2020-06-29, 23:46
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Då kanske min gissning över din ålder var lika dålig/bra som din gissning över min könstillhörighet?

Jag är kring 45 år. Jag har också barn. Vi säger förskola numera.

Kärringubbe?
Citera
2020-06-29, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Kärringubbe?

Haha! vilket underbart ord! Får mig att tänka på Farbror Barbro och gammal goa Nile City.
Citera
2020-06-29, 23:55
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Haha! vilket underbart ord! Får mig att tänka på Farbror Barbro och gammal goa Nile City.

:-)
Citera
2020-07-01, 12:10
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Det känns av flera olika anledningar som att kvinnor endast tycks vara egentligt lojala med sina barn. Annars är det egoistiskt självintresse utan eftertanke, som gäller, för hela slanten. Samt att detta påverkar samhället i flera negativa hänseenden. Inte minst invandringspolitiskt etc. Lojalitet till land, folk, religion, förfäder, kultur etc, tycks vara väldigt främmande för honkönet. Personligen tror jag att inga riktiga matriarkat någonsin existerat, eftersom att dessa utvecklas bakåt, och halkar efter. Eftersom kvinnors fittor premierar grottmänniskogener i sådan hög utsträckning. Kvinnostyre = döden för varje civilisation. Allt spårbart bakåt till honors förhållande till lojalitet. Jag gissar dessutom att allt är en konsekvens av att vi under hela vår apevolution haft en samhällsordning där röveri, folkmord och sexslavar etc, varit ständigt förekommande. Att bl.a. tvingas gifta sig med sin klans mördare genom årtusenden, måste ha premierat de samvetslösa kvinnor som inte bara anpassat sig, utan trivts och gjort klassresor på detta sätt.

Change my mind.

Ett matriarkat är byggt kring "att få" allt.
Där ser vi varför inget matriarkat kan överleva.
Skall den radikalfeministiska drömmen gå i uppfyllelse, måste de börja genmodifiera kvinnor till icke-kvinnliga karraktärer.
Bara de senaste åren av att ha fått allt de pekat på, har inget hållbart skapats. Ingenting.
Sekterismen pekar på att ingen lärdom större än Cyndi Laupers "Girls Just Wanna Have fun" kommer att läras av denna tid.

Att sk. matriarker skall ses som lojala gentemot sina barn är högst subjektivt, då de ej lämnar något hållbart efter sig. Som en tron värd att ärva.

Som blivande ärkepatriark är tiden nu.
Det är nu grunden till framtida MANLIGA imperier läggs, med tålamod och omsorg.
Risken att hela västvärlden går sönder p.g.a. feminiseringen är överhängande. Allt kan komma att bli "värdelöst" inkl. liv. Med en god grund kommer navigerandet genom stormen utlöst av feminisering bli mindre riskabel och destruktiv, totalt.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2020-07-01 kl. 12:25.
Citera
2020-07-01, 16:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Det är ironiskt hur män överhuvudtaget kan ifrågasätta kvinnors lojalitet. Män själva är lojala mot sin kuk, sin sexualitet. Den verkar stå över precis allting annat och detta gör att män inte är ett dugg mer lojala än kvinnor, snarare mindre om något.
Citera
2020-07-01, 16:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Ett matriarkat är byggt kring "att få" allt.
Där ser vi varför inget matriarkat kan överleva.
Skall den radikalfeministiska drömmen gå i uppfyllelse, måste de börja genmodifiera kvinnor till icke-kvinnliga karraktärer.
Bara de senaste åren av att ha fått allt de pekat på, har inget hållbart skapats. Ingenting.
Sekterismen pekar på att ingen lärdom större än Cyndi Laupers "Girls Just Wanna Have fun" kommer att läras av denna tid.

Att sk. matriarker skall ses som lojala gentemot sina barn är högst subjektivt, då de ej lämnar något hållbart efter sig. Som en tron värd att ärva.

