Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian66
Det låter som att du kommer klara detta arbetet Galant.Jag är faktiskt imponerad av äldre män på 70 som känner sig älskade.Tänkt vilken julafton när 30 fruntimmer skriver till en man.
Lite som att man kan gå till ett julbord och bara välja och vraka.Du kommer att märka det många män har väldigt bra självförtroende med tanke på att många jagar dom.
Ärligt talat så skrattar man faktiskt väldigt många gånger med arbetet.Detta är liksom guld man kan ha skoj och sedan få betalt med.Klockrent
Jag skrattar faktiskt ganska mycket redan nu åt vissa grejer dom skriver eller bilder dom skickar. Vissa grejer är ganska roliga faktiskt.
Men det som förundrar mig lite är att det är så många män i 70-80 års åldern som är så kåta och det språk dom använder när dom skriver, jag trodde dom skulle va lite mer fina i kanten, men dom använder ändå ett ganska grovt språk. Och att det är så många som vill vara otrogna mot sina fruar.
Man kan ju undra vad det är som gör att männen är så kåta vid 80 års ålder men att det verkar som deras fruar inte är det.