2020-06-26, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddzuz
Jag är också tjej. Har varit igång några dagar. Har inte varit med om nåt värst farligt än iaf. Man får se det lite för vad det är, män som känner sig ensamma och vi hjälper dom att känna sig attraktiva och manliga. Dom skrämselhistorier som folk har nämnt här har iaf inte kommit fram till mig. Det är mest sug och sprut och analsex som männen skriver om tycker jag. Så håller man med lite och skriver att dom är manliga så blir dom så glada så.

Alla snoppbilder är inte så farliga heller, det är ju så människor ser ut. Alla har väl sett sen snopp förut eller? Det verkar mest vara killarna här som blir uppjagad över alla snoppar

Det som faktiskt rör mig lite i hjärtat är när unga killar skriver jättegulliga saker till tjejen och man kan verkligen se att han är förälskad. Man får bara försöka var supergullig tillbaka och hoppas på att han har en trevlig tid innan det rinner ut i sanden för att han tröttnar.

Jag tror att du kommer klara det här galant.

Du får gärna PMa mig ifall det är något du vill prata om oss tjejer emellan.

Ingenting är ju farligt, det är text och bilder. Det kan dock vara lite äckligt att läsa all skit dom vill göra och att se analpluggar och bananer uppstoppade i arslet på gubbar, burkar med nedfryst sperma och gubbar i spetstrosor, etc. Men man blir ju helt klart avtrubbad.
2020-06-26, 00:32
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vad är det med alla babbar från mellanöstern och göra player gravid?
Ja exakt samt att knulla brutalt analt.

Det där med att göra kvinnan gravid har jag märkt stämmer bra in på killar som ej rakar porrpung, och flera av dessa vill även att kvinnan ska vara hårig... ni också?
2020-06-26, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Ingenting är ju farligt, det är text och bilder. Det kan dock vara lite äckligt att läsa all skit dom vill göra och att se analpluggar och bananer uppstoppade i arslet på gubbar, burkar med nedfryst sperma och gubbar i spetstrosor, etc. Men man blir ju helt klart avtrubbad.

Okej, sånt där har ju inte kommit upp för mig än iaf.
Men jag har fått sett en massa fina hus, mysiga trädgårdar, fina hundar och blommor
2020-06-26, 00:36
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuuuudent
Hej,
Är igång med min utbildning hos JH, är det värt? Är tjej & lite yngre, är behov av pengar nu. Kommer jag få men för livet?😀
Ja, det är helt klart värt det även om det finns bättre ställen om man letar lite. Men för livet får man snarare av JH:s coacher.

Du blir avtrubbad efter ett tag och bara, "jaha en till kuk", zzzzz... för att sen komma på dig själv med att ha en nice liten samling i datorn med alla möjliga och omöjliga roliga bilder från sidan.
Senast redigerad av Resplendent 2020-06-26 kl. 00:39.
2020-06-26, 00:41
Medlem
Citat:
Men jag har fått sett en massa fina hus, mysiga trädgårdar, fina hundar och blommor

Det kommer
Förvånansvärt många som vill bli kissade och bajsade på, vara mänskliga toaletter, använda blöja och vara slavar också. När man tror att det inte finns fler sjuka saker folk går igång på, så blir man alltid motbevisad i det här jobbet.
2020-06-26, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Ja, det är helt klart värt det även om det finns bättre ställen om man letar lite. Men för livet får man snarare av JH:s coacher.

Du blir avtrubbad efter ett tag och bara, "jaha en till kuk", zzzzz... för att sen komma på dig själv med att ha en nice liten samling i datorn med alla möjliga och omöjliga roliga bilder från sidan.

Du har gjort ett kollage som du har som bakgrund antar jag?
2020-06-26, 09:35
Medlem
Hahaha asså vilka sjuka historier. Jag tänkte för mig själv ''låt mig fixa några enkla pengar från att chatta lite snusk med gubbar'' sen så snackar ni om kukbilder, frusen sperma osv. sen så kommer en tjej som snackar om att hon får bilder på en fin trädgård istället XD
Frågan är ska jag verkligen börja på JH ???
2020-06-26, 09:51
Medlem
Citat:
Jag är också tjej. Har varit igång några dagar. Har inte varit med om nåt värst farligt än iaf. Man får se det lite för vad det är, män som känner sig ensamma och vi hjälper dom att känna sig attraktiva och manliga. Dom skrämselhistorier som folk har nämnt här har iaf inte kommit fram till mig. Det är mest sug och sprut och analsex som männen skriver om tycker jag. Så håller man med lite och skriver att dom är manliga så blir dom så glada så.

Alla snoppbilder är inte så farliga heller, det är ju så människor ser ut. Alla har väl sett sen snopp förut eller? Det verkar mest vara killarna här som blir uppjagad över alla snoppar

Det som faktiskt rör mig lite i hjärtat är när unga killar skriver jättegulliga saker till tjejen och man kan verkligen se att han är förälskad. Man får bara försöka var supergullig tillbaka och hoppas på att han har en trevlig tid innan det rinner ut i sanden för att han tröttnar.

Jag tror att du kommer klara det här galant.

Du får gärna PMa mig ifall det är något du vill prata om oss tjejer emellan.

Du får gärna skriva till mig då jag har en för ny användare!
2020-06-26, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JTwiin2
Hahaha asså vilka sjuka historier. Jag tänkte för mig själv ''låt mig fixa några enkla pengar från att chatta lite snusk med gubbar'' sen så snackar ni om kukbilder, frusen sperma osv. sen så kommer en tjej som snackar om att hon får bilder på en fin trädgård istället XD
Frågan är ska jag verkligen börja på JH ???

Det kommer bilder på allt möjligt. Bilder på gubbarna och kukar är vanligast.
2020-06-26, 11:38
Medlem
Betalar JH ut endast till bankkonton? Hade velat att dom betalar genom en faktura via ett företag som hjälper mig med skatter hit och dit..
2020-06-26, 12:41
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag gillar med blommor och så jag blir väldigt imponerad av människor som har fina bilder.
Men du ska veta det när du har arbetat med detta ett tag så blundar du för bilderna.
Det finns liksom ingen tid för att bli romantisk i dessa tider och lägen.Men det är ju fördelen man
får vara med om mycket skoj saker på datingen vill jag lova.
Du får gärna höra av dig om två veckor att berätta hur mycket trevliga saker du har varit med om.
Vi killar som ha arbetat med detta ganska länge vi bryr oss inte om några bilder.Men jag tycker faktiskt att jag är ganska snygg på de flesta bilderna
2020-06-26, 12:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det kommer
Förvånansvärt många som vill bli kissade och bajsade på, vara mänskliga toaletter, använda blöja och vara slavar också. När man tror att det inte finns fler sjuka saker folk går igång på, så blir man alltid motbevisad i det här jobbet.
Man ska vara glad för att man har såna löneförmåner att få prata med sådana här intelligenta farbröder.
Jag tycker faktiskt ärligt talat att det är rena bonusen.Om dom sedan gillar att kissa och bajsa så får man ju gilla det medBara flyta med blinka tuta och köra kunder blir alltid glada och går mer igång.
Messen flödar och livet leker.
Jag kan till att blanda välling till en äldre man utan problem man får betalt för att vara medgörlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in