Citat:
Ursprungligen postat av
redlajts
Hur gör man egentligen när man mäter omkretsen vid roten?? Har alltid undrat.
Hade mellan 14,5-16,5 cm i omkrets vid roten nu när jag mätte vilket jag tycker låter
väldigt grovt, men jag kanske mäter helt fel. Uppfattar inte min kuk som speciellt grov,
mer som normal men den är lite grövre vid roten.
Iallafall, när man mäter vid roten så är det ju enkelt om man tar ett måttband och sätter
vid ovansidan av roten men hur ska man göra på undersidan? Jag menar var går gränsen
mellan vart kuken slutar och pungen börjar för jag har iallafall ganska mycket hud där.
Det kanske inte är så för alla? Måtten jag får beror alltså på hur jag vinklar måttbandet på undersidan
av kuken. Testade även att mäta med en tråd och sen måttade jag tråden på ett måttband och fick
samma resultat.
När jag ändå skriver i den här patetiska tråden hehe...så kan jag ändå passa på att
berätta att jag mätte 17,5 i längd och att min kuk blivit större på senare år. Nu kommer väl
ingen tro mig men det är faktiskt sant. och det verkar fortfarande som den växer lite.
Anledning kan vara en förändring av min kost men framförallt att mitt sexliv blivit mycket mer aktivt
jämfört med förr. Speciellt har jag haft sex med många olika tjejer de senaste åren. Bara i år har det hittills blivit ca 20st. Egentligen känns det normalt att den blivit lite större men man undrar ju hur mycket kan den öka?!? När jag var en teenager var den typ 14,5cm lång och tror att den var 14cm vid roten om jag minns rätt, anledningen till att jag mäter vid roten är för att den alltid varit tjockast där. Well well...
Har läst att penis kan bli större ju mer sex man har men tror fortfarande knappt att det är sant när jag mäter den. Någon annan som kan bekräfta att det faktiskt är så?
Det här med större kuk stämmer för mig också. Fram till kring 30 år var den runt 15-16cm lång som bäst och nu strax efter 42 år så är den lite mer än 18cm. Viss viktnedgång kan påverka då mindre fett är kring kuken men ändå en markant skillnad.