Citat:
Ursprungligen postat av
kusinvitamin65
Hmmm 🤔 så du har inte läst FUP? Men ändå väljer du att haka på glorian och snoris. Anmärkningsvärt att du som har så mycket åsikter om allt och alla inte bemödar sig om att läsa på INNAN du vräker ur dig.
Det ovannämnda skribenter lägger upp är ofta förvrängda och urklippta detaljer tagna ur sitt sammanhang för att passa deras agenda.
Ursäkta off topic, men nu läcker och pyser topplocket.
Det är fruktansvärt att läsa dessa omdömeslösa uttalanden dag efter dag, vilkas syfte är att svärta ner en mördad kvinna.
Varför ger ni oss inte förslag på gärningsperson?
För det första: Jag behöver inte "haka på" nån på Flashback öht, utan står helt för mig själv.
För det andra verkar det som att du inte läste vad jag skrev, utan du rekommenderade mig att läsa FUP (de citaten som presenteras här i tråden om LW:s spermatrosor och hur hennes arbetsledare uppfattade henne m fl tråkiga sidor av LW, räcker för att jag helst avstår) för att bättre förstå. Missade du helt vad jag skrev? Citat:
"att LW inte levde ett bra utan ett klandervärt liv, det har framgått av många andra källor."
...många andra källor.. Det betyder just andra källor än FUP
Ang det jag fetade i din text:
Tror inte att det ligger så mycket självtillfredställelse i att svärta ned LW så att det skulle vara orsak till att man vill ge en mer heltäckande bild av LW än den som vissa försöker föra fram här i tråden: en aktiv och vacker bullbakande trebarnsmamma. LW var betydligt mer än så -tyvärr.
Redan för länge sen rekommenderade jag trådföljare att välja att försöka leva sitt liv så att om man råkar bli mördad, ens barn och/eller föräldrar slipper känna
post mortem-skam mitt i all sorg efter mordet.
Att LW:s liv blir utfläkt beror delvis på att man inte funnit varken mördare eller motiv ännu. Då blir det snaskigt, inte minst hennes eftermäle.