Citat:
Hvis telefonsamtalen mellom AEH og TEH kl. 9:14 er konstruert/falsk, kan det muligens ha
skjedd et drap om natten. Dette var min teori i starten - at en krangel om natten etter
teaterbesøket utløste et voldelig angrep med døden til følge, med en påfølgende
konstruering av kidnappingsscenario. Kryptokontoen(e) kan ha vært opprettet i forveien
uten tanke på denne saken, men vært beleilig for opplegget.
Citat:
Jeg tror tidslinjen må være feil med forsvinningen og det gjør at vi sliter med å finne ut av dette.
Vi har jo bare den tidslinjen som er presentert i media, og som er den informasjonen
politiet har offentliggjort. Denne tidslinjen har vel vært noenlunde lik hele veien, fra den
ble publisert relativt tidlig i saken (før forsvinningssaken ble til drapssak, mener jeg å huske).
Dersom politiet har en revidert tidslinje, kan det tenkes at de holder denne tilbake for
å tilsløre etterforskningen for publikum - og evt. mistenkte de ønsker å ha kontroll på.
Det sto vel nylig i VG at de jobber med å knekke THs alibi. Videoene fra i går kan være
et ledd i dette arbeidet.
Citat:
Dette med hukommelse er alltid vanskelig. Hvis man blir spurt om å huske viktige detaljer
fra lang tid tilbake, er det vanlig å "fylle hullene" med antagelser fremfor å si at man faktisk
ikke husker. Som en dommer i en rettssak uttalte - "her blir vitnet bedt om å huske detaljer
fra mer enn ti år tilbake. Jeg på min side kan knapt huske hva jeg hadde til middag i forgårs."
Citat:
Uansett så blir det jo interessant å få vite hvem han er,hva han jobber med osv. pluss forklaringen
hans på de 28 min ute av kameralinsa.Om han er så god å husker så lenge etter da.
Da må turen ha vært meget spesiell,og det spesielle må da ha skjedd i løpet av de 28 minuttene i så fall.
hans på de 28 min ute av kameralinsa.Om han er så god å husker så lenge etter da.
Da må turen ha vært meget spesiell,og det spesielle må da ha skjedd i løpet av de 28 minuttene i så fall.
Det er ikke sikkert noen har kontaktet politiet i det hele tatt.
Hvis det er TH som er i videoen, kan offentliggjøringen være et
signal om at "vi har deg på kamera". Så kan de se hvordan han
reagerer på det.
Senast redigerad av Svartediket 2020-07-02 kl. 13:43.
Senast redigerad av Svartediket 2020-07-02 kl. 13:43.