2020-07-02, 22:40
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Ja. 4-5 svenska, norska och amerikanska miljardärer det senaste året enligt tråden.
Ett tag så handlade alla hennes inlägg om privat getter, hon stavade det så, och fina bilar som hon fottades i. Sen vart det stiftelser och välgörenhet och sen litteratur och natur och nu båtliv.

Det var inte hon som skrev "privatget" det var en rabiat bellaförsvarare här i tråden.
Citera
2020-07-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Så tolkar jag det, för det heter redan "ska leva hela livet tillsammans"...heh!

Ja eftersom båda antagligen är i en manisk period just nu kanske de rent av drar iväg och gifter sig.
Citera
2020-07-02, 22:43
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Så tolkar jag det, för det heter redan "ska leva hela livet tillsammans"...heh!
Om båda har borderline/bipolar så tenderar tyvärr båda att både vara mycket intensiva, dramatiska och spännande och deprimerade.
Just när dom är deprimerade och / eller lider av låg självkänsla så lockas dom extra mycket av den andra om denne är intensiv just då när dom lockas av just det.
Men det kan tyvärr utvecklas till ett offer-krig där dom söker spänning i den andra när deras eget liv inte är där de vill att det ska vara, och vise versa.
Det kan ta på kraften för alla människor. Vi får se.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsCloudberry
Ja eftersom båda antagligen är i en manisk period just nu kanske de rent av drar iväg och gifter sig.
Exakt vad jag råkande skriva samtidigt, fast jag skrev längre och tristare.
Senast redigerad av qutm 2020-07-02 kl. 22:45.
Citera
2020-07-02, 23:11
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Om båda har borderline/bipolar så tenderar tyvärr båda att både vara mycket intensiva, dramatiska och spännande och deprimerade.
Just när dom är deprimerade och / eller lider av låg självkänsla så lockas dom extra mycket av den andra om denne är intensiv just då när dom lockas av just det.
Men det kan tyvärr utvecklas till ett offer-krig där dom söker spänning i den andra när deras eget liv inte är där de vill att det ska vara, och vise versa.
Det kan ta på kraften för alla människor. Vi får se.

Exakt vad jag råkande skriva samtidigt, fast jag skrev längre och tristare.
Åh herre, jag kan ingenting om diagnoser, men det låter som att det inte kommer att bli särskilt långvarigt...Verkar vara samma typ av bokstavs-förälskelse som Carolina Gynning hade med sin kunglige vän
Citera
2020-07-03, 09:04
Medlem
Tänk att ingen här inser att detta är en dimridå. Ni borde fråga er varför hon just nu avslöjar sin pojkvän. Allt hon gör har alltid ett syfte. Hon planerade att avslöja sin pojkvän för att dra bort fokus, dölja något annat.

Ibland blir jag förvånad över att ni inte lärt er hur hon är.

Frågan ni borde ställa er är varför just nu?
Citera
2020-07-03, 09:14
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Tänk att ingen här inser att detta är en dimridå. Ni borde fråga er varför hon just nu avslöjar sin pojkvän. Allt hon gör har alltid ett syfte. Hon planerade att avslöja sin pojkvän för att dra bort fokus, dölja något annat.

Ibland blir jag förvånad över att ni inte lärt er hur hon är.

Frågan ni borde ställa er är varför just nu?

För att Bella skall kunna föda Erik Selins barn i lugn och ro i september. 😂😂😂
Citera
2020-07-03, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckabee
Kan vi inte alla här inne komma överens om att inte svara Efternamn08 från och med nu? Det är ett troll, som inte behöver matas

I så fall går du miste om intressant info. Jag vet att mycket av det Efternamn08 skriver är sant. Det finns så mycket ”fishy” med Isabella så ni anar inte. Hon har alltid en baktanke med allt hon gör. Hennes målsättning är fortfarande att bli rik som ett troll. Hon är en tvättäkta mytoman. Hon drar sig inte för att kasta vem som helst under bussen om det inte går hennes väg.

Influenseryrket är förvisso mycket polerad yta, men Isabella ljuger verkligen och bedrar om typ ALLT. Hon har fördärvat sin relation med de som vill henne väl. Varför? För att hon inte bryr sig. Går det inte hennes väg? Nej, då bryter hon direkt. Ni som inte känner henne kan aldrig förstå hur elak och egoistisk hon är. Men också underbar mot de som tjänar hennes syften. Problemet är att de goda sidorna försvinner direkt när någon ifrågasätter eller när man inte dansar efter hennes pipa. Det är fruktansvärt det som hon gjort mot sin familj. Om ni visste hur illa hon behandlat dem så hade ni aldrig mer köpt ett ord till av vad hon skriver/säger.
Citera
2020-07-03, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartast88
I så fall går du miste om intressant info. Jag vet att mycket av det Efternamn08 skriver är sant. Det finns så mycket ”fishy” med Isabella så ni anar inte. Hon har alltid en baktanke med allt hon gör. Hennes målsättning är fortfarande att bli rik som ett troll. Hon är en tvättäkta mytoman. Hon drar sig inte för att kasta vem som helst under bussen om det inte går hennes väg.

