2020-07-04, 16:50
Medlem
Evil_Santas avatar
Trump verkar ha tappat rätt mycket förtroende sen coronaviruskrisen något som avspeglar sig i oddsen hos olika bettingsajter. Trump var storfavorit innan, nu är det tvärtom. Man kan få runt 2.5x pengarna på att Trump blir nästa president men bara 1.6x pengarna på Biden.

Jag tror att det blir ungefär som förra valet och att Trump vinner men en del i tråden verkar vara av åsikten att det i princip redan är klart att Trump kommer vinna, känner man så är det värt att sätta en slant på Trump.
2020-07-04, 17:04
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Trump verkar ha tappat rätt mycket förtroende sen coronaviruskrisen något som avspeglar sig i oddsen hos olika bettingsajter. Trump var storfavorit innan, nu är det tvärtom. Man kan få runt 2.5x pengarna på att Trump blir nästa president men bara 1.6x pengarna på Biden.

Jag tror att det blir ungefär som förra valet och att Trump vinner men en del i tråden verkar vara av åsikten att det i princip redan är klart att Trump kommer vinna, känner man så är det värt att sätta en slant på Trump.
Det är ju skitbra odds för Trump i år. Förra valet bettade jag på Trump när man fick 5x pengarna, så 2.5 bäddar ju för en valsuccé, kanske till och med kammar hem popular vote denna gång. Hur som helst så vinner Trump i år också. Historien upprepar sig faktiskt här, jämfört med när Obama vann mot McCain och Romney: då var det en senildement iDiot och senare en anti-Putin religiös iDiot som Obama fick möta. Nu är visserligen inte Biden särskilt religiös, men han är en senildement gamling och hans parti har kört på anti-Putin narrativet i flera år nu. Det roliga är att ingen verkar fatta hur riggat valet är, inte med valfusk osv, utan snarare att den blivande presidenten med störst chans att vinna, får möta två svaga kort. Hillary var ju också en katastrof och det stod "jag är en köpt hora" på pannan på henne i 2016-valet, med tanke på hur Goldman Sachs osv ägde henne. Av 300+ miljoner amerikaner så kan de inte plocka fram bättre presidentkandidater än McCain, Romney och Biden.
2020-07-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Varför stoppa att svartas liv betyder nått, trumpen har vikit ned sig i den frågan också.
Det får återverkningar på valet det med.

Det stoppas att vara om svarta liv när BLM bränner ner landet.

Om Trump, tycker jag inte.
2020-07-04, 17:15
Medlem
Sam.Boyds avatar
Det hela är redan klart om man läser den svenska upplagan av Wikipedia. Om Joe Biden kan man läsa följande: men sen gick det bättre och han blev demokraternas presidentkandidat. Biden kommer att vara 77 år på valdagen och 78 år på invigningsdagen 2021.

Kan ju också bero på önsketänkande hos vänstertomtarna som skriver på Wikipedia...
2020-07-04, 17:26
Medlem
Opaques avatar
Placerar mitt vad efter detta datum

" The first presidential debate, when the incumbent President Trump will face off against Joe Biden, will be held on Tuesday, September 29 at the University of Notre Dame in Indiana. "

Men redan nu lutar det kraftigt åt Trump i min katalog. Biden har haft det ganska lätt hittills offentligt med snälla journalister som ställer snälla frågor . Hur fungerar Biden under stress och press ? Trump har varit föremål för världens samlade socialliberala press i över 4 år, och han har stått pall (Och dessutom delat ut en och en annan snyting åt hyenorna i Washington) Han står pall, hans åstadkommanden har gjorts osynliga hela tiden,men ändå han fortsätter att levererar politiska reformer som ingen annan demokratisk president någonsin lyckades åstadkomma på 8 år (Tänker på Obamas mandat under 8 år,som resultatmässigt kvalar lätt in som en av de sämsta ,motsägelsefulla,hycklande ämbetsperioder som US någonsin har haft)
Senast redigerad av Opaque 2020-07-04 kl. 17:33.
2020-07-04, 17:29
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det är ju skitbra odds för Trump i år. Förra valet bettade jag på Trump när man fick 5x pengarna, så 2.5 bäddar ju för en valsuccé, kanske till och med kammar hem popular vote denna gång. Hur som helst så vinner Trump i år också. Historien upprepar sig faktiskt här, jämfört med när Obama vann mot McCain och Romney: då var det en senildement iDiot och senare en anti-Putin religiös iDiot som Obama fick möta. Nu är visserligen inte Biden särskilt religiös, men han är en senildement gamling och hans parti har kört på anti-Putin narrativet i flera år nu. Det roliga är att ingen verkar fatta hur riggat valet är, inte med valfusk osv, utan snarare att den blivande presidenten med störst chans att vinna, får möta två svaga kort. Hillary var ju också en katastrof och det stod "jag är en köpt hora" på pannan på henne i 2016-valet, med tanke på hur Goldman Sachs osv ägde henne. Av 300+ miljoner amerikaner så kan de inte plocka fram bättre presidentkandidater än McCain, Romney och Biden.

