Citat:
Ursprungligen postat av
Elvi
MFF har återigen felrekryterat en dålig tränare som inte lämpar sig för spelidén. Helt otroligt vad lite Mff får ut med tanke på de ekonomiska musklerna. Förvånad att det inte reageras i Malmö, var är kravställandet? Samtidigt är Malmö en väldigt liten stad, hade det som händer i MFF hänt i de stora Sthlmsklubbarna (Hammarby och aik) så hade huvuden rullat.
Jag räknar bort MFF från guldet. Peking kommer aldrig hålla. Tyvärr ser Gnaget bra ut!
Skulle säga att Malmö är den klubb som har överlägset störst kravställning i Sverige. Därför är de landets bästa klubb historiskt, ganska klart dessutom.
Fattar inte hur fan du kan säga något sådant när de har skickat tränare fan varje år och har spelat både CL och EL med den äran trots allt.
Är du 18 år elr? Bara en fråga, inte spydig fråga. Vad har Bajen gjort för att sparka någon genom åren? Hur många huvuden har rullat när konkursen kommit till sektion efter sektion? Jag vill inte kritisera Bajen alls egentligen men om du tror att de har högre kravställning och hårdare klimat än Malmö ska du tänka om.
Internt i Malmö från ungdomslagen genom juniorlagen och akademin är det benhårt. Det borde alla veta om.
Malmö är Sveriges Juventus elr Bayern. Den vinnarmentaliteten kanske vi i Djurgården kan ha tur att få var 15-20e år.
Jag har noll problem med att säga det. Kolla vilka som jobbar inom Malmö i hela ledet nedåt.