Citat:
Ursprungligen postat av
toiko1
Hvorfor går Haris ut med dette før de har sjekket tipset, inkompetansen er total.
Kan være et strategisk trekk, også, for å slippe alle som nå ringer inn og sier de tror det er X eller Y.
Det er strengt tatt ikke engang sikkert at noen har meldt seg, men at de har fått informasjon som
tilsier at vedkommende enten er sjekket ut av saken, eller kan være av relevans.
Uansett tror jeg ikke vi har mulighet til å bedømme politiets kompetanse i en pågående
etterforskning, spesielt ikke en som er så krevende og inneholder så mange dokumenter.
Men det kan være noen et sted som enten ler av politiet, eller kanskje begynner å bli
ganske nervøs!
Citat:
Ursprungligen postat av
Theforeigner
Hoppas att det visar sig at vara rätt person, kan ju vara fel person, eller det kan ju också vara en person
som bara önskar sig uppmärksamhet.
Det er mulig, det er jo litt sånn at når politiet sier "hopp!" så er det alltids noen som hopper.
Det kommer sikkert tips inn jevnlig, men blir vel litt ekstra mange hver gang saken er i media, og
særlig når de konkret ber om tips.
Citat:
Det jag undrade mig över var varför den efterlysta personen när han närmar sig Langvannet
kort avvek till vänster där det står två stora avfallsbehållare/søppelbokser, vad gör han där ???
Det går inte att se präcis vad han gör iom det placeras en röd text-boks över just den platsen och personen.
Hvis man legger "godviljen" til, kan det se ut som om han stopper og ser mot kameraet.
Jeg gjør slikt av refleks, hvis jeg oppdager overvåkningskameraer, ser jeg som regel på
dem en gang før jeg går videre.