2020-06-26, 20:13
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Redan nu rycker Arsenal i Firmino. van Dijk ryktas vilja gå till Spurs. Det kommer bli tufft att stå emot, jag är riktigt orolig.

Hur kan man ens tro att Klopp skulle lämna nu när han gjort det *omöjliga* för Liverpool.

Får man drömma? Ja då hoppas jag han lämnar för att ta över efter Löw i tyska landslaget.
Citera
2020-06-26, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ms18

Hur kan man ens tro att Klopp skulle lämna nu när han gjort det *omöjliga* för Liverpool.

Får man drömma? Ja då hoppas jag han lämnar för att ta över efter Löw i tyska landslaget.
Ranieri fick kicken säsongen efter att Leicester vann.
Citera
2020-06-26, 20:34
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Ranieri fick kicken säsongen efter att Leicester vann.

Så du tror Klopp skulle få sparken efter vunnit CL och PL över två säsonger? Medans Rodgers fick vara kvar såpass länge utan att göra något väsen ifrån sig.
Citera
2020-06-26, 20:40
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Precis som Leicester blev 2016 så kommer Liverpool bli sönderköpta nu och kämpa för att hålla sig kvar nästa säsong och då ryker även Klopp.
Ryktas om att hälften av spelarna redan är påväg. Finns så mycket bättre klubbar att välja på!!!
Citera
2020-06-26, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Så du tror Klopp skulle få sparken efter vunnit CL och PL över två säsonger? Medans Rodgers fick vara kvar såpass länge utan att göra något väsen ifrån sig.
Om ledningen anser att det krävs för att förhindra nedflyttning så absolut.
Citera
2020-06-26, 21:01
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Precis som Leicester blev 2016 så kommer Liverpool bli sönderköpta nu och kämpa för att hålla sig kvar nästa säsong och då ryker även Klopp.

Yeah, for sure ...
Citera
2020-06-26, 21:08
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Om ledningen anser att det krävs för att förhindra nedflyttning så absolut.

någon som supit hårt nu när det är fredag ser jag det.
Citera
2020-06-26, 21:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Klopp har väl kontrakt med Liverpool ut 2024/25? och han verkar vara rätt noga på att inte avbryta ett kontrakt - han var iaf det när han var i BvB. Jag tror Klopp kommer att stanna i Liverpool ut kontrakten - om inte han skulle få sparken förstås.

Men Klopp har varit ganska klar på att han en gg i framtiden vill träna die mannschaft.
Citera
2020-06-26, 21:58
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Klopp har väl kontrakt med Liverpool ut 2024/25? och han verkar vara rätt noga på att inte avbryta ett kontrakt - han var iaf det när han var i BvB. Jag tror Klopp kommer att stanna i Liverpool ut kontrakten - om inte han skulle få sparken förstås.

Men Klopp har varit ganska klar på att han en gg i framtiden vill träna die mannschaft.

Mannen med pundarkäken fick sparken av BvB (officiellt så bröts kontraktet efter säsongen 14/15). Större delen av säsongen låg laget på nedflyttningsplats. Försvaret var uruselt i jämförelse med Bayern.
Citera
2020-06-26, 22:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Mannen med pundarkäken fick sparken av BvB (officiellt så bröts kontraktet efter säsongen 14/15). Större delen av säsongen låg laget på nedflyttningsplats. Försvaret var uruselt i jämförelse med Bayern.
Yep. Men under sommaren 2014 så ryckte både Man United och Juventus i Klopp, men han tackade nej till förhandlingar med båda de två klubbarna och gjorde det klart att han tänker slutföra kontrakten med BvB. Klopp hade väl på den tiden 2-3 år? kvar av kontrakten med Dortmund.
Citera
2020-06-26, 22:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Vilken skandinav menar ni är den bästa som har har spelat i England/PL?

Schmeichel? Ljungberg? Solksjaer? Limpar? Hysen? Mellberg? Agger? Johnsen? Zlatan? Gravesen? Grönskjaer? VNL eller The one and only Lord Bendtner?

För mig så står d mellan Freddie och Peter Schmeichel.
Citera
2020-06-26, 23:05
Avstängd
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vilken skandinav menar ni är den bästa som har har spelat i England/PL?

Schmeichel? Ljungberg? Solksjaer? Limpar? Hysen? Mellberg? Agger? Johnsen? Zlatan? Gravesen? Grönskjaer? VNL eller The one and only Lord Bendtner?

För mig så står d mellan Freddie och Peter Schmeichel.

Bendtner så klart. Hans inhopp och mål på direkten mot spurs är bättre än att vinna VM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in