2020-06-24, 23:08
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Förlåt då P●r L●rnström är misstänkt för våldtäkt.

Oj nu skriver du att han är misstänkt, källa på det tack?
Eller är det bara i din lilla hjärna som han är det?

Inte fatta varför man maskar namn ens,
begåvningsreserven på Flashback har skrivit.
Citera
2020-06-24, 23:25
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Det var en liknande tråd där jag nämnde *avid *ellenius mest på skoj. Om det verkligen stämmer att det är han så lär jag ha ett sjätte sinne...
Väldigt konstigt om det är han då han gått ut i media med hur dåligt han mått av att bli uthängd som misstänkt våldtäktsman.
Vad har han att vinna på det, om det är han?
Det vore endast jävligt puckat om han är personen som anmälts?

Men du kanske tycker annorlunda?
Citera
2020-06-24, 23:48
Medlem
Vore intressant om det är Helenius. Är så trött på karln och det vore skönt att slippa höra hans skämt i framtiden. Han har väl slutat med Lets Dance nu och kan det finnas nåt samband?

Få anade väl att Roberto var den som gick till horor då han verkade vara präktigheten själv. Ingen borde bli chockad nuförtiden när det gäller kändisar och deras förehavande.
Citera
2020-06-24, 23:54
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Väldigt konstigt om det är han då han gått ut i media med hur dåligt han mått av att bli uthängd som misstänkt våldtäktsman.
Vad har han att vinna på det, om det är han?
Det vore endast jävligt puckat om han är personen som anmälts?

Men du kanske tycker annorlunda?
Vore ju konstigt om han inte gjorde det när han bestämt sig för att neka - om det nu är han som är anmäld. Skulle iaf jag göra om jag anklagades oskyldigt och hängts ut
Citera
2020-06-25, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Vore ju konstigt om han inte gjorde det när han bestämt sig för att neka - om det nu är han som är anmäld. Skulle iaf jag göra om jag anklagades oskyldigt och hängts ut

Han har ju inte gått ut i media och nekat.

Syftar du på SP så är det dem som påstår det, inget han själv har gått ut med.
Citera
2020-06-25, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Få anade väl att Roberto var den som gick till horor då han verkade vara präktigheten själv. Ingen borde bli chockad nuförtiden när det gäller kändisar och deras förehavande.

Kan vi ha ett nytt Robertofall men med den skillnaden att det har köpts en flicka som var yngre än 15 år? Kanske det även räknas som våldtäkt om kvinnan köps och hon är under 18 år?

Det har som bekant varit en del bordellaffärer i Stockholm under senaste tiden. Polisen kanske har fått tag på intressanta kundregister och dessutom kunnat koppla samman kund och, i det här fallet, minderåriga flickor?
Citera
2020-06-25, 02:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Så nu ska offret skuldbeläggas igen? Inte konstigt att folk inte vågar anmäla. Tänk om det var din dotter? Fy fan säger jag.

Fakta är att vi vet inte ens i nuläget om det finns något brottsoffer?

Folk ska anmäla men dom ska inte heller anmäla påhittade våldtäkter, jag tror inte någon normal kvinna eller man tillåter detta.

Du ska alltså inte vara så snabb att döma underhållningsprofilen, möjligheten att kvinnan ljuger om vad underhållningsprofilen gjort sig skyldig bör faktiskt beaktas. Falska våldtäktsanklagelser kan ställa till det som fallet nedan bevisar.

(FB) Hittade på våldtäkt sommaren 2006 - dömd till två månaders fängelse 2019
Citera
2020-06-25, 05:03
Medlem
TraciLs avatar
Varför skulle D/-/ vara otrogen mot sin fru som han älskar över allt annat? Gifte inte de sig 2009?
Citera
2020-06-25, 07:23
Avslutad
En av programledarna i "På Spåret" hade en skilsmässa 2012...
Citera
2020-06-25, 07:25
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraciL
Varför skulle D/-/ vara otrogen mot sin fru som han älskar över allt annat? Gifte inte de sig 2009?

Du har rätt, det är omöjligt att vara otrogen mot någon man älskar.
Citera
2020-06-25, 08:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraciL

Varför inte? Det finns ju hur många exempel som helst på äkta män eller pojkvänner som är det trots att de bedyrat sin kärlek. Vissa är hundar oavsett det.
Citera
2020-06-25, 09:10
Medlem
Kan knappast vara ngn annan än kristne helyllekillen R.S
Han är folkkär dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in