2020-06-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Gör inte mer reklam för dem än vad någon annan gör på de ställen de jobbar för haha. Svarade bara på frågan som ställdes.

Ja det finns bra bonusnivåer efter antal mess man gör.

Jag har skickat ansökan till dom för kanske nån vecka sen men inte hört ett ljud från dom.
2020-06-28, 17:47
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Jag har skickat ansökan till dom för kanske nån vecka sen men inte hört ett ljud från dom.
Vet fler som gjort men fått samma resultat som dig. De har inget behov av nya operatörer i skrivande stund. Men de har dig uppskriven på en rullande lista.
2020-06-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JTwiin2
Hellre se en bild på en kuk 1 sekund istället för att slita på ett sommarjobb o få skit lön.

Rekommenderar dig att göra båda. Hitta något extrajobb eller deltidsjobb åtminstone, ser mycket bättre ut på ditt CV.
2020-06-28, 18:09
Medlem
Citat:

Fick jobb på JH efter en dag. Kön är även helt galen senaste dagarna så jag kan gissa på att de anställer på rullande band just nu.
2020-06-28, 18:33
Medlem
Citat:
Vet fler som gjort men fått samma resultat som dig. De har inget behov av nya operatörer i skrivande stund. Men de har dig uppskriven på en rullande lista.

Ok tack för svaret
2020-06-28, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimsoneyez
Fick jobb på JH efter en dag. Kön är även helt galen senaste dagarna så jag kan gissa på att de anställer på rullande band just nu.

Hur länge har du jobbat där?
2020-06-28, 18:48
Medlem
Citat:

Jag har stått på lista sen mitten i april, verkar inte vara enorm omsättning på operador direkt.
2020-06-28, 19:09
Medlem
Citat:
Hur länge har du jobbat där?

En månad ungefär.

Har inte upplevt något problem hittills. Köerna är bra förutom mitt på dagen vissa dagar. Mellan 11-15 kan det bli lite segt ibland, även någon söndag märkte jag av det. Men det är ju inte direkt svårt att planera runt detta som jag gör så behöver du inte sitta mer än 3-4 timmar om dagen och tjäna runt 15-17k beroende på bonusar och hur snabb du är i fingrarna.

Kommer du till den högsta lönestegen så får du 0.18 euro/meddelande, sitter du även mestadels på peak hours så blir det istället 0.20. Detta ger dig lite mer än 200 kr/timme om du lyckas skicka iväg 100 meddelanden i timmen, vilket inte alls är så svårt om kön är bra.

Helt okej jobb och lön om man pallar vara en robot och bara skriva som en galning. Krävs väl lite fantasi också. Dock så bygger man ju upp en bank av sina go-to meddelanden tillslut (med lite variation), så fantasi är egentligen inte ens det så viktigt skulle jag säga.
2020-06-28, 19:45
Medlem
Citat:
Kan ta det lite snabbt (igen). Hos operador finns det inte någon minst antal tecken man måste skriva per meddelande. Det går bra att svara lika kort som target svarar.
Inte mycket som behöver loggas. Coacher kommer ej störa titt som tätt med diverse onödiga meddelanden till en.
Betalningarna kommer alltid i tid, vecka efter vecka. Trafiken (på den australienska och nya nyzeeländska avdelningen) är mycket hög. Det bor trots allt ca 25 miljoner invånare i Australien.
Att nå den högsta ersättningsnivån är enkelt. Den når man efter enbart 1300 mess vilket kan jämföras med JH och deras högsta nivå på 1700 mess. Då skiljer sig ersättningen per meddelande bara några ynka ören.
Uppskattar ditt svar bror, är det ett måste att skriva in sitt riktiga namn eller tror ni de funkar med fake namn? Men kanske det inte går för det kan bli krångel med lönen oså?
2020-06-28, 20:21
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jag har stått på lista sen mitten i april, verkar inte vara enorm omsättning på operador direkt.
Många som sökt före dig då antar jag som de är nöjda med. De går ju på kvalité före kvantitet vilket såna som JH inte gör. Därav är det lättare att få jobb hos JH.
2020-06-28, 20:22
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JTwiin2
Uppskattar ditt svar bror, är det ett måste att skriva in sitt riktiga namn eller tror ni de funkar med fake namn? Men kanske det inte går för det kan bli krångel med lönen oså?
Du kan ha vilket namn du vill hos Operador. Använder du t.ex. Revolut för att få lönen så anger du bara de uppgifterna som vanligt.
2020-06-28, 20:44
Medlem
Citat:
Många som sökt före dig då antar jag som de är nöjda med. De går ju på kvalité före kvantitet vilket såna som JH inte gör. Därav är det lättare att få jobb hos JH.

Jo det är ju uppenbart, menade personalomsättning btw.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in