Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
SD hade hotat LW för bråket mellan HD och LW gällande HDs fuskloggar på flera cacher.
Både SD och HD hade motiv, vilja och tillfälle, flera faktiskt.
Gällande sviter och statistik så har både SD, HD och JG avslöjats med mycket fusk och har byxorna nere i geocache världen. Ingen har någon respekt kvar för någon av dom.
Stefan lever på lånad tid, det vet han. Det är därför han vandrar i fjällen och paddlar kanot på Gotland.
Snart väntar livstid så det gäller att hinna med att semestra innan det blir en permanent betong vistelse.
Trevligt att se dig här, Sh.Holmes!
Jag hör exakt detsamma från varje vrå i Örebro. SD är paria. Den innersta Sekten hänger kvar, resten gör vad dom kan för att undvika honom, HD och JG. Och alla VET vem/vilka som är skyldig/a. Ett tag ökade SD´s cacher, men det var inte cacher i nutid. Det var väl gamla han reggade. Äkta? Falska?
Någon cache står det att han tagit ihop med HD och en hennes blonda bästis på senare tid, men jag vet inte om bara hon har loggat den.
Systerhax: 20-06-17: "Så blev vi ett glatt gäng bestående av Karm*asbo,
HerrTeamDavidsson, Bas*hraag, Z*kung och jag som gav oss iväg en kväll efter jobb mot Norrköping. Huvudmålet för resan var UE men det skulle visa sig att vi hade svårt att sluta och vi la till fler och fler burkar."
Undrar hur trygga de känner sig, eller är det bara Sektfolk med, tro?
10 dagar senare tar Sill*en den cachen.
#TeamÅsaHiding