Citat:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
*
Jeg anser "synske" som kvakksalvere, og det de kommer med er kun svada.
Jeg foreslår at vi her i tråden holder oss til det som finnes av fakta i saken, og
resonnementer rundt dette. Det fins ingen belegg for å si noe om hvor AEH
befinner seg, død eller levende.
**
KjellMoss ble klubbet ned fordi han forsøkte å lure brukere her inne. Har du ikke noe bedre å komme med enn bulgarske synske og det vrøvlet og oppgulpet du presterer her, så KUTT UT! Idiot!
Jeg konstaterer at et par av brukerne av FB stritter i mot med alle piggene ute med en gang det er snakk om synske personer, og det som slike synske kommer med bare er tull og tøys og svada.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Jeg ser at en av debattantene her trår skikkelig til og kaller dette jeg har lagt ut for kvakksalveri* og en kaller meg helt åpenlyst og utilsløret for idiot **.
J
Kanskje disse debattantene skulle melde seg på et online-kurs i oppførsel og folkeskikk.
Oppførsel og folkeskikk er jo mangelvare nå for tiden, og ikke bare her på forumet.
*
Jeg anser "synske" som kvakksalvere, og det de kommer med er kun svada.
Jeg foreslår at vi her i tråden holder oss til det som finnes av fakta i saken, og
resonnementer rundt dette. Det fins ingen belegg for å si noe om hvor AEH
befinner seg, død eller levende.
**
KjellMoss ble klubbet ned fordi han forsøkte å lure brukere her inne. Har du ikke noe bedre å komme med enn bulgarske synske og det vrøvlet og oppgulpet du presterer her, så KUTT UT! Idiot!
Jeg konstaterer at et par av brukerne av FB stritter i mot med alle piggene ute med en gang det er snakk om synske personer, og det som slike synske kommer med bare er tull og tøys og svada.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Jeg ser at en av debattantene her trår skikkelig til og kaller dette jeg har lagt ut for kvakksalveri* og en kaller meg helt åpenlyst og utilsløret for idiot **.
J
Kanskje disse debattantene skulle melde seg på et online-kurs i oppførsel og folkeskikk.
Oppførsel og folkeskikk er jo mangelvare nå for tiden, og ikke bare her på forumet.
Kanskje du burde melde deg på et onlinekurs når det gjelder å vurdere disse som kaller seg klarsynte også?
Den bulgarske donnaen du kommer drassende med har opptrådt her på forumet et utall ganger. For første gang for over ett år siden. Stadig er det noen som refererer til en såkalt bulgarsk klarsynt som ikke kjenner saken i det hele tatt! Så du når hun postet innlegget? Nei, tenkte meg det. 10 januar 2019, altså dagen etter at nyheten sprakk media. Hvem har bestilt henne? Er det en del av villedningen?
Har du sett de andre postenehennes, om Trump og Israel mm ? Nei, tenkte meg det. Bare vås, alt sammen. Hun er også fjernet fra Wordpress, hvis det skulle være en trøst...
Winger, derimot, har jeg mer tro på. Men det er et vanskelig fag å utøve...