Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
De fleste ekteskapsdrap skjer jo nettopp ved skilsmisse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sandemose
Jada, men de begås i affekt.
De er ikke planlagt et halvt år i forveien.
Og de begås ikke sammen medhjelpere.
Og de som er planlagt begås av trangsynte eller «enkle» mennesker, som opplever at selvbildet og identiteten deres forvitrer når hun forlater ham.
Kanskje TH er en sånn, men til tross for at jeg har fulgt med på fantasifull og nitidig ryktespredning i denne tråden i et par måneder nå, tror jeg fremdeles ikke at TH er en sånn person.
Mange flere burde bruke energien og fantasien på å finne frem til amatørkidnappere med kryptokompetanse. som ikke skjønte hvordan man går frem for å sikre seg løsepenger.
Spiler ingen rolle om det var affekt eller planlagt. De fleste ekteskapsdrap skjer fortsatt pg.a skilsmisse. Har du forresten noe statistikk å henvise til når det gjelder affekt? Kan du deffinere affekt?
Og hva er det som gjør at man kan si at dette er planlagt? Opprettelsen av kryptokonto? Er det noe mer enn det? Hvorfor stoler du på politiet her om at de mener at drapet er planlagt 6 mnd i forveien uten at du vet hvorfor de mener det? Er det fordi at det da kanskje passer med at det ikke er TH som er GM? For ellers påstår du jo at politiet har fått tunnelsyn og ikke er til å stole på. Du, Havhest og Akershus. Men når det gjelder at det er planlagt 6 mnd i forveien, så er plutselig politiet til å stole på.
Og kankje du kan forklare hvorfor du mener at politiet har fått tunnelsyn?
Jeg prøvde å spørre z-z-z om dette, men det hadde hun ikke lyst til å svare på, enda jeg spurte to ganger.
Når det gjelder drapet, så tror jeg at TH står bak, enten med egne hender eller at han har leid inn noen, evt at familien har hjulpet han å dekke over drapet. Vil gå så langt som å si at jeg tror familien er her også og forsøker å dekke over. Men til ingen nytte. Folk er ikke dumme.
Her er noen av indisiene for at TH står bak:
# Anne ville skilles og hadde gjemt et skilsmissepapir.
# TH nekter for at de ville skilles.
# TH vil ikke skrive under på avhør.
# TH har slettet 2 utgående samtaler fra sin logg.
# THs dagbøker er borte.
# TH nekter å delta i flere avhør, det samme gjør barna
# Politiet har funnet THs blod som de mener har tilknytning til drap
Akershus mener at skilsmissepapirene ikke har vært gjemt, at TH visste om disse, men da hadde han ikke nektet på at de hadde diskutert skilsmisse.
En rekke sånne småting nå, og listen blir bare lengre og lengre.
Kan ikke lengre kalle det for fantasi.