2020-07-04, 06:34
Medlem
Narutoshippchops avatar
Hej Flashback. Jag köpte en Ekströms (färsk) nyponsoppa och när jag skruvade upp korken gick den upp väldigt lätt (inget klick eller motstånd). Jag blev genast mycket misstänksam och undrar om detta är normalt för Ekströms nyponsoppa eller om någon arabjävel i ghettobutiken har öppnat den. (Nyponsoppan är helt full men man vet ju aldrig om någon stoppat i något skit i den). Vad tror ni? Är det normalt?
Senast redigerad av Narutoshippchop 2020-07-04 kl. 06:44.
Citera
2020-07-04, 06:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narutoshippchop
Hej Flashback. Jag köpte en Ekströms (färsk) nyponsoppa och när jag skruvade upp korken gick den upp väldigt lätt (inget klick eller motstånd). Jag blev genast mycket misstänksam och undrar om detta är normalt för Ekströms nyponsoppa eller att nån arabjävel i ghettobutiken har öppnat den. (Nyponsoppan är helt full men man vet ju aldrig om någon stoppat i något skit i den). Vad tror ni? Är det normalt?

Nej, det är inte normalt. Gå tillbaka och byt.
Citera
2020-07-04, 06:43
Medlem
Narutoshippchops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Nähä du. Så jävla långt åker jag inte för att lämna tillbaka den. (Är på resväg och råkade hamna i en ghettobutik eftersom det inte fanns någon annanstans att handla). Jag bara smuttade några få droppar men jag vågar fan inte dricka den. Jävla piss om någon arabjävel redan har skruvat på den!
Citera
2020-07-04, 06:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nähä du. Så jävla långt åker jag inte för att lämna tillbaka den. (Är på resväg och råkade hamna i en ghettobutik eftersom det inte fanns någon annanstans att handla). Jag bara smuttade några få droppar men jag vågar fan inte dricka den. Jävla piss om någon arabjävel redan har skruvat på den!

Då är det bara att slänga förpackningen.
Citera
2020-07-04, 06:51
Medlem
Narutoshippchops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nu är jag kanske lite övernojig men visst ska det "klicka" när man öppnar den?

Skulle inte förvåna mig om någon av personalen gjort något jävelskap med den för att "terra svennehororna"
Mitt råd är att aldrig mer gynna dessa svin och istället köpa dina varor på ett anständigt ställe typ ICA, Hemköp, eller i värsta fall COOP istället.
Även om det är längre att gå, gynna aldrig invandrare.

MVH/Gnomegirl.

Usch nej tro mig. Jag ville absolut inte gå dit. Men vad fan gör man när man är mitt ute i ödemarken? Om jag hittar en annan matbutik idag så ska jag fan köpa en ny och se om skruvkorken klickar. För denna häller jag ut!
Citera
2020-07-04, 06:52
Bannlyst
Vet inte hur det är i Sverige, men i USA har det varit krav på anti-tampering på alla matvaror och mediciner sen Tylenol-morden på 80-talet.
Citera
2020-07-04, 07:00
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Vet inte hur det är i Sverige, men i USA har det varit krav på anti-tampering på alla matvaror och mediciner sen Tylenol-morden på 80-talet.
Vad är "anti-tampering"?
Citera
2020-07-04, 07:03
Medlem
Narutoshippchops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel

Fast i Sverige ska ju alla förpackningar vara lättöppnade pga krav från alla handikappade och gamla. De skiter fullständigt om vi bor i ett land med pågående heligt krig mot alla oss icke troende!
Citera
2020-07-04, 07:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Vad är "anti-tampering"?
Något som hindrar produkter från att bli manipulerade. På korkar finns den där ringen som är kvar, vet inte om puckoflaskans klick räknas, ketchup har en plastfilm under korken, vissa flaskor har plast över korken, glass har plast under locket, mediciner har en plastfilm under locket, osv. Det ska gå att märka om någon har öppnat varan.
Citera
2020-07-04, 07:40
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Fast i Sverige ska ju alla förpackningar vara lättöppnade pga krav från alla handikappade och gamla. De skiter fullständigt om vi bor i ett land med pågående heligt krig mot alla oss icke troende!

Det går att ha ett klick på lättöppnade förpackningar med och det har vi.
Citera
2020-07-05, 06:35
Medlem
Korkarna på Ekströms brukar väl ha sedvanliga plast"gjutningar" så de gör lite motstånd och klickar när de bryts upp
Citera
2020-07-07, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det går inte att byta om förpackningen är bruten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in