2020-07-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Ja, jeg reagerte også på dette. En annen ting jeg la merke til var at Haris virket å være i et veldig godt humør. Fornøyd liksom.
Ja. Brøske har tidl. vært i lignende humør når media har konfrontert han med fremgang osv. Så tror ikke nødvendigvis det skjer noe rundt hjørnet.

Politiet gasser seg kanskje i at de kriminelle ikke tør å bruke penger fra denne forbrytelsen feks.
Citera
2020-07-01, 20:13
Medlem
Tror også at den som fikk bilen sin ripet- at det var stressprovokasjon fra politiet. Kan hende det er flere involverte i saken enn kun TH og TEH som jeg har trodd. VE, evt noen andre?
Citera
2020-07-01, 20:14
Medlem
Lonnrots avatar
Hagen ringer inte hem till AE mellan kl. 10:22 och kl 11? När mannen på videon är ute o spatserar...?

Men ringer efter kl 11 nångång igen?

Råkade Hagen sitta i möte då?
Citera
2020-07-01, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Flere enn meg som reagerte på politiadvokaten Haris H's svar til VG reporteren i dag? Det kunne virke som han nesten forsnakket seg. Som om politiet har en mistanke om hvem denne mannen kan være, men trenger å få det bekreftet - eller at de vet noe om hvilket miljø han tilhører:

Intervju VG direkte:

Intervjuer : så det betyr at politiet ikke har noen formening om hvem denne mannen er?
HH : - Nei, ikke utover <pause>.... nei - det er jo korrekt - vi kjenner ikke iden-identiteten <snubler i ordet>, men vi ønsker å komme i kontakt med ham. Og det er jo først og fremst som vitne at han er <pause> ehhhhhhhhhh - han har betydning for oss.

Politiet har nok en anelse om hvem han er. De har nok også en idé om hvilket uppdrag han her er ute på.
Citera
2020-07-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheila01
Tror også at den som fikk bilen sin ripet- at det var stressprovokasjon fra politiet. Kan hende det er flere involverte i saken enn kun TH og TEH som jeg har trodd. VE, evt noen andre?
Oi, veldig godt poeng! Politiet stjal jo 100 kilo hasj fra Cappelens eiendom...

Jeg tror det er 5-6 involverte personlig.
Citera
2020-07-01, 20:20
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Vid en kidnappning tömmer man lyckligtvis alla masterna mäsamma. Eller avgår. Skulle jag tro.
Som kidnappare vore det urbota dumt att ta med luren på jobbet.
Citera
2020-07-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Jeg tror at politiet endelig har fått en adekvat forståelse av at svaret ikke ligger hos Tom Hagen eller hans familie. Så nå MÅ de til slutt endelig se mot et annet hold.

Siktelsen består nok.
Citera
2020-07-01, 20:26
Medlem
Citat:
Kan ju va en polis som klätt ut sig så att de ska kunna mobba MGM lite. Och kunna säga att det inte finns ngt ssk. som talar för att det är Hagen.

Citat:
Hagen ringer inte hem till AE mellan kl. 10:22 och kl 11? När mannen på videon är ute o spatserar...?

Men ringer efter kl 11 nångång igen?

Råkade Hagen sitta i möte då?

Har ikke oversikt over oppringingene i hodet. Men det var vel stille fra 10:06 og 10:07-oppringingene, de to som politiet har påstått at TH har slettet, til over elleve en gang ja.

Men det er jo interessant at spaserturen foregår midt i det svære alibi-hullet hans.

Jeg fant ingenting om dette møtet i et lokalt næringsforum. Kan hende jeg husker feil. Men mener å ha lest at det skulle være et slags frokost eller lunsj-møte den dagen.
Citera
2020-07-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheila01

Nei. Det er ikke politiet som har vært ute og ripet i den bilen.
Citera
2020-07-01, 20:28
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Som kidnappare vore det urbota dumt att ta med luren på jobbet.

De oxå! 😄

Understundom mötas de tu. Mobilen på jobbet o glömd strömming. Nej masttömning.
Citera
2020-07-01, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Har ikke oversikt over oppringingene i hodet. Men det var vel stille fra 10:06 og 10:07-oppringingene, de to som politiet har påstått at TH har slettet, til over elleve en gang ja.

Men det er jo interessant at spaserturen foregår midt i det svære alibi-hullet hans.

Jeg fant ingenting om dette møtet i et lokalt næringsforum. Kan hende jeg husker feil. Men mener å ha lest at det skulle være et slags frokost eller lunsj-møte den dagen.
Ja, det er helt stille rundt spaserturen.
I tillegg presiserer dem veldig godt at det ikke er TH.

Nå kjenner ikke jeg til hvilken rute han gikk, men kan han ha gått for å møte TH etter at jobben var utført? Gi beskjed/snakke sammen/nøkler/penger/brevet/andre forslag?
Så gikk han tilbake til bilen sin? Naturligvis kunne han ikke stoppe utenfor arbeidsplassen hans.
Citera
2020-07-01, 20:33
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Mannen i den fina jackan ser ut att fingra på mobil när han ankommer festplatsen igen. Kanske slår på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in