2020-06-25, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Kolla stoppapressarna.se så får du se med bild och allt

Va? Hittar inte namn och bild, har du länk?
Citera
2020-06-25, 10:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Va? Hittar inte namn och bild, har du länk?

https://stoppapressarna.se/svenskt/tildes-fortvivlan-efter-avslojandet-om-hellenius

Men som sagt är det inget bekräftande om att det är DH, bara en bekräftelse på ryktet.
Citera
2020-06-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonEisen
En av programledarna i "På Spåret" hade en skilsmässa 2012...

Antar att du syftar på FL som skiljde sig 2012 - känner du till något som skulle peka på att han är underhållningsprofilen?
Citera
2020-06-25, 11:15
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
https://stoppapressarna.se/svenskt/tildes-fortvivlan-efter-avslojandet-om-hellenius

Men som sagt är det inget bekräftande om att det är DH, bara en bekräftelse på ryktet.

varför skulle han vara orolig för att bli av med jobbet om det bara är rykten? Verkar ju jättekonstigt. Men det lär väl komma ut när han blir åtalad.
Citera
2020-06-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vore intressant om det är Helenius. Är så trött på karln och det vore skönt att slippa höra hans skämt i framtiden. Han har väl slutat med Lets Dance nu och kan det finnas nåt samband?

Få anade väl att Roberto var den som gick till horor då han verkade vara präktigheten själv. Ingen borde bli chockad nuförtiden när det gäller kändisar och deras förehavande.

För att du är trött på någon? Dessutom för en anklagelse.

Man kan anklaga folk hit och dit utan någon som helst sanning.

Du min käre vän, är inget mer än en idiot.
Citera
2020-06-25, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Ja, jag ser det som att han hårt dementerar, och skulle det vara han, varför då dementera, när det sen ändå skulle bli offentligt, då blir det knepigt att han först dementerat ryktet.

Det känns högst osannolikt att det skulle vara DH.

Den smörjan speds i början av denna tråd, och det var starten av ryktet, som nu stoppapressarna använt, och som gjort att DH måste dementera.
Citera
2020-06-25, 11:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
varför skulle han vara orolig för att bli av med jobbet om det bara är rykten? Verkar ju jättekonstigt. Men det lär väl komma ut när han blir åtalad.

Jo, det är lite märkligt att han inte gått ut själv och tokdementerat.
Citera
2020-06-25, 11:34
Medlem
Citat:
vad är du så himla sur över? Det är ju bara du läser Stoppa pressarna. Inget som vi hittat på.

Stoppa pressarna har samma om inte lägre realitetsfaktor som ”se & hör”

Trött på användare som antigen är sadister eller som inte förstår allvaret i att hänga ut folk online. Osvenskt och ärelöst. Bara för att man är anonym här på Flashback utesluter inte att man kan ha någon form av hyfs och vett.
Citera
2020-06-25, 11:38
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Stoppa pressarna har samma om inte lägre realitetsfaktor som ”se & hör”

Trött på användare som antigen är sadister eller som inte förstår allvaret i att hänga ut folk online. Osvenskt och ärelöst. Bara för att man är anonym här på Flashback utesluter inte att man kan ha någon form av hyfs och vett.

jag fattar ingenting. Om det nu inte är han så borde han väl dementera ryktet på insta? Hur svårt är det? Bara skriva att det finns ett rykte som felaktigt pekar ut mig. Jag är absolut inte den personen. Istället begränsar han kommentators fältet och är orolig för att bli av med uppdraget?
Citera
2020-06-25, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
”Associationsskuld”- läs på om det. Något uppenbarligen många imbecill-flashbackare inte har någon förståelse för.
.

Nu tror ju inte jag att media sparkar någon bara för att Flashback och stoppapressarna.se kastar ur sig namn.
De har lärt sig efter meetoo att alla är inte vargen.
Citera
2020-06-25, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Papa Dee?

han är redan en dömd för misshandel av sin dåvarande fru.
Citera
2020-06-25, 11:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
jag fattar ingenting. Om det nu inte är han så borde han väl dementera ryktet på insta? Hur svårt är det? Bara skriva att det finns ett rykte som felaktigt pekar ut mig. Jag är absolut inte den personen. Istället begränsar han kommentators fältet och är orolig för att bli av med uppdraget?

Generellt tror jag tystnad är bästa strategin. Jämför Virtanens med Paolos krishantering. Även en känd Sverigedemokrat höll tyst och fick därför inte namnet uthängt och sedan friades han och klarade sig därför från drev. Bättre att ta det i rätten än i sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in