2020-06-29, 16:17
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Det var ngn i flg som klippte poy inte yasin

Då finns det inget namn på någon i FLG. Då vet vi att det var Yasin som sköt Poy. Tänker jag rätt nu?
Citera
2020-06-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Då finns det inget namn på någon i FLG. Då vet vi att det var Yasin som sköt Poy. Tänker jag rätt nu?

Yasin måste ju vara inblandad dom hitta krut på hans tröja
Citera
2020-06-29, 16:29
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Yasin måste ju vara inblandad dom hitta krut på hans tröja

Jag fick för mig att Yasin satt brevid i bilen när Poy blev skjuten och fick en del av Poys hjärna (som ändå inte funkade som den skulle) sprutad över sig och då spydde Yasin som den lilla fega tjej han är.

Om vapnet sträcktes in genom rutan så kan det väl möjligtvis ha yrt runt tillräckligt med krut i kupéutrymmet i bilen när det sköts att även en försvarsadvokat skulle kunna hantera lite krut på Yasins tröja?

Att Yasin spydde som en feg liten tjej kan ingen försvarsadvokat i världen försvara henom emot dock!

Edit: Yasin kommer att passa i damunderkläder och kvinnoperuk med uppspärrade ögon och en pissdoppad Glock i munnen! Det är ju något direkt omanligt, men väldigt kvinnligt, över hela hans sätt att röra sig i sina videos.
Senast redigerad av InteSDbliven 2020-06-29 kl. 16:48.
Citera
2020-06-29, 16:36
Medlem
Någon som vet hur länge det kan vara tills FUP finns?
Citera
2020-06-29, 16:41
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurti
Någon som vet hur länge det kan vara tills FUP finns?

Sitter ens någon häktad längre? Jag tror inte det.

Då kommer det aldrig någon FUP i detta fall. Samstämmiga uppgifter här har dock etablerat en trådsanning att Poy var en falsk orm och svikare och mer än väl förtjänade vad han fick.

Plötslig blyöverdos i hjärnan kan vara direkt dödligt även i verkligheten!
Citera
2020-06-29, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurti
Kan det inte vara så att dom fick reda på det efter milano?
Om han nu lura franky, varför skulle han fortsätta hänga med shottaz? Kom ihåg att poy också var i fängelse för vapenbrott som yasin.

Som sagt många gånger tidigare, de va nåt han gjorde vid nyår som gjorde att de bråka som ledde till att ngn sköt, då det var många i flg som var inblandade så är det anledningen till att det sköts och att han dog. De va säkert nån i flg som va i bråk med honom och då yasin var med när det hände så vill man visa upp sig för de ”högre” och skjuta
Flg är yngre folk och gör vad som helst för o vara med de stora, nu är de tsm som ett gäng (flg och shottaz)
Citera
2020-06-29, 16:56
Medlem
I låten workin som var den första låten som Yasin släppte efter han släpptes från häktet så sa han så här: "Om du säger loyalty is priceless
Then you gotta pay the price där ja bor
Jag riskerade allt för min bror"

Och poy hade citatet "loyalty is priceless" på sin instagram bio

Anledningen till att jag lite tror på att han sålde ut franky är pågrund av att yasin sa att han "riskerade allt för min bror" Det tolkar jag som att han riskerade allt för att hämnas sin "bror" och då känns det som att det är franky.
Han kanske inte sålde ut franky Men han har uppenbarligen varit illojal på något sätt med tanke på låttexten.
Citera
2020-06-29, 16:58
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Om han nu lura franky, varför skulle han fortsätta hänga med shottaz? Kom ihåg att poy också var i fängelse för vapenbrott som yasin.

Som sagt många gånger tidigare, de va nåt han gjorde vid nyår som gjorde att de bråka som ledde till att ngn sköt, då det var många i flg som var inblandade så är det anledningen till att det sköts och att han dog. De va säkert nån i flg som va i bråk med honom och då yasin var med när det hände så vill man visa upp sig för de ”högre” och skjuta
Flg är yngre folk och gör vad som helst för o vara med de stora, nu är de tsm som ett gäng (flg och shottaz)

Att skytten inte ville skjuta den tjejspyende Yasin i samma bil torde vara helt klarlagt.

