2020-06-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
För att hans namn och bild förkommer i delar av ryktena. De som läst Expressen kollar sedan på Flashback som länkar till SP, så det är bra många fler än 10 000 som sett ryktet.

De flesta har utan tvekan inte sett ryktet. Finns ingen poäng att dementera.
Citera
2020-06-25, 19:05
Medlem
Studspojkens avatar
Kom igen nu flashback; kläm fram namnet nu!
Citera
2020-06-25, 21:29
Medlem
Champagneoclocks avatar
Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att klämma fram ett namn?
Nån jäkel måste ju veta?...
Citera
2020-06-25, 21:55
Medlem
Ja, att DH skulle dementera är ju bara löjligt.
Men om jag var honom och oskyldig så hade jag lagt upp ett inlägg på instagram om precis vad som helst bara för att visa att livet håller på som vanligt.
Citera
2020-06-25, 22:15
Medlem
Vad tror ni?
Tror ni att SP har en säker källa på att det är DH eller har de tagit det från skvaller härifrån?
Citera
2020-06-25, 23:21
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Stoppa pressarna har samma om inte lägre realitetsfaktor som ”se & hör”

Trött på användare som antigen är sadister eller som inte förstår allvaret i att hänga ut folk online. Osvenskt och ärelöst. Bara för att man är anonym här på Flashback utesluter inte att man kan ha någon form av hyfs och vett.

Amen.
Citera
2020-06-25, 23:55
Medlem
coshs avatar
Inte en chans att det är DH. Han skulle inte benämnas ”underhållningsprofil känd från TV” utan snarare ”TV-profil” alternativt ”känd programledare”. Underhållningsprofil är helt enkelt för vagt för en av Sveriges mest profilerade programledare.

Underhållningsprofil tyder mer på någon som är och petar i fler genrer (jo, jag vet att DH skådespelar också). Jag har inga som helst belägg, men såg spekulationer om CEH och jag tror på någon som honom, mångsysslare inom underhållning som medverkat en hel del i TV.
Citera
2020-06-26, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollows
Kvinnor kan komma 30 år efter det hänt lika gärna. Det finns ingen tidsbegränsning överhuvudtaget. Se alla du haft sex med som tidsinställda bomber. När det går som bäst i livet som kan en av dem smälla och du är körd.

Hur fan har du ”haft sex” med kvinnor om du är rädd för tidsinställda bomber några år efteråt? Skärp dig, bilda dig hårt kring samtycke för din sexualitet verkar helt jävla off
Citera
2020-06-26, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Hur fan har du ”haft sex” med kvinnor om du är rädd för tidsinställda bomber några år efteråt? Skärp dig, bilda dig hårt kring samtycke för din sexualitet verkar helt jävla off
Men vad är det med dig? Han har ju rätt. Om man legat runt ens lite så finns det potentiella risker i en sånhär extrem kampanj med samtliga media och sociala medier med på tåget. "Anmäl!", 'ja men vi var ju fulla och jag.. "," Neej skuldbelägg dig inte! Död åt patriarkatet! " osv.

Och hur vet du att den du låg med för 20 år sen är samma person idag? Personen kan t om ha bytt kön!
Citera
2020-06-26, 02:10
Medlem
WallabeJoys avatar
Är det DH eller oavsett vem det är, är han skyldig. Jag tror inte någon anmäler efter 7 år för uppmärksamheten.
Spekulerar här men personen har inte vågat tidigare pga av känd person, nu när fler och fler får ta ansvar för sviniga beteenden vågar kvinnor kliva fram.

OM det är DH tror jag dock inte Lets Dance och att han slutade där har något med detta att göra. Anmälan är ju gjord nu, han slutade ju tidigare och hade väl kommunicerar det med kanalen innan.
TV4 ger inte sparken hur som helst efter att de fick betala Timell 10 miljoner i skadestånd.
Citera
2020-06-26, 02:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Är det DH eller oavsett vem det är, är han skyldig. Jag tror inte någon anmäler efter 7 år för uppmärksamheten.
Det är möjligt att du litar på alla människor, men i så fall är du troligen unik. Varför måste det ha hänt så som personen minns det 7 år senare? Det enda undantaget är väl direkta videobevis eller inspelning, det uppfyller någorlunda kravet på rättssäkerheten. I annat fall blir det känsloargument av typen "Jag upplevde att han höll i min arm." ~ friad i HR.
Citat:
TV4 ger inte sparken hur som helst efter att de fick betala Timell 10 miljoner i skadestånd.
Där tror jag att du har helt rätt.
Citera
2020-06-26, 05:23
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Spekulerar här men personen har inte vågat tidigare pga av känd person, nu när fler och fler får ta ansvar för sviniga beteenden vågar kvinnor kliva fram.

OM det är DH tror jag dock inte Lets Dance och att han slutade där har något med detta att göra. Anmälan är ju gjord nu, han slutade ju tidigare och hade väl kommunicerar det med kanalen innan.

Fick han sparken eller slutade han frivilligt från lets Dance? Märkligt sammanträffande att anklagelserna kom direkt efteråt. Någon som har info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in