Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-24, 22:14
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
På den här bilden verkar hon dessutom ha photoshoppat sig till en mörkare hudfärg i ansiktet, alternativt använt så mycket brun-utan-sol att hon skulle kunna passera för arab. Kolla nyansskillnaden mellan ansiktet och benen.
https://i.imgur.com/ecaEYn1.jpg
Hon ser ut som en lite mullig ortentjej.
Har inget emot mörk hudfärg, men att photoshoppa sig till en så mörk hudfärg i ansiktet och glömma benen, det ser ju värre ut än värsta galningen i Gökboet Det märks att Isabella inte gick klart gymnasiet
Isabellas filmiska look var den bästa hittills, och mulle-looken med vit polotröja och rött läppstiftvar kul, men hon verkade inte kunna bestämma sig, eller så blev det för dyrt när alla kunder och partners sa upp alla samarbeten samtidigt.
Undrar förresten om Isabella ljög om att hon avskedade personalen eller om personalen slutade frivilligt?
Senast redigerad av qutm 2020-05-24 kl. 22:21.
Citera
2020-05-25, 08:16
Medlem
Citat:
På den här bilden verkar hon dessutom ha photoshoppat sig till en mörkare hudfärg i ansiktet, alternativt använt så mycket brun-utan-sol att hon skulle kunna passera för arab. Kolla nyansskillnaden mellan ansiktet och benen.

Men just att hon missat benen tyder väl på att det är smink snarare än photoshop?
Citera
2020-05-25, 12:01
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:

Och så vardagskrökas det igen.
Kanske ett alkoholbreak skulle passa henne?
Färga om håret skulle kunna vara nåt med.
Brunettebella.
Citera
2020-05-25, 12:50
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Och så vardagskrökas det igen.
Kanske ett alkoholbreak skulle passa henne?
Färga om håret skulle kunna vara nåt med.
Brunettebella.

Nu har det iofs varit långhelg, men nog verkar hon ha krökat varenda dag. Och så lite golf på det. Och så kommer det en podd... vem har längtat efter den?

Det var väl inte så länge sedan Blondinen valde att leva nyktert. Hon påstod i alla fall att det var alkoholfritt i glasen hon skålade med. Och det var sååå skönt. Det här som hon skriver om nu, att man åker runt och ber gamla vänner om förlåtelse, är inte det någon slags steg i såna där AA-möten eller liknande? Hur går det ihop om man börjar dricka igen och ändå ber om ursäkt?

Nu kommer barnen också. När hinner hon skriva två A4 om dagen undrar jag?

Jag ska inte säga något, Blondinen får mer gjort på en dag än jag normalt får gjort på flera dagar. Men då ska man komma ihåg att jag inte fixar mitt hår, sminkar mig, ägnar mer än 30 sekunder att klä på mig. Jag gissar att Blondinen spenderar timmar till sånt varje dag. Jag är full av beundran. Frågan är bara vad hon gör mellan luncherna och golfkurserna? Nätverkar?
Citera
2020-05-25, 13:35
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Ja wzup med mellanösternögonbrynen?? Ser för jvligt ut

Mellanösternögonbrynen?
Citera
2020-05-25, 13:38
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag ska inte säga något, Blondinen får mer gjort på en dag än jag normalt får gjort på flera dagar. Men då ska man komma ihåg att jag inte fixar mitt hår, sminkar mig, ägnar mer än 30 sekunder att klä på mig. Jag gissar att Blondinen spenderar timmar till sånt varje dag. Jag är full av beundran. Frågan är bara vad hon gör mellan luncherna och golfkurserna? Nätverkar?

Åker till och från golfbanan kanske? Det tar väl ungefär en timme enkel väg mellan Lidingö och Ingarö GK?

Undrar varför hon valde Ingarö GK, det finns ju trots allt några banor på betydligt närmare håll.
Citera
2020-05-25, 14:02
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Åker till och från golfbanan kanske? Det tar väl ungefär en timme enkel väg mellan Lidingö och Ingarö GK?

Undrar varför hon valde Ingarö GK, det finns ju trots allt några banor på betydligt närmare håll.
Har hon privatchafför då, eller tar hon en taxi?
Hon kan väl knappast framföra ett fordon i nyktert tillstånd?
Citera
2020-05-25, 14:32
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Vad i helvete
Citera
2020-05-25, 14:33
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Men just att hon missat benen tyder väl på att det är smink snarare än photoshop?

Är ju inget nytt att folk "missar" när de ska försköna sig med detta underbara program
Citera
2020-05-25, 14:34
Medlem
TröttSvensks avatar
Hon skulle göra succé i GGG filmer...
Citera
2020-05-25, 14:58
Medlem
magpies avatar
Citat:

Mycket brunkräm i nyllet, men det verkar även som att dagsljuset från köksfönstret ligger på benen snarare än ansiktet. Även hennes kompis har normalfärg i nyllet men mjölkvita fötter.
Citera
2020-05-26, 10:36
Medlem
Pingis går väl omkring och gnisslar tänder nu när Isabella ska satsa på sjukvård. När kommer nyheten om att hon erbjudits en styrelseplats i ett vårdföretag? Pingis är väl delägare inom något vårdföretag. Spännande tider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in