Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Vad menar du med sista meningen... Självklart använder de mobilen för majoriteten av deras informationsinsamling & spårning. De kanske vill få dig att tro något annat. Kanske för att du inte ska hitta konkreta bevis i mobilen & istället tro på övernaturliga krafter. Jag tror utan tvekan att det finns många grupper globalt som kan få access till ens mobil inom dagar helt hemligt. Dessa grupper är ju precis sådana som skulle utföra & delta i något så sjukt som "Gang Stalking".
Nej jag tror inte på övernaturliga saker, men hela projektet är mycket värre än bara GS. Det är bra att de inte har satt igång något annat än GS, de kanske inte gör något mer. Hör du konversationer där du inte ser vem/ vilka som pratar eller att du upplever att folk i din närhet säger elaka saker så försök tänka rationellt, ser du inte den som pratar så har du v2k. Jag trodde själv att det var mobilen i början, trodde den avlyssnade, trodde laptopen filmade mig, de tom uppmuntrade mig att tro att det var så mest för att driva med mig, efter ett tag fattade jag vad det var...
De har teknik som inte finns och som vanliga personer inte kommer lista ut vad det är. Det bästa kanske är att inte tro någonting och skita i det så slipper man va ett skämt för dom.