Tänk att vara en person vars höjdpunkt i livet är att smutskasta ett mordoffer. Försök sätta er in i den livssituationen. Går det inte? Jag gratulerar!
Återigen, stort tack till dig
Honan6, du gör ett hästjobb! Älskar framförallt hur du drar ner byxorna på MrBarnaby, har bara väntat på att någon skulle komma och göra det. Han kan nog glömma sin dröm om att få vara Stefans expertvittne

Han reagerar ju som väntat såklart också, pinsamt. Tack ni andra mänskliga också!
Det blir nog ingen större livskvalitet för Stefan fram till förhandlingen ändå, det är jag rätt säker på. Mycket stress, oro och osäkerhet. Många många många ögon på sig som bara väntar på att han ska begå fler misstag. Ännu fler som tittar snett. Samtidigt som han mitt i allt detta måste planera nya vattentäta lögner och efterhandskonstruktioner, kontrollera Hanna, läsa igenom den här tråden och planera ”lagom olaglig hämnd” på Flashbackskribenter, patrullera grannskapet och skydda det mot Mållgans eventuella återkomst osv osv 😁
Låt oss hoppas att han inte tar ut frustrationen över döttrarna bara men det känns tyvärr inte speciellt trovärdigt. Undra hur mycket som krävs för att häkta honom igen egentligen?
Finns det någon uppdatering om hans geocachande? Umgås han med Hanna och Jerry? Är han tillbaka på Tyréns?