2020-06-29, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Japp, jag skulle gärna vilja att dem hade satsat på musiken då dem ändå har bra musik men tror inte dem kommer satsa fullt ut, det är ju lixom svårt och ba ta sig ur ett gängkrig från ingenstans samtidigt som man har press på sig att hämnas
Ja pch speciellt när många av ens bästa vänner blivit skjutna av deras fiender. Och jag tror inte folk förstår hur dessa sista cph morden satte sig hos shottaz, franky och gucci, lillebror till shottaz ledare samt gucci som var deras systers man... Asså farre är så fruktansvärt full av hämnd ni förstår inte..
Citera
2020-06-29, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Ja pch speciellt när många av ens bästa vänner blivit skjutna av deras fiender. Och jag tror inte folk förstår hur dessa sista cph morden satte sig hos shottaz, franky och gucci, lillebror till shottaz ledare samt gucci som var deras systers man... Asså farre är så fruktansvärt full av hämnd ni förstår inte..
Jag vet att de alla vill hämnas men de kan skicka yngre på dem, de har bra kontakter varför riskera själv gå ut och vilja skjuta? Tror inte yasin kan skjuta alls pga span och att han har hög status hos polisen, speciellt efter poy mordet.
Vem som helst kan skjuta, spelar ingen roll men det kommer att vara svårt eftersom att dp aldrig visar sig i byn längre eller i sthlm, spelar ingen roll när de stora muckar heller shz/flg kmr fortfarande styra
Citera
2020-06-29, 03:20
Medlem
Inget skvaller om vem som poppade Poy?
Citera
2020-06-29, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Inget skvaller om vem som poppade Poy?
Antingen yasin eller någon i FLG (inget namn har kommit fram)
Citera
2020-06-29, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Jag vet att de alla vill hämnas men de kan skicka yngre på dem, de har bra kontakter varför riskera själv gå ut och vilja skjuta? Tror inte yasin kan skjuta alls pga span och att han har hög status hos polisen, speciellt efter poy mordet.
Vem som helst kan skjuta, spelar ingen roll men det kommer att vara svårt eftersom att dp aldrig visar sig i byn längre eller i sthlm, spelar ingen roll när de stora muckar heller shz/flg kmr fortfarande styra
Om de bestämmer att skicka yngre hade det kunnat funka faktiskt, man får bara hoppas att de hämnas på ett smart sätt där de inte lämnar massa spår efter sig
Citera
2020-06-29, 10:01
Medlem
Citat:
Om de bestämmer att skicka yngre hade det kunnat funka faktiskt, man får bara hoppas att de hämnas på ett smart sätt där de inte lämnar massa spår efter sig
De har tid på sig att tänka ut en smart plan och tro mig de gör dom..
Ett sätt är ju att fånga de mindre, makavelli tex, capone odom för att komma åt shobre o alla större för att sedan få info och klippa dom.
Citera
2020-06-29, 10:47
Medlem
Citat:
Japp, jag skulle gärna vilja att dem hade satsat på musiken då dem ändå har bra musik men tror inte dem kommer satsa fullt ut, det är ju lixom svårt och ba ta sig ur ett gängkrig från ingenstans samtidigt som man har press på sig att hämnas

Framför allt går det inte att leva i ett område som Rinkeby o ”skina ” ha på sig fina kläder träffa massor med tjejer om man inte har våldskapital själv eller väldigt bra backning.

Det inte alla BLM protester inte fattar med att de funda polisen , där polisen inte har makt har ” patrikatet ” makt
Citera
2020-06-29, 10:51
Medlem
Citat:

För att poy lura Franky i en fälla ?
Undra hur han gjorde de.
Citera
2020-06-29, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
För att poy lura Franky i en fälla ?
Undra hur han gjorde de.
Nej poy lura inte franky, det är ett rykte som inte är sant

Om det var sant så skulle poy varit borta längesen, han hängde med yasin o grabbarna till Milano när de spela in DSGIS, det var något som hände efter Milano (när yasin var i dubai) som poy gjorde som ledde till hans död
Citera
2020-06-29, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Nej poy lura inte franky, det är ett rykte som inte är sant

Om det var sant så skulle poy varit borta längesen, han hängde med yasin o grabbarna till Milano när de spela in DSGIS, det var något som hände efter Milano (när yasin var i dubai) som poy gjorde som ledde till hans död

Kan det inte vara så att dom fick reda på det efter milano?
Citera
2020-06-29, 14:21
Medlem
Citat:
Det var ngn i flg som klippte poy inte yasin
Citera
2020-06-29, 15:46
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Det var ngn i flg som klippte poy inte yasin

Nu när alla vet att Yasin har tjänar ett flertal miljoner på bara någon vecka; Hur lång tid tar det innan vi får se hans blåsvullna ansikte i en film på nätet iförd kvinnounderkläder, peruk och en urindoppad Glock i munnen?

Där finns det ju tydligen para! Bara hans tjejiga smycken med roséguld gjorda på fattiga 14k guld och orena diamanter påstås ju vara värda flera hundra tusen.

Borde det inte vara dags för hågade aktörer att casha in på Yasin, miljonären, nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in