Citat:
Ursprungligen postat av
Bara-Robin
Jag vet inte vad varken "tontrolla" eller "K-pop kids" är, men jag är tämligen säker på att jag inte har valt Trump i någon kontext för att han blivit "tagen på fittan", vad nu det innebär.
Jag tycker inte ens om Trump som person. Mitt problem är att vänstern saknar gränser, ljuger och har börjat närma sig våld. De är så omgivna av lögner att de börjat förlora kontakt med verkligheten.
De kritiserar andra för det de själva ljugit om att de andra gjort. Vänstern hittar på skäl som motiverar och ursäktar omoral. Vänstern håller på att gå för långt.
Du har verkligen noll koll.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Tone Troll# beskriver rätt bra din strategi i den här tråden. Funkar nog speciellt illa just på Flashback.
"Ta honom på fittan" refererar givetvis till när han sa
grab them by the pussy. När man är rik tycker ju tRump att det är ok att ta vilken kvinna som helst på fittan. Är det möjligen ett exempel på vad du tycker är moral? Är DET vad du kallar för att vara konservativ?
"Grab HIM by the pussy" refererar också till att mobbaren tRump själv är en sån otrolig fegis, som simulerade för att slippa militärtjänst, som gömde sig i WHs skyddsrum för fredliga medborgarrättsdemonstranter, som har bacillskräck och gör precis allt han kan för egen del för att undvika smitta med bl a två tester per dag
samtidigt som han förväntar sig att hans fans ska kasta all försiktighet överbord för att mata hans narcissistiska ego i stora rallyn. Är det sånt du kallar för moral?
Referensen till "K-pop kids" refererar till
Topic som du tydligen har glömt bort helt i ditt upptagna tontrollande. Varför blev Tulsa-rallyt ett sånt fiasko? Iaf en förklaring är hur bl a K-pop fans signade upp för rallyt med den avsiktliga meningen att inte komma, och därmed fick kampanjen att grovt överskatta intresset. Som ju redan har nämnts i tråden och som du själv har reagerat på.
Och det var så som K-pop kidsen tog tRump på fittan, genom att bidra till att sabba tRumps rally.
Nu förstår jag det är mycket annat du vill ta upp i ditt ivriga försvar av tRump. Men kom ihåg att Topic här är om hans rallyn. Försök iaf att koppla ihop det.