Det behövs en viss sorts personlighet hos den som ställer upp i presidentvalet för att få de superrika att sponsera en kandidat.

Hillary var senaste valet den kandidaten, med just dessa egenskaper. Det vi nu ser är att delar av statsapparaten börjar dra i korruptionens trådar.

Risken är stor att Clintons kommer att få en roll i upploppet av kampanjandet.
Det är när varbölden öppnas med både Fd demokratiske presidenten Bills övergrepp på minderåriga flickor (med Epstain o Maxwell) kommer i ljuset o Hillarys mutbrott o dunkla affärer med en rad storföretag (varav några svenska).

Trump kommer sitta sin andra period.
2020-07-04, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa

På bet365 är det 7 för 5. Var hittar du bättre odds?
2020-07-04, 17:54
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det behövs en viss sorts personlighet hos den som ställer upp i presidentvalet för att få de superrika att sponsera en kandidat.

Hillary var senaste valet den kandidaten, med just dessa egenskaper. Det vi nu ser är att delar av statsapparaten börjar dra i korruptionens trådar.

Risken är stor att Clintons kommer att få en roll i upploppet av kampanjandet.
Det är när varbölden öppnas med både Fd demokratiske presidenten Bills övergrepp på minderåriga flickor (med Epstain o Maxwell) kommer i ljuset o Hillarys mutbrott o dunkla affärer med en rad storföretag (varav några svenska).

Trump kommer sitta sin andra period.
Hillary var precis som Biden är, ”bought and paid for” av globalisterna och deep state vilket folket i USA vet om. Klyban, garre eller sirup kan inte ens nämna varför dom vill ha Biden som president och vad han vill politiskt mer än att ”Orange man bad!”

TDS är på riktigt.
2020-07-04, 18:00
Medlem
Se hur det gick 2016, mätningar visade på Clinton, men Trump vann. Så man ska väl inte bli förvånad om Trump vinner nu igen va
2020-07-04, 18:04
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXz9
Se hur det gick 2016, mätningar visade på Clinton, men Trump vann. Så man ska väl inte bli förvånad om Trump vinner nu igen va
Hur såg det ut inför mellanårsvalet 2018 och gick det?

Tror du man eventuellt uppdaterade sina modeller efter 2016?
2020-07-04, 18:15
Medlem
pinger99s avatar
Jag rätt säker på att Trump åker ut.

Jag var entusiastisk anhängare av honom i valet 2016, men ser väldigt lite av den entusiasmen inför det här valet.

Därtill ser vi hur det gick i mellanvalet 2018 där Republikanerna förlorade underhuset.
Årets senatsval kommer att vara mycket mer besvärligt för Republikanerna jämfört med 2018.
Det finns en stor chans att de förlorar majoriteten i senaten.

Trump är en ineffektiv och inkompetent fjant, som slängt gamla vänner och trotjänare till vargarna, och anammat rådgivare som diametralt motsatt sig den agenda som han vann valet på.

Han såldes in som en ”businessman” som skulle rensa washington-träsket och driva landet i rätt riktning.

Total genomklappning.

Vet han ens om vilka maktbefogenheten en president har??

Helt obegripligt hur de lyckades schabbla bort Bidens korruption och hamna i det här läget.
Skyll på Coronan.
2020-07-05, 01:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Det stoppas att vara om svarta liv när BLM bränner ner landet.

Om Trump, tycker jag inte.
Återkom gärna när BLM bränner ned USA som land.
Faktum kvarstår fortfarande att även Republikaner står bakom svartas liv betyder nått.
Frågan är varför inte den Ultimata ansvariga inte gör nått mer åt saken som president.

Detta är en stor fråga inför valet som ett gäng till frågor, främst COVID-19 och varför trumpen inte bryr sig om frågan mer än peka fingret.
Finner mig se en svag president, som inte verkar fatta att folket och dess medborgare är Presidentens huvudsakliga uppgift.

Men golf, twitter och Tv verkar vara det enda trumpen bryr sig om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in