2020-07-04, 00:26
Medlem
quqs avatar
"Händelsen inträffade på fredagskvällen på Bettans Bar i Tylösand. En tv-profil och travkusken Josefine Ivehag ska ha hamnat i en dispyt som eskalerade.

– Jag har blivit misshandlad. Först blev jag slagen med en handflata i ansiktet, jag vände mig då om och sedan fick jag en barstol rakt i huvudet. Jag blev otroligt chockad, säger Josefine Ivehag till Sportbladet.

Flera vittnen såg vad som hände.

– Det gick så jävla snabbt, det hände precis framför mig. Jag pratade med en kompis i kön till toaletten och så såg jag hur Josefin gick ner i backen och hörde något glas krossas. Sedan såg jag hur tv-profilen sprang från platsen, berättar ett vittne."

Någon som vet vem TV-profilen är?

Artikel : https://www.aftonbladet.se/sportblad...huvudet-pa-mig
Citera
2020-07-04, 00:40
Medlem
”Öppen handflata”, på en tjej. Tyder på en tjej. Men barstolen indikerar ändå en man. Så våldsam blir sällan kvinnor.
Citera
2020-07-04, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
"Händelsen inträffade på fredagskvällen på Bettans Bar i Tylösand. En tv-profil och travkusken Josefine Ivehag ska ha hamnat i en dispyt som eskalerade.

– Jag har blivit misshandlad. Först blev jag slagen med en handflata i ansiktet, jag vände mig då om och sedan fick jag en barstol rakt i huvudet. Jag blev otroligt chockad, säger Josefine Ivehag till Sportbladet.

Flera vittnen såg vad som hände.

– Det gick så jävla snabbt, det hände precis framför mig. Jag pratade med en kompis i kön till toaletten och så såg jag hur Josefin gick ner i backen och hörde något glas krossas. Sedan såg jag hur tv-profilen sprang från platsen, berättar ett vittne."

Någon som vet vem TV-profilen är?

Artikel : https://www.aftonbladet.se/sportblad...huvudet-pa-mig
V75 torsdag och lördag kan man gissa någon tv 4 aktörer gällande trav.V75 på halmstad bägge dagarna,
Senast redigerad av triglycerider 2020-07-04 kl. 00:51.
Citera
2020-07-04, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Ahh, nej Per Skoglund kan vi nog räkna bort direkt.
Michael Nybrink är den enda jag vet som brukar stå med Per Skoglund i tv.
Bisittare kan vara tv profil.den andra skoglund är nog troligare i så fall.
Citera
2020-07-04, 01:35
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triglycerider
Bisittare kan vara tv profil.den andra skoglund är nog troligare i så fall.

Vore nästan jobbigt om det var Per Skoglund, otroligt duktig i min mening. Tycker alltid han piggar upp program han medverkar i, känns väldigt avslappnad med båda fötterna på jorden.
Tror dock det rör sig om någon annan.
Citera
2020-07-04, 01:38
Medlem
U-235s avatar
”En barstol i ansiktet”. Ha ha! Nu snackar vi gammalt hederligt krog-slagsmål! 😂
Citera
2020-07-04, 01:40
Medlem
Står det inte i Expressen att det var en annan kvinna?
Citera
2020-07-04, 01:41
Avstängd
Hon var säkert dyngrak själv. Fick säkert vad hon förtjänade.
Citera
2020-07-04, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-235
”En barstol i ansiktet”. Ha ha! Nu snackar vi gammalt hederligt krog-slagsmål! 😂
Åker till akuten imorgon låter akut.
Citera
2020-07-04, 01:52
Medlem
Haft en pågående beef tydligen. Måste ju vara en travperson eftersom det e tävlingar i helgen där. Åsa Elmroth. Skoglund som nämnts, Nybrink. Sandra Svensson.
Citera
2020-07-04, 02:08
Medlem
Heinz.Stoiweilers avatar
Sofia Aronsson enligt säkra uppgifter. Är även travtränare och således inom branschen.
Citera
2020-07-04, 02:17
Medlem
Men brukar hon vara travexpert i tv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här