Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Sluta tramsa din fjant, de är lika upprörda som portugiserna är gentemot england med karantänstrams. Nu måste turistpengarna börja flöda innan konkurserna skenar iväg fullständigt.
Tänkte bjuda på några klassiska citat från dig.
15 mars
Citat:
Sant, förmodligen finns över 20000 smittade nu i Sverige och knappt en jävel känner av det. Så pass ofarligt är corona
10 april
Citat:
Men fatta din lilla Kretin att alla - ish kommer att få skiten inom ett ett år oberoende åtgärder!! Sveriges Tegnell gör det klockrent genom att lita på folk och således lugna takten till intensiven.
Alla länder som har total lock down kommer enbart att skjuta fram problemen
8 april
Citat:
Finlands hela regering består utav en bunt rädda kärringa bokstavligen! Däri ligger problematiken, vi kommer att gå under med dessa dårar bakom rodret.. Sverige med Tegnell sköter detta exemplariskt, inte ofta jag lovordar något svenskt men nu så illa tvungen.
2 april
Citat:
Tegnell är fanimig det skarpaste Sverige knullat ur sig sedan Nobel. Han vet exakt vad handlar om, han vet exakt vilka som är i riskgrupp osv. Framförallt vet han vad konsekvenserna skulle bli av ett totalt nedlåst samhälle vore. Alltså corona är dödligt för vissa ja men inte på långa vägar så dödligt det kan låta när alla jävla domedagskretiner här inne som skriker om att få bli insvetsade (fan härlig syn iofs om Löfven står å svetsar fast nån trappuppgång på Östermalm) men inse nu för faan att ekonomin måste rulla innan hela jävla världen går under på riktigt. "men vaddå jag får ju soc å sånt ändå jag å spela NES" nä det får du inte ditt jävla UFO
Det här betet om fler dör är ju också komiskt av dig 17 april
Citat:
Det är lätt taget! Ok men vadet då? 5000 sek eller mer? Hur gör vi, via pm?
april 12. Du hade ju bra koll på att folk lyssnar
Citat:
Fast folk lyssnar och beter sig därefter. Undantag uteserveringar på medis och i vasastan, hursom bara bra att de unga friska smittar varandra. Hur svårt ska det vara att förstå?
Vi kan fortsätta visa dina pinsamheter om du vill. Du har inga rätt hur du en försöker