2020-06-26, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det kommer bilder på allt möjligt. Bilder på gubbarna och kukar är vanligast.
Jag håller med, selfies på gubbar över 50 och sen bilder på kukar är vanligast. Men en vanlig bild på en kuk är väl inget som påverkar en på något sätt.
2020-06-26, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuuuudent
Du får gärna skriva till mig då jag har en för ny användare!

Det kan jag göra, frågan är om du kan svara. Tror du måste komma upp i 50 meddelande först eller något. Va lite aktiv i några forum så kan vi snacka sen 😁
2020-06-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12studenten
Betalar JH ut endast till bankkonton? Hade velat att dom betalar genom en faktura via ett företag som hjälper mig med skatter hit och dit..

Bankkonto eller Bitsafe
2020-06-26, 13:20
Medlem
Alltså Wirecard, som har utfärdat korten från Bitsafe, kommer ju att gå åt helvete. Kanske bäst att byta från Bitsafe? Har ju fan nyss bytt.
2020-06-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag gillar med blommor och så jag blir väldigt imponerad av människor som har fina bilder.
Men du ska veta det när du har arbetat med detta ett tag så blundar du för bilderna.
Det finns liksom ingen tid för att bli romantisk i dessa tider och lägen.Men det är ju fördelen man
får vara med om mycket skoj saker på datingen vill jag lova.
Du får gärna höra av dig om två veckor att berätta hur mycket trevliga saker du har varit med om.
Vi killar som ha arbetat med detta ganska länge vi bryr oss inte om några bilder.Men jag tycker faktiskt att jag är ganska snygg på de flesta bilderna

😂😂😂 Jag ska absolut höra av mig om 2 veckor och tala om hur det har gått med alla bilder.
2020-06-26, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Alltså Wirecard, som har utfärdat korten från Bitsafe, kommer ju att gå åt helvete. Kanske bäst att byta från Bitsafe? Har ju fan nyss bytt.

Varför kommer det gå åt helvete?
2020-06-26, 13:31
Medlem
Citat:
Man ska vara glad för att man har såna löneförmåner att få prata med sådana här intelligenta farbröder.
Jag tycker faktiskt ärligt talat att det är rena bonusen.Om dom sedan gillar att kissa och bajsa så får man ju gilla det medBara flyta med blinka tuta och köra kunder blir alltid glada och går mer igång.
Messen flödar och livet leker.
Jag kan till att blanda välling till en äldre man utan problem man får betalt för att vara medgörlig.

Jag håller med, det är mycket man låtsas gilla när man skriver som man aldrig skulle göra i verkliga livet.
Och det bästa är ju ifall dom gillar att vara dominanta så kan man skriva att man gärna vill prova och att man vill att dom ska lära en, då känner dom sig som kungar.
2020-06-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Varför kommer det gå åt helvete?

https://www.privataaffarer.se/wirecard-erkanner-att-forsvunna-miljarderna-aldrig-existerat/

T.ex. har crypto.com meddelat att alla deras kort för eu och uk slutar fungera idag. Wirecards aktie är körd helt i botten.
2020-06-26, 13:36
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag håller med, det är mycket man låtsas gilla när man skriver som man aldrig skulle göra i verkliga livet.
Och det bästa är ju ifall dom gillar att vara dominanta så kan man skriva att man gärna vill prova och att man vill att dom ska lära en, då känner dom sig som kungar.
Det låter som att du kommer klara detta arbetet Galant.Jag är faktiskt imponerad av äldre män på 70 som känner sig älskade.Tänkt vilken julafton när 30 fruntimmer skriver till en man.
Lite som att man kan gå till ett julbord och bara välja och vraka.Du kommer att märka det många män har väldigt bra självförtroende med tanke på att många jagar dom.
Ärligt talat så skrattar man faktiskt väldigt många gånger med arbetet.Detta är liksom guld man kan ha skoj och sedan få betalt med.Klockrent
2020-06-26, 14:17
Medlem
Citat:
Det låter som att du kommer klara detta arbetet Galant.Jag är faktiskt imponerad av äldre män på 70 som känner sig älskade.Tänkt vilken julafton när 30 fruntimmer skriver till en man.
Lite som att man kan gå till ett julbord och bara välja och vraka.Du kommer att märka det många män har väldigt bra självförtroende med tanke på att många jagar dom.
Ärligt talat så skrattar man faktiskt väldigt många gånger med arbetet.Detta är liksom guld man kan ha skoj och sedan få betalt med.Klockrent

Jag skrattar faktiskt ganska mycket redan nu åt vissa grejer dom skriver eller bilder dom skickar. Vissa grejer är ganska roliga faktiskt.

Men det som förundrar mig lite är att det är så många män i 70-80 års åldern som är så kåta och det språk dom använder när dom skriver, jag trodde dom skulle va lite mer fina i kanten, men dom använder ändå ett ganska grovt språk. Och att det är så många som vill vara otrogna mot sina fruar.

Man kan ju undra vad det är som gör att männen är så kåta vid 80 års ålder men att det verkar som deras fruar inte är det.
2020-06-26, 14:22
Medlem
Citat:
Jag skrattar faktiskt ganska mycket redan nu åt vissa grejer dom skriver eller bilder dom skickar. Vissa grejer är ganska roliga faktiskt.

Men det som förundrar mig lite är att det är så många män i 70-80 års åldern som är så kåta och det språk dom använder när dom skriver, jag trodde dom skulle va lite mer fina i kanten, men dom använder ändå ett ganska grovt språk. Och att det är så många som vill vara otrogna mot sina fruar.

Man kan ju undra vad det är som gör att männen är så kåta vid 80 års ålder men att det verkar som deras fruar inte är det.

Klimakteriet.
2020-06-26, 14:25
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:

Det är ett ganska vanligt fenomen att kvinnor slutar att sexa när de är 60.Mannen går in liksom i en torrperiod och får inte ens komma till att titta på musen.Då blir det ju ganska enkelt om man kan betala för att prata med snygg tjej.Dom har någonting att se fram emot och hoppas på att den som hänger kanske har lite action kvar fortfarande.Jag tror ärligt talat att de inte tänker så mycket utan dom är så glada för att det är kvinnor som vill prata med dem.Sedan åker Mastercard visa kortet Maestro kortet alla kreditkort fram bara för att hålla liv i konversationen.När dom till och med tullar på matkontot och bensinkontot då börjar man ju fundera på vad de har uppe i huvudet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in