Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Vilka män?
Det står att hon skickade till SD, men varifrån har du fått info om att hon skickade till andra?
Har du sett dem eller fantiserar du?
Känner du SD:s poliskompis som hjälper till att förtala LW? Jag har skrivit det tidigare och jag upprepar.
Det är riktigt skrämmande att en polis sprider detta om LW.
Ingen annan av grannarna har hört uttrycket.
Det är uppenbarligen helt och hållet Peter Wickströms påhitt.
Var han en av de många som LW nobbade?
Andra skribenter skribenter försöker få det till att det beror på (sekretessade) bilder i förundersökningen.
Det visar också att polisen som var vän till SD inte borde få vara i närheten av förundersökningen.
Det är intressant att tre olika skribenter försöker bortförklara polisen Peter Wickströms kompisbeteende på olika sätt.
Nu får du mfl, faktiskt sluta det besatta tvättandet av LW, rycka upp er lite och hänga med här..
--------------
Aktbilaga 164 It-protokoll LW del A. sid 17
Det ska även noteras att under Google Foto finns mängder (med mängder me-
nas åtminstone över 100) med sexbilder mellan Stefan D och Lena W samt
även en del videoklipp med sexuella budskap. Detta innefattar bilder på nakna
kroppar och blottade kön på olika sätt.
----------
Sannolikt är det mängderna porrbilder/filmer som föranledde polisen att kalla Lena Porr-Pastorn. Lena ägnade sig åt porr och var pastor. Punkt!
Sen är det väl knappast troligt att SD ensam var föremål för hennes vilja att dokumentera blottade kön på olika sätt.
Vilka andra av hennes älskare/presumtiva mördare blev objektifierade i hennes porr-fotoalbum?
Ex: J som hon ville låna laddaren av morddagen kanske inte accepterade om LW tokvägrade radera filmer på hennes erövrande av honom?
Med tanke på att Lena skickade porrbilder till SD vilka hittades av HD så undrar man hur många fler gifta män som fick porrbilder skickade till sig -och deras fruar.
Lenas bild av sig själv var att hon aldrig gjorde något fel inte ens då hon kontaktade gifta män på nätterna. Full rulle "framåt" utan minsta tanke på konsekvenserna var det som serverade mördaren motivet.
Att inte slasken skulle innehålla motiv för mordet ser jag som lika uteslutet som att Åkl sökt brett. Åkl är lika ockuperad av prestige (som dom faktaresistenta tanterna i tråden) vilket bekräftas i FUP av dom avmätta och genomgäspade "förhören" med tänkbara GM.
Enligt mina källor hade Lena sexuellt umgänge med flera gifta män vilka inte finns med i FUP såtillvida Åkl inte ansett dom vara så ovidkommande att hon negligerat ner dom i slasken. Det är väl ingen som på allvar tror att fruarna till dessa män är hörda?