdig, ska ha hänt på Almedalsveckan första gången och om rykterna stämmer om den tillställningen så känns väl detta inte mindre trovärdigt?
Citera
2020-07-07, 11:39
Medlem
Citat:
Hörrödu, jag var ju vänlig nog att skriva varifrån hon var känd ifrån ditt efterblivna mongo. Vad vill du mer veta?!

Jag bedömer nog sanningshalten som ganska trovärdig, ska ha hänt på Almedalsveckan första gången och om rykterna stämmer om den tillställningen så känns väl detta inte mindre trovärdigt?

moa wallin? bruden som var med i big brothers studio???
Citera
2020-07-07, 13:21
Medlem
Magictrixs avatar
Kan ju vara så att ynkryggen Marcoolio skyllde på utbrändhet för att kunna skilja sig i lugn och ro? Eller så blev det helt enkelt för mycket med både vänsterprassel och turné och samtidigt kliva upp 5 på morgonen för att babbla i radio? Ett dygn har trots allt bara 24 timmar. Kanske han gick in i väggen på riktigt? Hursomhelst är han skild på papper nu, så då är det fritt fram för turturduvorna att börja mingla offentligt som två "singlar". Ska vi gissa att det började prassla på Bindefelds resa till Israel?
Citera
2020-07-07, 17:19
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:

Markoolio av alla människor. Känns som ett udda par (om det nu stämmer).
Citera
2020-07-07, 23:30
Bannlyst
Ebba är nog en riktigt kåt kristen slyna. Förespråkade hon inte analsex också i nån intervju?!? Hon ville ha det som obligatoriskt ämne i skolundervisningens sexualkunskap vill jag minnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in