2020-07-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvorfor i all verden trekker du inn TEH? Prøver virkelig TH å legge skylden for sine egne grove ugjerninger over på sønnen? Det er så vemmelig at det er til å spy av.

Politiet sier at de andre som er blitt med på videoene, er tilfeldige forbipasserende.

Forsøker du å trekke oppmerksomheten vekk fra TH?

Det er nok mange som kjenner TH som har varslet politiet allerede. Så det er for sent. Det har vært for sent helt siden han drepte sin kone.

Må si at jeg tror det kan være TH, han har den samme buksa og kanskje sko på som da han ble fotografert, var det utenfor politihuset tro?
Citera
2020-07-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk!

Lonnrot fant rett tidspunkt. Jeg hadde misforstått det som sto i artikkelen.

Bra!
Jag hann inte med.Har försökt analysera man nr 1 ..
Jo han kan ha kläder under ytterkläderna.
Han rör sig litet "ryckigt" under några sekunder till och från.

Vad man nr 2 har i ansiktet undrar jag. Något över näsan?
Munnen verkar inte kamouflerad?
Mann 2 liknar en del telefonmannen vid Futurum.

Hur skulle TH ha hunnit klä om hit och dit, gå fram och tillbaka, sedan
vara på arbetet igen och därefter "åka hem för att se till AEH"?
Citera
2020-07-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Killen som kommer upp bakom verkar ha exakt samma jacka på sig, men i grönt. Vita dragkedjor på samma ställen...

Kan det betyda att de jobbar i Metrosentret och har handlat till rabatt i samma klädaffär?

Livsmedelskillar med rabatt på Dressman?

Eller är de nåt slags stadsdels-/kommuntjänstemän som får köpa regnjacka billigt för utomhusuppdrag i tjänsten?

Anorakker fra sparkjøp ?
Citera
2020-07-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
de to i siste klipp er sammen, han bakerste følger etter

Absolut att de känner varandra!
De har samma rörelser i stort, ifråga om tempo och målmedvetenhet.
De har samma sak i huvudet, det syns.
Man nr 1 vänder sig ju litet om och tittar på man 2 när han träder in på
det stora torget, mer än vad man gör om man har bråttom i dåligt väder
och ser någon komma in efter på samma väg där man går.

Men förstår inte att de föredrar att gå efter varandra sådär, istället för
att mötas på annan plats.
Hade varit intressant att se vart de tog vägen sedan ...
Senast redigerad av Moschata 2020-07-01 kl. 23:08.
Citera
2020-07-01, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Ser ut som att han spanar framöver för att se om det är fritt fram att fortsätta. Det där skulle kunna vara hagen faktiskt.

Jag vet inte om det räcker attstänga av telefonen eller stoppa den i nåt särskilt hölje (av bly och asbest...).

Se mitt andra svar nyss.

Kan du försöka beskriva hur du tänker när du säger att "det skulle kunna vara hagen faktiskt" ..?
Citera
2020-07-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristanna
Så du tenker de publiserer dette for å vise at de fokuserer på andre enn TH, siden en del har blitt kritiske til pågripelsen og siktelsen av han?

Jeg syns som andre har nevnt at Haris virket så fornøyd i intervjuet. Jeg tror de sirkler seg mer og mer inn på TH og medhjelpere. Men er åpen for at jeg kan tolke alt helt feil.

Tror nok heller at Haris har fått korreks for tidligere mediehåndtering.
I tillegg er det nok smart av politiet å fade over på på noe annet ettersom de fleste sikkert har skjønt at TH ikke har noe med denne saken å gjøre.
Citera
2020-07-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Absolut att de känner varandra!
De har samma rörelser i stort, ifråga om tempo och målmedvetenhet.
De har samma sak i huvudet, det syns.
Man nr 1 vänder sig ju litet om och tittar på man 2 när han träder in på
det stora torget, mer än vad man gör om man har bråttom i dåligt väder
och ser någon komma in efter på samma väg där man går.

Men förstår inte att de föredrar att gå efter varandra sådär, istället för
att mötas på annan plats.
Hade varit intressant att se vart de tog vägen sedan ...
Jeg tror at mann 1 snur seg og ser på mann 2 for å være sikker på at mann 2 er der fordi det er planlagt at de skal gå sammen en strekning. Jeg tror at mann 1 kanskje skal overlevere noe til mann 2 eller omvendt. Eller kanskje de skal gjøre noe viktig sammen i et lokale i nærheten eller kanskje de skal gå bort til en bil som er i nærheten og kjøre et sted?
Du har rett i at det hadde vært bedre å møtes på et annet sted.
Citera
2020-07-01, 23:21
Bannlyst
Har sett på videoene nå. Er det TH på vei hjem for å vaske huset? Han hadde vel noen hull i jobbalibiet sitt...
Citera
2020-07-01, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Kun de som ønsker at det skal være ham. Vi andre skjønner at TH ikke spaserer bort til huset sitt sånn midt i arbeidstiden.

Edit:dette skulle være svar på ditt spørsmål om hvem som tror det er TH på videoen.

Nei, klart han ikke spaserer bort til huset sitt sånn midt i arbeidstiden. Det er jo derfor det er så mistenksomt hvis det faktisk er han som gjør det.

Her er det ikke vi andre som ønsketenker. Vi andre spekulerer og utelukker ikke noe før det er avkreftet. Det er du som ønsker at det ikke skal være ham. Hvem er du, egentlig? Ganske avslørende at du rekker å kommentere mitt innlegg på sekundet før jeg har rukket å redigere til en F (den eneste grunnen var at jeg oppfattet emnet som aktualisert fra før). Du virker over middels ute etter å ta oss som mistenker at TH kan ha gjort dette. Hvorfor det?
Citera
2020-07-01, 23:23
Medlem
Vi har ulike teorier og meninger om hvem som er GM her inne, men alle håper saken blir løst. Oppfordrer der som er her til å tenne et lys for AE og be universet om at hun blir funnet.
Citera
2020-07-01, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Ingen har vannrett skjegg, så det er en lys buff eller skjerf.

Er det ikke bare skyggen fra capsen da ?
Citera
2020-07-01, 23:32
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristanna
Hadde trodd det skulle vært mer omtale av rissingen av «vær stille» på bilen. Har vært lite omtale av det.
Hur var det med det där? På vilket sätt är det kopplat till Lørenskogsaken? Har polisen bekräftat vems bil det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in