Som blivande ärkepatriark är tiden nu.
Det är nu grunden till framtida MANLIGA imperier läggs, med tålamod och omsorg.
Risken att hela västvärlden går sönder p.g.a. feminiseringen är överhängande. Allt kan komma att bli "värdelöst" inkl. liv. Med en god grund kommer navigerandet genom stormen utlöst av feminisering bli mindre riskabel och destruktiv, totalt.

Domedagen är nära.
Citera
2020-07-01, 17:13
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Domedagen är nära.

Det beror på...
Jag betar på kraftiga värderingsproblem.

Tittar man kulturellt, talar allt för att vägs ände snart är nådd.
Din feminiserade kultur har ingenting av värde att bidra med. Vad är vägen frammåt där?
Att den absolut "finaste" institutionens medlemar andefattigt horar runt i t.ex. knytblusar talar för att de ej har något av värde.

Tänker man sig att kulturen ligger uppströms, då är ni illa ute.
Som sagt, jag hedgear mina bets inför framtiden. Har jag rätt går det bra. Har jag fel blir jag rikare.

Vi har redan sett rasbaserade lynchmobbar i Sverige. Vad har eran SÄPO sagt om det?
Tror du att sådana företeelser kommer att minska om de individerna inte har kärnfamiljer, eller ens kärnfamiljsutsikter???
Citera
2020-07-01, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är ironiskt hur män överhuvudtaget kan ifrågasätta kvinnors lojalitet. Män själva är lojala mot sin kuk, sin sexualitet. Den verkar stå över precis allting annat och detta gör att män inte är ett dugg mer lojala än kvinnor, snarare mindre om något.

Självklart, så som kvinnor massakrerar mäns sexualitet så är det väl inte så konstigt.
Citera
2020-07-01, 22:12
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Det beror på...
Jag betar på kraftiga värderingsproblem.

Tittar man kulturellt, talar allt för att vägs ände snart är nådd.
Din feminiserade kultur har ingenting av värde att bidra med. Vad är vägen frammåt där?
Att den absolut "finaste" institutionens medlemar andefattigt horar runt i t.ex. knytblusar talar för att de ej har något av värde.

Tänker man sig att kulturen ligger uppströms, då är ni illa ute.
Som sagt, jag hedgear mina bets inför framtiden. Har jag rätt går det bra. Har jag fel blir jag rikare.

Vi har redan sett rasbaserade lynchmobbar i Sverige. Vad har eran SÄPO sagt om det?
Tror du att sådana företeelser kommer att minska om de individerna inte har kärnfamiljer, eller ens kärnfamiljsutsikter???

Vad är det du yrar om? Vilka ni? Och vilka vi?
Är du sinnesförvirrad?
Citera
2020-07-01, 22:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LorineTalhaoui
Självklart, så som kvinnor massakrerar mäns sexualitet så är det väl inte så konstigt.

Om inte mäns sexualitet kontrollerats av lagar och samhällsnormer hade det varit djungelns lag. Det går helt enkelt inte eftersom män inte verkar kunna kontrollera sig själv i sexuella sammanhang. Så, lojalitet är ingenting män precis kan skryta med, eftersom den är som bortblåst såfort sexlusten tar överhanden.
Väldigt tråkigt att det är så, men människor är människor och dessvärre svåra att förändra.
Citera
2020-07-01, 22:30
Avslutad
Ja. Förmodligen för att dom tror att dom kommer undan med det. Konsekvenserna får någon annan ta. Samhället tas för givet, ständigt strukna medhårs larvar dom vidare och reagerar först när det inte blir som dom vill. Utöver det - intet. Den alltför typiska svenska kvinnan av idag.
Citera
2020-07-01, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Ja. Förmodligen för att dom tror att dom kommer undan med det. Konsekvenserna får någon annan ta. Samhället tas för givet, ständigt strukna medhårs larvar dom vidare och reagerar först när det inte blir som dom vill. Utöver det - intet. Den alltför typiska svenska kvinnan av idag.

Ja. Förmodligen för att dom tror att dom kommer undan med det. Konsekvenserna får någon annan ta. Samhället tas för givet, ständigt strukna medhårs larvar dom vidare och reagerar först när det inte blir som dom vill. Utöver det - intet. Den alltför typiska svenska mannen av idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in