Citat:
Ursprungligen postat av
Matamata
Det var inte det enda han tjatade om som hon till slut föll till föga för. Han uppvaktade och stötte på henne tills allt motstånd var borta. Han hjärntvättade henne.
Jag kan tycka att vissa fantastiska personer härinne som har varit fast i en sekt borde ha större förståelse för sånt, men de verkar inte ha någon sympati alls med sin medsyster.
”Han kom som en vind.
Vad bryr sig en vind om förbud?”...
Mycket bra uttryckt! Empatin lyser med sin frånvaro hos den lilla Sekten. Ändå är det så uppenbart hur SD styrt både LW, HD, JG, SOA och vissa andra, precis som han velat. Och fortfarande gör.
Barnen styr han och plågar med. Försöker förstöra deras egna tänkande... Men hos T möter han motstånd. Hoppas att starka och kloka T fortsätter att orka försöka vara en tänkande och fri själ!
Jag upprepar vad jag tidigare sagt: Hos åklagarna i fallet, Polisen, kollegor, grannar, smarta Geo-folk och hos andra tänkande människor i Örebro, så är det uppenbarligen inte minsta lilla tvekan om att SD är skyldig.
Och en hel del örebroare och andra, både tycker och tror, att fler än SD kommer dömas på olika nivåer framöver.
#TeamÅsaHiding