Så "det logiska" är att det är "de egna" som sköt Poy. Annars skulle ju Yasin också vara död nu.

Hur ska Yasin lita på dessa knarkande snorungar? Kunde de skjuta Poy utan order, kan de nog komma hem till Yasin och leka miljonmaskerad med kvinnounderkläder och peruker om de bra tar med sig en pissdoppad Glock också. Det känns inte som att Yasin riktigt kan lita på "dopeheadsen" i FLG då han flyr landet för att gömma sig i UK.

Jag hoppas vi får se Yasin transa lite svullet snart på instagram. Det finns det miljoner i!
Citera
2020-06-29, 17:04
Medlem
Citat:
Att skytten inte ville skjuta den tjejspyende Yasin i samma bil torde vara helt klarlagt.

Så "det logiska" är att det är "de egna" som sköt Poy. Annars skulle ju Yasin också vara död nu.

Hur ska Yasin lita på dessa knarkande snorungar? Kunde de skjuta Poy utan order, kan de nog komma hem till Yasin och leka miljonmaskerad med kvinnounderkläder och peruker om de bra tar med sig en pissdoppad Glock också. Det känns inte som att Yasin riktigt kan lita på "dopeheadsen" i FLG då han flyr landet för att gömma sig i UK.

Jag hoppas vi får se Yasin transa lite svullet snart på instagram. Det finns det miljoner i!

Hur säker är egentligen Yasin när han är i Stockholm? Rör han sig i byn eller håller han sig undan? Någon som vet?
Citera
2020-06-29, 17:06
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5

Man får hoppas att de yngre FLG förstår att Yasin har tjänat ca 10 miljoner nu bara på mindre än 10 dagar. Då kanske de skulle ta och besöka honom. Detta är verkliga pengar som bara är att gå och plocka upp.

Fegisen Yasin kommer inte att kunna gömma sig i UK i all framtid och snart börjar flygplanen gå igen.

Tips: Skjut honom inte innan han har överfört det han äger genom anonyma bitcoin!

Vi vill gärna se när ni filmar honom i damunderkläder och peruk!
Citera
2020-06-29, 17:09
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotfrukt82
Hur säker är egentligen Yasin när han är i Stockholm? Rör han sig i byn eller håller han sig undan? Någon som vet?

FLG tycks ju ha släppt respekten mot Yasin om man tittar på hur mordet på Poy gick till, så Yasin ska nog vara mycket försiktig. Det är många som vet var hans lägenhet i stan ligger också.

Vore jag Yasin skulle jag stanna i UK om han inte gillar urindoppade Glock i munnen.
Citera
2020-06-29, 17:12
Medlem
Citat:
Man får hoppas att de yngre FLG förstår att Yasin har tjänat ca 10 miljoner nu bara på mindre än 10 dagar. Då kanske de skulle ta och besöka honom. Detta är verkliga pengar som bara är att gå och plocka upp.

Fegisen Yasin kommer inte att kunna gömma sig i UK i all framtid och snart börjar flygplanen gå igen.

Tips: Skjut honom inte innan han har överfört det han äger genom anonyma bitcoin!

Vi vill gärna se när ni filmar honom i damunderkläder och peruk!

Spotify royalties Tar upp till 6 månader att få, Därför Yasin sa såhär i spiderman, Introt i yasins nya album,
Det är snart juni, jag väntar på en mille eller två
Jag har fullt upp, jag har ingen tid att röka på

Han släppte albumet i december, Runt 1.5 miljoner fick han nog i juni/maj ca 6 månader efter hans december EP och antar därför han köpte alla dem där diamanterna för 500k, Uppenbarligen driver du med dina 10 miljoner på 10 dagar men med tanke på detta album så kommer han få in flera miljoner om några månader när royaltiesen kommer in
Senast redigerad av jurti 2020-06-29 kl. 17:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in