• 1
  • 2
2020-07-01, 00:01
Medlem
Jag har nu 200K på mitt konto och vet faktiskt inte vad jag kan göra med dom! pengarna fick jag utbetalt av en bank med låg ränta.... anledningen till att jag tog lånet var att jag skulle köpa bil men nu ångrar jag mig och istället funderar på att göra något annat så att man kan eventuellt och på kort tid dubbla summan....

eller har på mig 14 dagar att återlämna lånet, räntan är 5 procent och betalar bra 2000 per månad.....tror ni att det blir högre med tiden??? vill gärna ta stora risker och gör något med pengarna... eftersom jag slitit, fåt fast och bra ekonomi och nu ser jag det som en chans att ta nyttja på varan.... är någon kunnig?????
Citera
2020-07-01, 00:23
Medlem
Satsa allt på 1 snurr på rouletten.
Citera
2020-07-01, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Satsa allt på 1 snurr på rouletten.

Lär ju bli nån mille lr 2 i vinst om den går in
Citera
2020-07-01, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenSha19
Jag har nu 200K på mitt konto och vet faktiskt inte vad jag kan göra med dom! pengarna fick jag utbetalt av en bank med låg ränta.... anledningen till att jag tog lånet var att jag skulle köpa bil men nu ångrar jag mig och istället funderar på att göra något annat så att man kan eventuellt och på kort tid dubbla summan....

eller har på mig 14 dagar att återlämna lånet, räntan är 5 procent och betalar bra 2000 per månad.....tror ni att det blir högre med tiden??? vill gärna ta stora risker och gör något med pengarna... eftersom jag slitit, fåt fast och bra ekonomi och nu ser jag det som en chans att ta nyttja på varan.... är någon kunnig?????
Betala tillbaka lånet. Många på nätet varnar för kommande kris. Många undviker nu aktier. Dina skulder leder till olycka.
Citera
2020-07-01, 07:17
Medlem
Hur kan du ha fem procent i ränta? Det är hur högt som helst.
Citera
2020-07-01, 08:17
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Hur kan du ha fem procent i ränta? Det är hur högt som helst.

Blancolån. TS återbetala så du slipper betala räntan etc på lånet, du skall inte spekulera med pengar lånade helt utan säkerhet - allra helst när du behöver fråga om investeringsråd.
Citera
2020-07-01, 08:22
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
är någon kunnig?????
Det är ett för dåligt lån för att du ska tjäna på det. Jobba ihop samma summa istället och återkom då.
Citera
2020-07-01, 10:02
Medlem
SYSTEMexes avatar
Om du nu har slitit och har bra ekonomi bör du rimligen inte behöva låna pengar till en bil, eller något annat för den delen. Lämna tillbaka!
Citera
2020-07-01, 10:17
Medlem
muneys avatar
Citat:
...istället funderar på att göra något annat så att man kan eventuellt och på kort tid dubbla summan....
Tror du seriöst att det finns enkla, lagliga sätt att på kort tid dubbla summan utan att ta enorma risker?
Lämna tillbaka pengarna innan du blir ett fall för Lyxfällan.
Citera
2020-07-01, 10:21
Medlem
Tpirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Betala tillbaka lånet. Många på nätet varnar för kommande kris. Många undviker nu aktier. Dina skulder leder till olycka.
Det leder till olycka för honom själv men till lycka för alla som tjänar pengar på enfaldiga människor. Han bör låna mer pengar och på så sätt bidra till att få snurr på ekonomin. Det är hjältemodigt att han offrar sin egen lycka för andras skull!
Citera
2020-07-01, 10:21
Medlem
Starta en business. Lån + hårt arbete är vägen till snuskigt mycket pengar. Men du måste vara lite smart. Finns många många som jobbar järnet med dödfödda grejer till ingen nytta.
Citera
2020-07-01, 12:08
Medlem
Detta låter idiotiskt. Du kommer aldrig att få 2000 kr i månaden i avkastning på 200k. 7% per år är vad börsen ger i genomsnitt och det är långt ifrån garanterat. Om u hoppas på mer är du i riskzonen för att bli rejält skinnad av någon som är smartare än du.

Att betala tillbaka lånet är den bästa affär du kommer att kunna göra med pengarna. Det kommer att ge dig 2000 kronor över varje månad som du kan bygga ett riktigt sparande med där du äger pengarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in