Influenseryrket är förvisso mycket polerad yta, men Isabella ljuger verkligen och bedrar om typ ALLT. Hon har fördärvat sin relation med de som vill henne väl. Varför? För att hon inte bryr sig. Går det inte hennes väg? Nej, då bryter hon direkt. Ni som inte känner henne kan aldrig förstå hur elak och egoistisk hon är. Men också underbar mot de som tjänar hennes syften. Problemet är att de goda sidorna försvinner direkt när någon ifrågasätter eller när man inte dansar efter hennes pipa. Det är fruktansvärt det som hon gjort mot sin familj. Om ni visste hur illa hon behandlat dem så hade ni aldrig mer köpt ett ord till av vad hon skriver/säger.

Ingen här betvivlar att Bella är en narcissistisk sociopat, vi behöver inte Efternamns lögner för att påminna oss om det. Han har precis lika litet insider info som vi, det är DU som borde förstå att han bara hittat på. Han är lika knäpp som Bella. Du har inte noterat att han aldrig sagt något som sedan kunnat verifieras? Ganska märkligt för någon som känner Bella och träffar henne hela tiden.
Citera
2020-07-03, 11:15
Medlem
Citat:
Dykfotografen är varken registrerad som instruktör eller vanlig dykare hos PADI, Professional Association of Diving Instructors, världs-ledande med kontor Sverige.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Professional_Association_of_Diving_Instructors
Kan någon kontrollera åt Isabella om glasblåsaren är glasblåsare, registrerad på Kandidatprogrammet Keramik & Glas, Konstfack eller Vuxenutbildning inom hantverk, Riksglasskolan?
Glaskonstnärer/designers blåser inte sitt glas själva. Det är inte så processen ser ut. Tror du tex att Carolina Gynning står i en hytta och blåser och målar sina fruktansvärda glas själv?
Citera
2020-07-03, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det är lite kul med de här personerna som dyker upp här i tråden då och då och kritiserar oss andra 😊.

Jag tror att anonymitet och likgiltighet är det som Bellsan fruktar mest av allt. Hon älskar den uppmärksamhet som vi och andra ger henne. Det här nu då och då verkar som att hon följer den här tråden i realtid.
Det ska bli intressant att se hur hennes mors motattack utvecklar sig.
Ni är ju faktiskt helt fixerade och bittra. Sitter i tråden 24/7 och kritiserar ALLT bb gör. Inte så märkligt att ni själva blir ifrågasatta eller?
Citera
2020-07-03, 11:30
Medlem
Citat:
Verkar vara en helt normal designer, vad är det för ”sjukdom” han och Isabella har? Han skriver i.o.f.s. om sig själv i tredje person på sin hemsida. Fina bilder.
https://www.paulsundvik.com/about-me

Han har jag ingen aning om , men miss Löwengrip måste vi väl ändå ” fastställa ” har en narcissistisk personlighetsstörning ?!

Varför upprepar du som en gammal vinylskiva med svåra hackskador hela tiden :acne , konkurser , nedlagda projekt , dricka vin blandat med piller osv ?
Citera
2020-07-03, 11:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Glaskonstnärer/designers blåser inte sitt glas själva. Det är inte så processen ser ut. Tror du tex att Carolina Gynning står i en hytta och blåser och målar sina fruktansvärda glas själv?
Bekräftar du att Paul-Arne-Robert Riddervold-Sundvik varken har gått på kostfack eller vuxenskola eller blåser och målar sina egna glas
Jag tycker att Arne ska respektera andras yrken, och man kan göra det genom att inte sätta sig över andra. Man kallar ju sig inte för advokat, bara för att man skriver ett avtal och ber en advokat att kontrollera avtalet.
Jag tycker inte att Arne är glas-konstnärer om han varken är glasblåsare eller har gått på kostfack eller motsvarande vuxenskola.
Det finns såklart undantag inom konsten, och Arne verkar ganska talangfull faktiskt.
Senast redigerad av qutm 2020-07-03 kl. 12:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in