2020-06-27, 22:31
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Gråt. Det här är flashback och ingen sandlåda. Vi spekulerar för att det är roligt, tills någon klämmer fram vem personen är. Punkt slut.
Det är random namn som gör/gjort detta forum till en sandlåda. Förstår du inte, i din slöa skalle det klara faktumet? Är du helt efterbliven?

Att slänga ur sig random namn är inte att spekulera. Kom med en tes eller en idé, applicera den på en person. Ge en teori. Eller ännu hellre fakta.

Att bara slänga ur sig namn ger ingenting av nytta för att föra tråden framåt.

Nu var mitt svar till ett inlägg som var gammalt. Jag vet inte hur nära fakta tråden har kommit ännu då jag nyss loggade in. Men dessa jävla random namnsläppningar mår jag illa av.
Senast redigerad av system 2020-06-27 kl. 22:33.
Citera
2020-06-28, 15:34
Medlem
Så länge vittnena är anonyma är det svårt att ta det på allvar, tyvärr.
Citera
2020-06-28, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Alright. Detta är en skvallertråd om kändisar ingen sandlåda Nu skvallrar vi om vem kändisen är inget annat. Jag tycker det har varit otroligt mycket OT sista tiden. Vilka är hetast? David Hellenius enligt många sedan har Rickard Sjöberg dykt upp...och inte minst Tobbe Trollkarl. Är det någon som säkert vet till 100% så kläm fram namnet. Det kommer ju komma fram snart iallafall.

Haha är du tillbaka igen och snackar goja. DH har bara varit enligt DIG och en till, så absolut inte enligt MÅNGA! Där emot har det varit MÅNGA som sagt emot dig!
Du startade ryktet - har även ljugit i tråden att det är DH - man börjar på riktigt tro att du är efterbliven..
Citera
2020-06-28, 19:29
Medlem
Mycket långsökt, men rubriksättningen hos e*pressen gör att jag tänker på denna film.
"Känd från TV"
https://www.imdb.com/title/tt0271031/

Kan detta ha något samband tro, eller har de bara skrivit en lite annorlunda rubrik...
Citera
2020-06-29, 06:55
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Håller med, Ernst har myst sönder hela Sverige......får rysningar varje gång jag ser en trailer.
Ja han är ju trevlig, kunnig och seriös, det passar nog inte alla.
Och att han skulle nedlåta sej till horknull finns inte på kartan.
Köp kjol och återgå till stickningen du.
Citera
2020-06-29, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Vadå äntligen nån som fattar - det är typ 2 idioter i tråden som tjafsar om DH.

Det har du helt rätt i. Tramstråd har det blivit för att två puckon envisas med detta och lever i en fantasivärld.
Citera
2020-06-29, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Alright. Detta är en skvallertråd om kändisar ingen sandlåda Nu skvallrar vi om vem kändisen är inget annat. Jag tycker det har varit otroligt mycket OT sista tiden. Vilka är hetast? David Hellenius enligt många sedan har Rickard Sjöberg dykt upp...och inte minst Tobbe Trollkarl. Är det någon som säkert vet till 100% så kläm fram namnet. Det kommer ju komma fram snart iallafall.

Ingen har någonsin påstått att den misstänkte är en "kändis". Det handlar om en "underhållningsprofil", nånting helt annat än en kändis alltså. 99% av oss kommer inte känna igen namnet på den misstänkte.
Citera
2020-06-29, 18:34
Medlem
En underhållningsprofil kan väl lika gärna vara en Paradise Hotel-deltagare eller liknande om vi snackar kvällstidningssvenska?

Känns som att det handlar om ett betydligt mindre namn än de flesta som nämnts i tråden.
Citera
2020-06-30, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vänligen utveckla varför TD skulle vara tidsresenär här?

Det misstänkta brottet i trådstarten begicks 2013, inte i vintras. Kvalitén på den här tråden är fullständig katastrof och jag hoppas innerligt att många av er blir avstängda.
Citera
2020-06-30, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Det är ju bara "folk" som slänger ur sig namn, utan någon substans alls. Sen vägrar folk släppa skiten.
Om jag namnger Chr*st*an L**k då? Ska vi ta med han i röstningen också?

Ingen vet, folk slänger bara ur sig namn. Inget av det som hittills sagts i tråden finns det någon bäring i. Vi kan ju chansa med att slänga in Fr*drik L*indstr*m också?
Påståendet om Soran Isamil finns det väl ändå en viss bäring i med tanke på hans historik.
Citera
2020-06-30, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Påståendet om Soran Isamil finns det väl ändå en viss bäring i med tanke på hans historik.

Nej.
Citera
2020-06-30, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Nej.
Jasså, varför inte det då? Personen som påstår detta påstår sig även ha insyn i ärendet, de enda inläggen personen i fråga någonsin har skrivit på flashback har skrivits i den här tråden, gällande Soran som misstänkt gärningsman, vilket indikerar att personen har skapat ett konto just för att förmedla detta.

Soran har en lång historia av att ha blivit anklagad för våldtäkter, sexuella övergrepp, sexköp, andra typer av sexualbrott. Till skillnad från alla andra som blivit anklagade i tråden där det finns noll substans bakom påståendena.
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-06-30 kl. 14:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in