2020-07-02, 16:56
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag vet inte om det är hans starka targetspel eller hans vindsnabbhet i djupled utan boll som är Billborns största anledning till att ha honom där? Det kan ju även vara hans säkra positionsspel där han ligger helt rätt hela tiden? 😁
Vem kunde ana att ni fick den bästa spelaren i Leo Bengtsson...

Dessutom fortfarande ung å utvecklingsbar till skillnad från den late brassen
Citera
2020-07-02, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vem kunde ana att ni fick den bästa spelaren i Leo Bengtsson...

Dessutom fortfarande ung å utvecklingsbar till skillnad från den late brassen

Nu kan det ju såklart fortfarande hända en del. Tankovic kanske lämnar och då borde Palle kunna täcka upp på ett bra sätt. Förutsatt att hans självförtroende inte är helt kört i botten tills dess.
Han har vant sig vid att vara lagets stjärna så fallhöjden är hög.

Men ja, just nu ser Leo klart bättre ut! Hade aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle skriva det.
Citera
2020-07-02, 17:00
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Keita tog upp händelsen med Strömbergsson i en ÖFK-podd när han fick någon fråga om hur han upplevt rasism. Där sa han också att han valde att inte gå vidare med saken eftersom han och Strömbergsson hade pratats vid och saken var ur världen. Slaskmedia plockade sedan upp detta och gjorde en grej av det. Så lugna er med att anklaga Keita för spela att offer eller rida på BLM-vågen.
Hur svårt är det för honom att rida ut till försvar? Skulle han göra det lär ju de som rider på BLM-vågen lacka på Keita så möjligt att han inte vågar. Men hursomhelst så har han chansen att försvara.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag tror faktiskt inte att Keita nämnde domaren vid namn ens, utan att Strömbergsson själv valde att kliva fram och berätta för Stefan Johannesson och senare i media då det hela uppmärksammades. Så Keita har egentligen inte dragit igång något så sett. Men media driver på i god BLM-anda trots att det egentligen helt saknar relevans i Sverige och fega svenska medelåldersmän i domarkommittén kunde inte försitta en chans att framstå som "goda". Strömbergsson gjorde det som kan förväntas - bad om ursäkt - men blir ändå straffad något så överjävligt. Förmodligen är domarkarriären över.

Sådant är vårt samhälle idag, en förflugen kommentar... GAME OVER som det brukade stå i videospelen.

Och det värsta är att ingen i hela fotbollssverige kommer att våga kliva fram offentligt och ifrågasätta det hela.
Han sa typ "när vi mötte bla bla hemma" eller nåt sånt. Då var det enkelt att hitta vem som var domare då. Sen frågade väl media Strömbergsson om det och han svarade
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2020-07-02 kl. 17:04.
Citera
2020-07-02, 17:15
Medlem
gato12s avatar
Varför envisas Allsvenskan med enhetliga avsparkstider?

Nu på sommaren, och utan publik dessutom, borde man kunna starta matcher klockan tio som i Spanien och i Italien.

I England kör man klockan nio
Citera
2020-07-02, 17:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ingen nyhet direkt, kom tillbaka när det är klart.

Men kul att Aftonbladet letar klick så här mitt i sommaren

Edit; tror inte ens bagarn29 blir särskilt uppjagad längre...

Nja, så länge han inte gnäller om hur lurade han blev av MFF, så bryr jag mig inte om honom. Jag gillar inte när man ljuger.
Citera
2020-07-02, 17:17
Medlem
Citat:

Nu på sommaren, och utan publik dessutom, borde man kunna starta matcher klockan tio som i Spanien och i Italien.

Håller med, ter sig helt obegripligt för mig.
Citera
2020-07-02, 17:18
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Borde ju vara bättre för TV bolagen också, med spridda avsparkstider
Citera
2020-07-02, 17:25
Medlem
Citat:
Borde ju vara bättre för TV bolagen också, med spridda avsparkstider

Ja man tycker ju det, dels hade det blivit mer prisvärt för konsumenten/kunden, och kanske lockat fler abonnenter, och får man fler tittare borde ju även det generera andra och större kommersiella värden för rättighetsägaren.
Citera
2020-07-02, 17:30
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

Nio? Tio? Är ni helt goa i huvudet eller? Mitt i natten skall man sova, inte titta på fotboll! Det är tillräckligt svårt att hålla sig vaken till 20:50 när matcherna i regel slutar. Om något borde matcherna börja 17-18 även på vardagar!
Citera
2020-07-02, 17:32
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

De kör dessutom kl. 19. Igår så spelades 3 av 4 matcher då. I kväll spelas Sheff. U - Spurs kl. 19 och Man. C - Liverpool kl. 21.

Idag skulle allsvenskan kunna med spelas några matcher 19 och några 21 kanske t.o.m 18, 20, 22.
Citera
2020-07-02, 17:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Nio? Tio? Är ni helt goa i huvudet eller? Mitt i natten skall man sova, inte titta på fotboll! Det är tillräckligt svårt att hålla sig vaken till 20:50 när matcherna i regel slutar. Om något borde matcherna börja 17-18 även på vardagar!

Du borde titta på andra matcher än Häckens?
Citera
2020-07-02, 17:34
Medlem
gato12s avatar
Citat:
De flesta av oss jobbar ju inte skift på industrin längre...

https://www.youtube.com/watch?v=2UwMOEnmGZg

Dessutom är det mitt i sommaren, många har semester och kan mycket väl kolla på fotboll sent på kvällen

Inte som att man kommer köra klockan nio, tio på hösten/vintern direkt
Senast redigerad av gato12 2020-07-02 kl. 17:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in