Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-07-01, 10:43
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är naturligtvis sant till en del åtminstone. Precis som Blondinbella..

Men man KAN göra det mer eller mindre sofistikerat också ;-)

Jo han bredde på rätt bra...
Citera
2020-07-01, 16:16
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Läste om Örnligan. Vet någon om Paolo också var med på deras rån som tex Liam och Milan var med på?

Nej det var han inte.

De tränade hos Chago tillsammans och skaffade då örntatueringarna.
Citera
2020-07-04, 17:42
Medlem
Torsken lever vidare på instagram med sin träning som inget har hänt. Länkar till Elin, hans följare kommenterar som Jesus har återuppstått med sina träningstips. Äckligt.
Citera
2020-07-04, 17:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Torsken lever vidare på instagram med sin träning som inget har hänt. Länkar till Elin, hans följare kommenterar som Jesus har återuppstått med sina träningstips. Äckligt.
Sjukt, det är som att hela spektaklet aldrig har inträffat.
Citera
2020-07-04, 17:47
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig

Vad ska han göra då?
Citera
2020-07-04, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Vad ska han göra då?

Sluta smutsa ner instagram?
Citera
2020-07-05, 18:26
Medlem
mjukmjukares avatar
Med tanke på hans urbota tråkiga Instagram så är det egentligen ganska sorgligt.
Han har så mycket fritid att han på fullt allvar tror att det han leker där och som är ett enda sömnpiller är viktigt. På riktigt.

Stackars.

Citera
2020-07-05, 21:12
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Med tanke på hans urbota tråkiga Instagram så är det egentligen ganska sorgligt.
Han har så mycket fritid att han på fullt allvar tror att det han leker där och som är ett enda sömnpiller är viktigt. På riktigt.

Stackars.

Man kan få intrycket av att han vill försörja sig som personlig tränare och att hans instagram är ett sätt att locka klienter.
Citera
2020-07-06, 14:59
Medlem
Tycker det är synd att han tjänade på att köpa sex. Även om han förlorade vissa uppdrag så är han så känd i Sverige att människor med liknande åsikter står i kö för att göra affärer med honom. :/

Men så är det ju med kändisar. Man kommer aldrig åt dem.
Citera
2020-07-06, 15:59
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Tycker det är synd att han tjänade på att köpa sex. Även om han förlorade vissa uppdrag så är han så känd i Sverige att människor med liknande åsikter står i kö för att göra affärer med honom. :/

Före detta känd, numera ökänd. Nej, inte många ser någon vinst med samarbeten med honom nu.
Citera
2020-07-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1

Utveckla hjärna?
Tjänade på att köpa sex?
Citera
2020-07-07, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Utveckla hjärna?
Tjänade på att köpa sex?

Utveckla? Kan jag ju göra. Har man livserfarenhet av livet så vet man att skandaler går över. Har levt halva mitt liv och det finns få saker som rubbar en kändis. Paulo kommer alltid ha gott om kulor på banken. Snart börjar även resten tveka på om han är skyldig eller inte. Det var ju trots enda gången sade han. Och tänk vad sanningar förändrad med tiden.
Det är en sak som är säker. Och det är det som stör mig. Men samtidigt så vet jag att världen inte är rättvis så detta kan jag glömma och gå vidare med mitt egna liv. För det har Paulo redan gjort. Kändisar är hårdhudade. Det är en annan sak som är säker.
Känns som det räcker. Sen förstår jag att unga människor tror världen ska gå under så som aftonbladet skriver sina rubriker. Men gå vidare med era liv. Det är bara rubriker och har inget med verkligheten att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in