Citat:
Ursprungligen postat av
Farzan73
Jag är inne på din linje även om det gäller åt båda håll. Fått så många bilder från tjejer som jag kan förstå är kanonfina men genom diverse ansiktsuttryck, vinklar eller annat får dom att hamna i "soptunnan". Om alla, både killar och tjejer kunde förstå hur lite extra tid vid kameran (och gärna vid presentationen) kan ge utdelning!
Ja, om man inte väljer bilder som ämnar rensa bort olika människor eftersom de olika vis som man presenterar sig på, drar till sig olika slags människor. Jag föredrar mer vardagsbilder på mig för att få mindre män.
En sak jag reagerar på är det med att skicka selfies. Majoriteten av män skickar ovackra sådana i tid och otid och det blir faktiskt rätt stelt eftersom det indikerar en oseriös framtoning om det inte är en samtidig vad man gör. Ännu värre med halvnakna män eller de som ligger i sängen. Att ligga ner ger dessutom sällan bra bilder men det är sunkigt att skicka en selfie från sängen.
Vill du ha ett lägre utbud är du mindre nogräknad. Men som äldre eller överhuvudtaget har jag alltid avskytt bilder där någon inte är påklädd. Jag är kvinna. Jag vill inte se hud, särskilt inte om jag är mer seriös.