2020-07-04, 12:10
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Jag tror Trump vinner, men GOP tappar senaten, men vinner huset.

Det brukar oftast bli så. Obama, Bush, Clinton, Reagan osv...
2020-07-04, 12:28
Medlem
kyrkstockens avatar
Det spekuleras mycket kring Bidens dåliga hälsa i amerikanska tidningar. Ingen tror att man kommer låta Biden debattera med Trump.
Skall bli intressant hur demokraterna löser detta.
2020-07-04, 12:28
Medlem
Extremvänstern försöker genomdriva en "kulturrevolution" och förinta USA. Det sade Donald Trump i sitt nationaldagstal vid Mount Rushmore i South Dakota i natt.

– I våra skolor, på våra nyhetsredaktioner och till och med i företagens styrelserum finns det en ny vänsterextrem fascism som kräver total följsamhet, sade han till åhörarna.

– Om man inte pratar deras språk, genomför deras ritualer, upprepar deras mantra och följer deras budord, kommer man bli censurerad, bannlyst, svartlistad, förföljd och bestraffad.

– Det kommer inte hända med oss, sade han riktad till publiken. Men tro inget annat. Denna vänsterextrema kulturrevolution är gjord för att omkullkasta den amerikanska revolutionen. På så sätt skulle de förstöra den civilisation som räddat miljarder från fattigdom, sjukdom, våld och svält och som lyft mänskligheten till nya höjder.

https://www.friatider.se/trump-varnar-en-ny-vansterextrem-fascism
2020-07-04, 12:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Det spekuleras mycket kring Bidens dåliga hälsa i amerikanska tidningar. Ingen tror att man kommer låta Biden debattera med Trump.
Last man standing. Vem av Biden och Trump överlever till valet? Båda är gamla och skröpliga.
2020-07-04, 12:55
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Last man standing. Vem av Biden och Trump överlever till valet? Båda är gamla och skröpliga.
Det som åsyftats är ju Bidens allt mer tilltagande kognetiva problem. Det påminner ju mycket om alzheimers.
2020-07-04, 12:58
Medlem
Citat:

Biden har redan sagt att han ställer upp (I tre debatter). Men under vilka villkor, är nästa fråga. Han lär väl sitta kvar i sitt hem och fortsätta med hörsnäcka, anteckningar/teleprompter.

Demokraterna utnyttjar den så kallade Coronakrisen till max.
2020-07-04, 14:45
Medlem
Citat:

Moment 22. Det vore fegt av Biden att backa ur och skulle nog göra att han tappar väldigt många röster. Å andra sidan kommer de (Demokraterna) också förlora på att låta honom ställa upp. Men de kommer inte ha något annat val än att låta Biden debattera med Trump. Dessa debatter kommer bli legendariska.. Stackars Biden

https://m.youtube.com/watch?v=ADDrSvNyqEY&t=9s
https://m.youtube.com/watch?v=nzBdBj5QWyY&t=350s
Senast redigerad av Pazzamo 2020-07-04 kl. 14:53.
2020-07-04, 16:03
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Men dom går ju knappast på Svampkukens rally ditt mongo
Nej dom springer ut och förstör städer istället och visar hur demokratiska väljare är för hela USA

Varför denna besatthet av kukar? Gör inget om du är homo, good 4 u!
2020-07-04, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Vilket kaos som har med republikaner att göra som anser svarta liv betyder nått?

Jag vet inte, det va du som började att prata om republikaner.
Kaoset som BLM orsakar, menar jag. Det handlar inte om svarta liv längre..
2020-07-04, 16:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Jag vet inte, det va du som började att prata om republikaner.
Kaoset som BLM orsakar, menar jag. Det handlar inte om svarta liv längre..
Nu var det republikaner som var på svartas liv sida, vilket kaos har dom skapat?
Är det en för svår fråga, så kanske låt bli och svara på den.
Jag försökt tre ggr nu, utan ens ett snudd av svar på den frågan.

Och vad gör trumpen åt detta att även republikaner tycker svarta liv betyder nått?
2020-07-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nu var det republikaner som var på svartas liv sida, vilket kaos har dom skapat?
Är det en för svår fråga, så kanske låt bli och svara på den.
Jag försökt tre ggr nu, utan ens ett snudd av svar på den frågan.

Och vad gör trumpen åt detta att även republikaner tycker svarta liv betyder nått?

Jag har sagt till dig, att jag tror inte dom är för kaoset. Nej dom har inte starta något men BLM har.

Trump vill stoppa dom.

Fattar inte varför du skriver "republikaner tycker svarta liv betyder nått" vad har det med kaoset att göra?
2020-07-04, 16:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Jag har sagt till dig, att jag tror inte dom är för kaoset. Nej dom har inte starta något men BLM har.

Trump vill stoppa dom.

Fattar inte varför du skriver "republikaner tycker svarta liv betyder nått" vad har det med kaoset att göra?
Varför stoppa att svartas liv betyder nått, trumpen har vikit ned sig i den frågan också.
Det får återverkningar på valet det med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in