2020-06-26, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
För att hans namn och bild förkommer i delar av ryktena. De som läst Expressen kollar sedan på Flashback som länkar till SP, så det är bra många fler än 10 000 som sett ryktet.

Ingen som har kontaktat Expressen och kollat då?
Citera
2020-06-26, 08:39
Medlem
DoungAs avatar
"Känd underhållningsprofil från TV".

Låter som någon i Paradise Hotell, Big Brother eller liknande.
Citera
2020-06-26, 08:47
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
För att hans namn och bild förkommer i delar av ryktena. De som läst Expressen kollar sedan på Flashback som länkar till SP, så det är bra många fler än 10 000 som sett ryktet.

Många fler. Bara den här tråden har ju över 90 000 visningar.
Citera
2020-06-26, 10:01
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
"Känd underhållningsprofil från TV".

Låter som någon i Paradise Hotell, Big Brother eller liknande.
Ja, det kan ju vara vem som helst som varit med några gånger i TV. Allt från Martin Melin och Ola-Conny till Jonas Leksell och Pär Lernström . Det finns ju tusentals "underhållningsprofiler kända från TV".
Citera
2020-06-26, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Sluta med att slänga ut random namn. För helvete!

Förstår ni inte att det kan göra skada? Jävla idioter.

Gråt. Det här är flashback och ingen sandlåda. Vi spekulerar för att det är roligt, tills någon klämmer fram vem personen är. Punkt slut.
Citera
2020-06-26, 10:11
Medlem
Hmm, jag vet till 33,7% att det är David Helenius. Det känns fortfarande osannolikt pga hans familj och barn. Han har ju lidit mycket av sin hypokondri också. Jag kan av egna erfarenheter berätta att det sista man tänker på är närmande av det motsatta könet under ett sånt tillstånd. Dementera.
Citera
2020-06-26, 10:44
Medlem
antoneriks avatar
Stoppa pressarna ger intrycket av att det inte är DH, eftersom han har talat ut med Tilde och känner sig kränkt. Den enda helyllekille som skulle chockera miljoner människor är Måns Zelmelöv. Men han är å andra sidan den enda man i Sverige som till och med skulle få ligga på statshotellet i Arjeplog. Jag börjar tro att detta är fakenews.
Citera
2020-06-26, 11:32
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Stoppa pressarna ger intrycket av att det inte är DH, eftersom han har talat ut med Tilde och känner sig kränkt. Den enda helyllekille som skulle chockera miljoner människor är Måns Zelmelöv. Men han är å andra sidan den enda man i Sverige som till och med skulle få ligga på statshotellet i Arjeplog. Jag börjar tro att detta är fakenews.

Vad är det med stadshotellet i Arjeplog? Är det svårt att få ragg där?
Citera
2020-06-26, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Stoppa pressarna har inte en susning om vem det är. Sluta besök den skitsidan. Att personen skulle ha en image som helylle är sedermera helt taget från luften av Daniel Nyhlén. Jag hoppas innerligt att det är någon riktigt stökig PH-profil så att stoppa pressarnas trams blir genomskådat.
Citera
2020-06-26, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollows
Kvinnor kan komma 30 år efter det hänt lika gärna. Det finns ingen tidsbegränsning överhuvudtaget. Se alla du haft sex med som tidsinställda bomber. När det går som bäst i livet som kan en av dem smälla och du är körd.
Googla preskriptionstid.
Citera
2020-06-26, 11:59
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jura-novit-curia
Stoppa pressarna har inte en susning om vem det är. Sluta besök den skitsidan. Att personen skulle ha en image som helylle är sedermera helt taget från luften av Daniel Nyhlén. Jag hoppas innerligt att det är någon riktigt stökig PH-profil så att stoppa pressarnas trams blir genomskådat.

PH? Du menar väl DH? David Hellenius alltså?
Citera
2020-06-26, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
PH? Du menar väl DH? David Hellenius alltså?

PH, Paradise Hotel. En profil från PH alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in