2020-07-02, 15:47
Medlem
BigFatCones avatar
Finns det verkligen inga snygga, blonda 20-something utan barn och misslyckade affärsinvesteringar som dessa snubbar kan satsa på? Jag menar, jag hade ju aldrig i helvete limmat på Bella om jag hade den statusen som dom här snubbarna har.

Kan hon suga en golfboll genom tio meter trädgårdsslang eller vad?
Citera
2020-07-02, 15:53
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Finns det verkligen inga snygga, blonda 20-something utan barn och misslyckade affärsinvesteringar som dessa snubbar kan satsa på? Jag menar, jag hade ju aldrig i helvete limmat på Bella om jag hade den statusen som dom här snubbarna har.

Kan hon suga en golfboll genom tio meter trädgårdsslang eller vad?
Men hallå,
Han är +50, inga kända relationer med respektabla kvinnor, inga barn, glasskulptör, glamourfestfixare, gaydarn slår nästan i taket.
Isabella är säkert ett perfekt förkläde samt han får bistå med kvartalets content till hennes plattformar.
Citera
2020-07-02, 15:56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Men hallå,
Han är +50, inga kända relationer med respektabla kvinnor, inga barn, glasskulptör, glamourfestfixare, gaydarn slår nästan i taket.
Isabella är säkert ett perfekt förkläde samt han får bistå med kvartalets content till hennes plattformar.
I det aktuella fallet, visst. Men alla andra då?
Citera
2020-07-02, 16:09
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Men hallå,

dessutom heter han inte ens PS numera. Initialerna är RR. mysko ...
Citera
2020-07-02, 16:12
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andylin
Att inte känna till fakta är en sak men att medvetet sprida felaktigheter är inte OK, inte ens på Flashback.
Jag har inte haft någon inside information i detta fall med den nya "pojkvännen" men de få inlägg jag gjort hittills i tråden om Blondinbella har inte varit felaktiga och i första hand handlat om ekonomi och juridik där jag i alla fall har vissa kunskaper.
Jättedålig kvalitet på inläggen här. En del som medvetet hittat på uppgifter för att göra sig märkvärdiga borde rannsaka sig själva.
Sen kan man förstås undra varför de som måste sitta inne med korrekta uppgifter inte korrigerar de felaktiga. I brist på korrekt och bekräftad information tar många det som står på Flashback som sanningar. Faktiskt.
Vad är det för glädje med att felaktigheter sprids? Ibland kan rykten vara väldigt negativa för personerna och deras familjer.
Vakna för fan. På FB blir en fjäder en höna och tillbaka till fjäder innan man hinner uppdatera sidan. Här ryms allt från mytomaner och psyksjuka till direktörer och städare. Lite aldrig på någon eller något som skrivs här är grundregeln. Men spekulationerna håller ändå i regel ganska hög trovärdighet. Jag hörde hon dejtade någon från Cheiron och det fanns bara en där som var lång och blond och gillar båtar. Nu visade det sig att det är snubben som designar Denniz pop-pokalen (som ser ut som en sån dildo av glas). Fula som fan, men snubben är ändå begåvad. Om han är väldigt rik vet jag inte, men han verkar ha råd att resa en del. Dessutom har han både utbildning och egen kreativ hjärnverksamhet. Återstår att se hur länge det går innan han upptäcker att Blondinen inte förstår ett ord av vad han säger?
Citera
2020-07-02, 16:13
Medlem
qutms avatar
Citat:
Men hallå,
Han är +50, inga kända relationer med respektabla kvinnor, inga barn, glasskulptör, glamourfestfixare, gayradarn slår nästan i taket.
Ja lite bastuklubb-radar, men ytligt sett ett bättre kap än hyresskurk-Erik, kungens båt-kusin Guldschiöld och Linda Rosings f.d. pojkbandssångare som resulterade i hennes Covid-19 jobb, det är bara att hålla med Lutzern och gratulera.
Senast redigerad av qutm 2020-07-02 kl. 16:20.
Citera
2020-07-02, 16:18
Medlem
Anders Wallensten uppmanade vid pressträffen att undvika nya bekantskaper under sommaren!
Citera
2020-07-02, 16:25
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Ja lite bastuklubb-radar, men ytligt sett ett bättre kap än hyresskurk-Erik, kungens båt-kusin Guldschiöld och Linda Rosings f.d. pojkbandssångare som resulterade i hennes Covid-19 jobb, det är bara att hålla med Lutzern och gratulera.

Du får gärna utveckla påståendet om Linda Rosings ex och covid 19-jobb. Det har jag aldrig hört förut.
Citera
2020-07-02, 16:26
Spekulerades tidigare om vad det rörde sig om för båt, skulle tippa på en hydrolift T-30/31

Edit: fast det kanske rörde någon annan båt än den som är på senaste intagram-inlägget.
Citera
2020-07-02, 16:40
Medlem
Larasofts avatar
Hon är en bystig blondin, så klart att hon kan lägra flera män.
Citera
2020-07-02, 16:41
Medlem
Oj oj oj säger jag bara. Har så mycket jag skulle kunna berätta om Mr P. Han lever på gamla pengar, har aldrig haft ett riktigt jobb. Kan bara säga att han och Isabella har samma typ av ”sjukdom” så det blir nog ett riktigt dream team. 🤦🏼‍♀️
Citera
2020-07-02, 17:03
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsCloudberry
Oj oj oj säger jag bara. Har så mycket jag skulle kunna berätta om Mr P. Han lever på gamla pengar, har aldrig haft ett riktigt jobb. Kan bara säga att han och Isabella har samma typ av ”sjukdom” så det blir nog ett riktigt dream team. 🤦🏼‍♀️
Lär nog behövas lite gamla pengar med den livsstilen det gör man inte med att designa glasdildos. 3st utav hans signerade printouts gick på Lauritz för strax över 300 spänn, räcker typ till en lunch. Men berätta nu lite om Mr P.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in