2020-07-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Hagen ringer inte hem till AE mellan kl. 10:22 och kl 11? När mannen på videon är ute o spatserar...?

Men ringer efter kl 11 nångång igen?

Råkade Hagen sitta i möte då?
Mannen på videoene som ble offentliggjort i dag, finnes på videobilder fra kl 10.22 - 11.31 (hvis jeg har forstått riktig. Se nederste sitat)

Noen av THs anrop:

10.06 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
10.07 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
11.13 Anrop fra TH. Ikke besvart
11.14 Anrop fra TH. Ikke besvart

Fra Minnimus sin oversikt: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
På video nr 2 her kan man se mannen gå i retning mot Langvannet. Bildene er fra kl 10.25- 11.03.

På den øverste videoen kan man se mannens bevegelser på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus. Han er da på vei tilbake fra området ved Langvannet.

https://www.nettavisen.no/nyheter/politiet-etterlyser-dette-vitnet-i-forsvinningssaken-med-anne-elisabeth-hagen/3423989648.html

Edit. Video nr 2 viser bilder fra turen frem og tilbake.

Fra artikkelen: videoovervåking som viser mannens retur mot Lørenskog ishall. 28 minutter etter siste observasjon ved Langvannet, blir mannen observert gående i sørgående retning på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus.
(Vil det si kl 11.31?)

Hrenovica fortalte at første observasjonen av mannen i det aktuelle området var klokken 10.22.
Citera
2020-07-01, 20:41
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Flere enn meg som reagerte på politiadvokaten Haris H's svar til VG reporteren i dag? Det kunne virke som han nesten forsnakket seg. Som om politiet har en mistanke om hvem denne mannen kan være, men trenger å få det bekreftet - eller at de vet noe om hvilket miljø han tilhører:

Intervju VG direkte:

Intervjuer : så det betyr at politiet ikke har noen formening om hvem denne mannen er?
HH : - Nei, ikke utover <pause>.... nei - det er jo korrekt - vi kjenner ikke iden-identiteten <snubler i ordet>, men vi ønsker å komme i kontakt med ham. Og det er jo først og fremst som vitne at han er <pause> ehhhhhhhhhh - han har betydning for oss.

Det är ändå ganska lätt att hitta fram på VGs hemsida. Man klickar bara på ”Nyheter” i rullgardinen (och ignorerar alla de som angrar topløs billede) och väl där inne trycker man på förstoringsglaset och får upp ett sökfält där man lätt kan söka efter ”Hagen” på Go*gle, med förtur för VG-artiklar.

Sen klickar man den översta där och scrolalr sen ner till en tagg som kallas för Lörenskogsaken. Sen börjar man närma sig pudelns kärna....
Citera
2020-07-01, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Jeg tror at politiet endelig har fått en adekvat forståelse av at svaret ikke ligger hos Tom Hagen eller hans familie. Så nå MÅ de til slutt endelig se mot et annet hold.

Dagens etterlysning er siste krampetrekning fra PR-avdelingen i politiet før sommerferien.

Forklaringen er selvfølgelig at de forstår at de har dummet seg ut, siden de har brukt ett helt år, på fokusert og hemmelig etterforskning mot TH uten å lykkes.

Nå trenger de konkrete bevis på at de «hele tiden har etterforsket bredt» til den dagen kritikken kommer utpå høsten.

Og deres egen forklaring på hvorfor de kommer med denne etterlysningen nå er fullstendig latterlig.

«Vi har 6000 timer med film, så vi ble ikke ferdige med den jobben før det hadde gått 20 måneder gitt.»

Alt er så gjennomskuelig at du nesten må være blind eller blendet for ikke å se hva de holder på med.
Senast redigerad av Sandemose 2020-07-01 kl. 21:08.
Citera
2020-07-01, 20:43
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Mannen på videoene som ble offentliggjort i dag, finnes på videobilder fra kl 10.22 - 11.31 (hvis jeg har forstått riktig. Se nederste sitat)

Noen av THs anrop:

10.06 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
10.07 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
11.13 Anrop fra TH. Ikke besvart
11.14 Anrop fra TH. Ikke besvart

Fra Minnimus sin oversikt: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Tack. Är det händelsevis vid 11:13 som mannen i den fina jackan fingrar på sin mobil... :-)
Citera
2020-07-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ja, du har nok rett i at det ikke er skjegg. Jeg er enig med deg i det du skrev her.

Onsdag kveld opplyser kommunikasjonsrådgiver i Øst politidistrikt Øystein Stavdal til TV 2 at de har fått inn flere tips i saken.
https://www.tv2.no/nyheter/11526095/

Har märkt att du är väl insatt i denna sak.
Du har källor på det mesta. Imponerande!
Roligt att du tycker jag tänker åt rätt håll.
Citera
2020-07-01, 20:52
Medlem
Citat:
Tack. Är det händelsevis vid 11:13 som mannen i den fina jackan fingrar på sin mobil... :-)
Jeg vet ikke. Jeg så ingen mobil på de videoopptakene som ble publisert i dag. Var dette i sørgående retning på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus?
Tolket jeg opplysningene i den artikkelen rett da jeg regnet ut at mannen var der kl 11.31?

videoovervåking som viser mannens retur mot Lørenskog ishall. 28 minutter etter siste observasjon ved Langvannet, blir mannen observert gående i sørgående retning på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus.
(Vil det si kl 11.31?)

Citat:
På video nr 2 her kan man se mannen gå i retning mot Langvannet. Bildene er fra kl 10.25- 11.03.

På den øverste videoen kan man se mannens bevegelser på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus. Han er da på vei tilbake fra området ved Langvannet.

https://www.nettavisen.no/nyheter/politiet-etterlyser-dette-vitnet-i-forsvinningssaken-med-anne-elisabeth-hagen/3423989648.html

Fra artikkelen: videoovervåking som viser mannens retur mot Lørenskog ishall. 28 minutter etter siste observasjon ved Langvannet, blir mannen observert gående i sørgående retning på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus.
(Vil det si kl 11.31?)

Hrenovica fortalte at første observasjonen av mannen i det aktuelle området var klokken 10.22.
Senast redigerad av z-z-z 2020-07-01 kl. 20:55.
Citera
2020-07-01, 20:55
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Jeg vet ikke. Jeg så ingen mobil på de videoopptakene som ble publisert i dag. Var dette i sørgående retning på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus?
Tolket jeg opplysningene i den artikkelen rett da jeg regnet ut at mannen var der kl 11.31?

videoovervåking som viser mannens retur mot Lørenskog ishall. 28 minutter etter siste observasjon ved Langvannet, blir mannen observert gående i sørgående retning på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus.
(Vil det si kl 11.31?)

Nja han stannar till när han kommit från bron till festplatsen på videon som släpptes först. Man ser inte mycket o han sätter ingen lur till örat, men det behövs ju strängt taget inte...
Citera
2020-07-01, 21:05
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

(Vil det si kl 11.31?)

Den videon är märkt med 11:02 hos VG. Det borde betyda att klockan närmar sig 11:13 när han försvunnit ur bild där och fortsatt mot parkeringshuset.

Om det är han...
Citera
2020-07-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Takk! :-) Kan du eller noen andre se om jeg har tolket opplysningene riktig fra artikkelen da jeg regnet ut at det var kl 11.31 som er tidspunktet for dette? :

Citat:

(Vil det si kl 11.31?)

Citat:
Nja han stannar till när han kommit från bron till festplatsen på videon som släpptes först. Man ser inte mycket o han sätter ingen lur till örat, men det behövs ju strängt taget inte...
Takk! :-) Jeg forstår. Hvis mannen på videoen er GM så hadde han vel sannsynligvis ikke med seg mobiltelefon på "spaserturen"?

Noen la merke til at mannen på videoen stoppet opp ved noen søppeldunker. Deretter ser det ut som om han retter på den ene hansken.
Citera
2020-07-01, 21:11
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Takk! :-) Kan du eller noen andre se om jeg har tolket opplysningene riktig fra artikkelen da jeg regnet ut at det var kl 11.31 som er tidspunktet for dette? :

Takk! :-) Jeg forstår. Hvis mannen på videoen er GM så hadde han vel sannsynligvis ikke med seg mobiltelefon på "spaserturen"?

Noen la merke til at mannen på videoen stoppet opp ved noen søppeldunker. Deretter ser det ut som om han retter på den ene hansken.

Ser ut som att han spanar framöver för att se om det är fritt fram att fortsätta. Det där skulle kunna vara hagen faktiskt.

Jag vet inte om det räcker attstänga av telefonen eller stoppa den i nåt särskilt hölje (av bly och asbest...).

Se mitt andra svar nyss.
Citera
2020-07-01, 21:13
Medlem
Citat:
Den videon är märkt med 11:02 hos VG. Det borde betyda att klockan närmar sig 11:13 när han försvunnit ur bild där och fortsatt mot parkeringshuset.

Om det är han...
Takk!

Citat:
Lonnrot fant rett tidspunkt. Jeg hadde misforstått det som sto i artikkelen.
Citera
2020-07-01, 21:15
Medlem
Citat:
de to i siste klipp er sammen, han bakerste følger etter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in